Ben jij voor Heracles?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:04 schreef Isane het volgende:
Volgende week een leeg stadion ja in polen.. lekker dan
Willems of Boilesen , vraag me af wat kanslozer isquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Balotelli anderhalf jaar geleden was genot
Dit is Pasveer op de bank?quote:
Liever Willems dan Boilesen. Dan weet je dat er nog iets goeds gebeurt met de bal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willems of Boilesen , vraag me af wat kanslozer is
Troll.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
10 assistsquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willems is dan ook een linksbuitenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Willems dan Boilesen. Dan weet je dat er nog iets goeds gebeurt met de bal.
Garcia weet toch dat Feyenoord niet gaat scorenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:06 schreef hafcfan het volgende:
Roma laat Feyenoord het spel maken.
die had een beter schotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Willems buitenspeler maakt, is de magie er van afquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willems is dan ook een linksbuiten
Boilesen is anders een heel groot talent
j0rdii
Druk op de uit knopquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
Weg met die Nederlandse clubs, dan hoef ik niet te kiezen wat ik wil kijken
Schaamt zich van afgelopen weekendquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig dat hier geen enkele kakkerlak post
Yildirimvoorzet blijftquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Willems buitenspeler maakt, is de magie er van af
Die zitten allemaal in de Romeinse celquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk de wedstrijd, nog niet zoveel te posten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een grote kans voor ASRquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd, nog niet zoveel te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |