Als ze ook bij een paar Cyprioten zitten wel ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax zonder problemen 3e wordt, moet PSV dat met het geraamte van dit team ook wel kunnen
blijven spammen elke topicquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Brecht35 het volgende:
In welk topic kan ik DOSTGOD roepen??
Zou ik ook zeggen. Tenzij je City/Real/BoDo loot zoals jullie toen. (waar jullie het, toegegeven, knap deden, dat was wat mij betreft jullie beste seizoen)quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax zonder problemen 3e wordt, moet PSV dat met het geraamte van dit team ook wel kunnen
Nu ja, echter de punten van de eerste seizoenshelft zijn voornamelijk op het conto van Depay.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want PSV gaat er niets voor terughalen? En nieuwsflits: Depay speelt teringslecht.
12quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Hahahahahahahahahahah kut lampies![]()
![]()
madquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Hahahahahahahahahahah kut lampies![]()
![]()
wie heeft rood?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |