Laat me raden: tweede ring?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Leg 'm dan naar Guardado, Memphis.
Hij krijgt ze op de stropdas.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
En toch heeft hij gescoord en Kazim niet
Ze gaan makkelijk neer inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Proberen een geniepige 0-1 weg te kapen. Voor de rest zijn het allemaal Kazimmetjes die bij een scheet al gaan liggen
Hij heeft ook meer voorzetten gehad dan Kazim.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
En toch heeft hij gescoord en Kazim niet
Als het een goede voetballer was geweest speelde die niet in Italië.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
Gervinho maak het toch eens af man. Had er al 3 kunnen maken.
Een versnelling als ze rond de 16 komen en ze staan in scoringspositie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het enige wat Roma doet is die bal achter de verdediging gooien en lopen, maar man, wat is dat effectief zeg.
Ha-ha.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het een goede voetballer was geweest speelde die niet in Italië.
Feyenoord is ook heel naïef. Parma parkeerde de bus en hield het op 0-0. Feyenoord wil mee voetballen tjah.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het enige wat Roma doet is die bal achter de verdediging gooien en lopen, maar man, wat is dat effectief zeg.
Nee, bij Zenit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist dat ze rijk waren daar, maar ze bezitten dus gewoon een bos?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, in een bos van Zenitspelers.
Idd, wordt nooit wat met die Pogba.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik wist dat ze rijk waren daar, maar ze bezitten dus gewoon een bos?
Parma hoeft ook geen uitdoelpunt maken he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord is ook heel naïef. Parma parkeerde de bus en hield het op 0-0. Feyenoord wil mee voetballen tjah.
Klopt, beschamend om te zien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een versnelling als ze rond de 16 komen en ze staan in scoringspositie.
Probleem is dat Feyenoord niet kan counteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord is ook heel naïef. Parma parkeerde de bus en hield het op 0-0. Feyenoord wil mee voetballen tjah.
Parma is zo goed als faillietquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord hoeft dat toch ook niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Parma hoeft ook geen uitdoelpunt maken he.
Met 0-0 hoeft Feyenoord dit ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die Russen zijn niet zo van het scheren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik wist dat ze rijk waren daar, maar ze bezitten dus gewoon een bos?
Parma kreeg ook geen salaris. Dan zou ik ook op de 0 spelen en geen energie verspelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |