abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155040908

Geef toe, jij zou toch ook graag wat tijd met haar doorbrengen in een donkere kamer? Meester Jefferson is gewoon een gezonde man met een interessante visie en niet zo'n saaie moraalridder als Max. Daarom houd ik zo van antagonisten in verhalen.
pi_155042812
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:07 schreef Drieklank het volgende:
[ afbeelding ]

Geef toe, jij zou toch ook graag wat tijd met haar doorbrengen in een donkere kamer? Meester Jefferson is gewoon een gezonde man met een interessante visie en niet zo'n saaie moraalridder als Max. Daarom houd ik zo van antagonisten in verhalen.
Misschien is Max in bed ook wel een beest :P
pi_155052264
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Life is strange is geen spel om ff snel ste spelen, ik vind de trage pacing geweldig, ook dat je af en toe gewoon ergens kunt gaan zitten om naar muziek te luisteren en een beetje na te denken en te reflecteren op het leven.
Ja klopt, op een gegeven moment was ik op m'n eigen kamer (Max's kamer) en heb ik zeker 5 minuten op de gitaar gespeeld.
Rossoneri siamo noi.
pi_155058879
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:15 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Misschien is Max in bed ook wel een beest :P
Ik kan Max niet zo zien. :P

Ik vond de Vortex Club Party wel herkenbaar trouwens. Zo ging het precies bij mij op school: housemuziek, populaire jongetjes en meisjes aan het zuipen, blowen en flikflooien, minder populaire jongetjes en meisjes staan er een beetje bij en zeuren dat het feest kut is.

Ook rot gelachen om die Max vs. Victoria: Total Annihilation video. Niet alleen inhoudelijk maar ook het gegiechel en de stem van de Youtuber. Ik stel me zo'n super knap, maar zwaar puberend meisje voor. Zo'n Rachel/Chloe type. :')
pi_155059171
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:56 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik kan Max niet zo zien. :P

Ik vond de Vortex Club Party wel herkenbaar trouwens. Zo ging het precies bij mij op school: housemuziek, populaire jongetjes en meisjes aan het zuipen, blowen en flikflooien, minder populaire jongetjes en meisjes staan er een beetje bij en zeuren dat het feest kut is.

Ook rot gelachen om die Max vs. Victoria: Total Annihilation video. Niet alleen inhoudelijk maar ook het gegiechel en de stem van de Youtuber. Ik stel me zo'n super knap, maar zwaar puberend meisje voor. Zo'n Rachel/Chloe type. :')
Dit is ook hilarisch vanaf 3:40:00. :D
pi_155059583
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 22:04 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat stukje heb ik helemaal niet gezien tijdens het spelen. Ik was omgelopen langs de andere kant van het zwembad :D
pi_155059946
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 22:04 schreef Cikx het volgende:

[..]

Daar maakt Victoria wel een goede opmerking, maar 'No bitch, you won't. Eat a dick.' blijven favoriet. Ik vermoed ook dat menig vrouwelijk gamer de eerste keer betere/leukere maakt dan de mannen.
pi_155088823
Vraagje over het einde van episode 3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:50:32 #84
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155089172
Is het complete spel er al voor de ps4?
pi_155089209
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef maickeltje het volgende:
Is het complete spel er al voor de ps4?
Er zijn nu 4 van de 5 episodes uit, laatste episode komt in oktober.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:52:49 #86
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155089285
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:51 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Er zijn nu 4 van de 5 episodes uit, laatste episode komt in oktober.
Oke heb ff zitten lezen hier...lijkt me wel een vette game! Maar speel graag Door wanneer ik zelf wil
pi_155089731
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Vraagje over het einde van episode 3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_155094016
Ik houd het niet meer. Max, Chloe, Rachel, lekker boeiend, einde van de wereld, ik wil gewoon de bad guy speech horen, nu meteen. Geef mij het filosofische vertoog van meester Jefferson, nu. :'(

Max: boehoe, waarom?
Jefferson: omdat je eieren moet breken om een omelet te maken, onnozel kind!
Max: ik bewonderde je!
Jefferson: niet getreurd, ik ga ook hele mooie foto's van je maken.
Max: :'(
Jefferson: >:)

Ligt het verhaal al vast, of gaan de makers nu pas het vervolg bedenken, want dan kunnen ze de mening van de fans nog meenemen en ons verrassen.
pi_155094344
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Drieklank het volgende:
Ik houd het niet meer. Max, Chloe, Rachel, lekker boeiend, einde van de wereld, ik wil gewoon de bad guy speech horen, nu meteen. Geef mij het filosofische vertoog van meester Jefferson, nu. :'(

Max: boehoe, waarom?
Jefferson: omdat je eieren moet breken om een omelet te maken, onnozel kind!
Max: ik bewonderde je!
Jefferson: niet getreurd, ik ga ook hele mooie foto's van je maken.
Max: :'(
Jefferson: >:)

Ligt het verhaal al vast, of gaan de makers nu pas het vervolg bedenken, want dan kunnen ze de mening van de fans nog meenemen en ons verrassen.
Denk dat er meerdere eindes zijn. Bij episode 2 was het ook mogelijk om dat meisje te redden.
pi_155095077
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:40 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Denk dat er meerdere eindes zijn. Bij episode 2 was het ook mogelijk om dat meisje te redden.
Maar Kate is niet zo belangrijk. Wie leeft of dood gaat vind ik ook niet zo boeiend. Ik wil vooral meer diepgang. Een goeie verklaring voor de storm, het hert, de rewind power, meester Jefferson, de zwerver, indianen...Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren in een paar uur tijd.

Het wordt meer zoiets als; oh nee he, niet ook het schoolhoofd in het complot! Ja muts, meester Jefferson is een goede naam voor deze school, lol. Ok, rewind naar begin van de week, k thnx bye. The end.
pi_155095461
Life is strange _O_
pi_155096197
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Maar Kate is niet zo belangrijk. Wie leeft of dood gaat vind ik ook niet zo boeiend. Ik wil vooral meer diepgang. Een goeie verklaring voor de storm, het hert, de rewind power, meester Jefferson, de zwerver, indianen...Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren in een paar uur tijd.

Het wordt meer zoiets als; oh nee he, niet ook het schoolhoofd in het complot! Ja muts, meester Jefferson is een goede naam voor deze school, lol. Ok, rewind naar begin van de week, k thnx bye. The end.
Na 4 goede afleveringen gaan ze de laatste echt niet verzieken. Ik verwacht een briljante laatste aflevering.
pi_155097423
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:12 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Na 4 goede afleveringen gaan ze de laatste echt niet verzieken. Ik verwacht een briljante laatste aflevering.
Ik hoop het, maar wel een dubbel zo lange. Denk ook aan de gameplay: een darkroom leent zich niet voor gezellig kletsen op de campus etc., dus dat zal drastisch moeten veranderen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:16:21 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155115009
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:39 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar wel een dubbel zo lange. Denk ook aan de gameplay: een darkroom leent zich niet voor gezellig kletsen op de campus etc., dus dat zal drastisch moeten veranderen.
Je ziet Max bij de preview polaroids voor haar eigen collectie polaroids staan. Dus ik denk dat we nog heel veel van die 'terug in de tijd reis' momentjes krijgen op basis van die foto's. Ik hoop ook niet op een loop ending ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155120657
Einde episode 4:

SPOILER
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:14:48 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155151494
Life is Deranged stripjes zijn wel grappig ;).
http://thegouldenway.devi(...)1712/Life-is-Strange

Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_155151845
SPOILER
pi_155151876
quote:
Die strips kende ik nog niet.
pi_155151903
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:31 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Die strips kende ik nog niet.
Ik ook niet, ben ze gaan zoeken na de post van Maanvis.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:56:57 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155152557
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:32 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik ook niet, ben ze gaan zoeken na de post van Maanvis.
ze zijn idd geniaal :). Hoop dat er nog veul komen!
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')