SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige sfeer zetten ze toch neer. 1 van mijn favoriete games van deze generatie
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:07 schreef Maanvis het volgende:
Die breakdown was erg goed gedaan.SPOILER: e4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:05 schreef MaxC het volgende:
Geweldige episode, stuk bij dat feest is erg goed gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige sfeer zetten ze toch neer. 1 van mijn favoriete games van deze generatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een paar dingen die mij opvallen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:53 schreef Drieklank het volgende:
Een paar dingen die mij opvallen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:22 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde dit verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je punt wel, dat je de game niet te serieus moet nemen, maar na EP4 blijkt alles toch een hint te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drieklank op 05-08-2015 10:12:22 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoelang blijven we alles tussen spoilers zetten? ik ga ervan uit dat als je dit topic opent je de laatste aflevering wel hebt gespeeld.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:56 schreef 44rdbei het volgende:
Ik word eerlijk gezegd wel een beetje moe van Chloe. Na alles wat er gebeurd is, ging ze gewoon nonchalant met een pistool naar Frank en kon ze zich nauwelijks gedragen, zelfs na een waarschuwing van Max. Zelfs de personages zijn haar grote mond wel een beetje zat. Het is ook makkelijk te denken dat ze vast wel weer tot leven komt in een andere tijd. Ik hoop dat ze zich nog wel verder ontwikkelt. Ze is onmisbaar. Life is Strange zou niet hetzelfde zijn zonder haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoelang blijven we alles tussen spoilers zetten? ik ga ervan uit dat als je dit topic opent je de laatste aflevering wel hebt gespeeld.![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:05 schreef MaxC het volgende:
Geweldige episode, stuk bij dat feest is erg goed gemaakt.Ik speel echt de good guy dus ik had haar niet uitgelachen toen ze verf over haar heen kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige sfeer zetten ze toch neer. 1 van mijn favoriete games van deze generatie
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat ze weer tot leven komt zit er dik in, ik hoop daar ook een beetje op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:35 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik word eerlijk gezegd wel een beetje moe van Chloe. Na alles wat er gebeurd is, ging ze gewoon nonchalant met een pistool naar Frank en kon ze zich nauwelijks gedragen, zelfs na een waarschuwing van Max. Zelfs de personages zijn haar grote mond wel een beetje zat. Het is ook makkelijk te denken dat ze vast wel weer tot leven komt in een andere tijd. Ik hoop dat ze zich nog wel verder ontwikkelt. Ze is onmisbaar. Life is Strange zou niet hetzelfde zijn zonder haar.
Ik heb me niet gestoord aan chloe maar snap je punt.
Nu weer 2 maanden wachten op de volgende episode.![]()
![]()
Ik snap Chloe ook niet echt soms, en wat ik echt ongeloofwaardig vond was dat er op een gegeven moment niet naar de politie gegaan werd. Arcadia bay is niet zo'n shithole dat de politie in dit geval de prescotts de hand boven het hoofd houdt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nee je gaat inderdaad niet 's avonds in het donker naar een verlaten terrein om een moordenaar te confronteren. De agent in het café lijkt wel aardig en niet omgekocht.
Gelukkig hebben we David en Nathan zal nog tot inkeer komen.![]()
David of Joyce zal er inderdaad achtergekomen zijn wat Chloe en Max in hun schild voerden.
Ik vraag me af of er in mijn tijdlijn (pompidou leeft en chloe heeft het geweer) trouwens een happy ending is voor de scène met Frank? Ik heb hem zovaak geprobeerd (er zijn veel mogelijkheden) maar het eindigt altijd OF in een forced rewind omdat de hond je pakt, chloe schiet frank neer/dood, of ze zet een mes in zijn been.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bij ging dat stuk in 1 keer goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:34 schreef Maanvis het volgende:
David of Joyce zal er inderdaad achtergekomen zijn wat Chloe en Max in hun schild voerden.
Ik vraag me af of er in mijn tijdlijn (pompidou leeft en chloe heeft het geweer) trouwens een happy ending is voor de scène met Frank? Ik heb hem zovaak geprobeerd (er zijn veel mogelijkheden) maar het eindigt altijd OF in een forced rewind omdat de hond je pakt, chloe schiet frank neer/dood, of ze zet een mes in zijn been.
Maar ik begrijp hieruit dat je regelematig herlaad? ik doe dat niet als de hond me had gebeten had ik dat ook geaccepteerd.![]()
Chloe, gooi je pistool wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me af of er in mijn tijdlijn (pompidou leeft en chloe heeft het geweer) trouwens een happy ending is voor de scène met Frank? Ik heb hem zovaak geprobeerd (er zijn veel mogelijkheden) maar het eindigt altijd OF in een forced rewind omdat de hond je pakt, chloe schiet frank neer/dood, of ze zet een mes in zijn been.
Frank, doe deur dicht
Frank, sorry
Frank, je hebt de hond gered
Rachel's foto![]()
Ik probeer een verhaallijn te krijgen waarmee ik kan levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bij ging dat stuk in 1 keer goed.
Maar ik begrijp hieruit dat je regelematig herlaad? ik doe dat niet als de hond me had gebeten had ik dat ook geaccepteerd.. Zodat Max een personage blijft waarmee ik me kan identificeren.
Dus niet zoals hier waar ze max een bitch laten zijn.
Het nadeel is echter wel dat ik me zo met max identificeerde dat ik echt een kutgevoel overhield aan het einde, het voelde alsof ik zelf verkracht zou worden (wat het meteen weer een heel goed spel maakt eigenlijk).
Als de hond je bijt dan krijg je een forced rewind dus dan kan je niet verder tot je het goed hebt gedaan.
[ Bericht 10% gewijzigd door Maanvis op 07-08-2015 15:36:55 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
thanks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:53 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Chloe, gooi je pistool weg
Frank, doe deur dicht
Frank, sorry
Frank, je hebt de hond gered
Rachel's fotoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Opvallend dat je dat zegt, want die indruk kreeg ik ook, maar het wordt niet geïmpliceerd. Alleen wat wazige foto's, doodschieten en begraven. Kate is ook niet verkracht en hij wil blijkbaar ook geen seks met Chloe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik probeer een verhaallijn te krijgen waarmee ik kan leven. Zodat Max een personage blijft waarmee ik me kan identificeren.
Het nadeel is echter wel dat ik me zo met max identificeerde dat ik echt een kutgevoel overhield aan het einde, het voelde alsof ik zelf verkracht zou worden (wat het meteen weer een heel goed spel maakt eigenlijk).
Als de hond je bijt dan krijg je een forced rewind dus dan kan je niet verder tot je het goed hebt gedaan.
![]()
Chloe zegt op gegeven moment wel dat de Prescotts de politie in hun zak hebben, maar ik ergerde me hier ook wel aan. Pleeg desnoods een anoniem telefoontje met de locatie van die stal & bunker ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap Chloe ook niet echt soms, en wat ik echt ongeloofwaardig vond was dat er op een gegeven moment niet naar de politie gegaan werd. Arcadia bay is niet zo'n shithole dat de politie in dit geval de prescotts de hand boven het hoofd houdt.![]()
![]()
Of desnoods David inlichten, Chloe en Max weten allebei dat ondanks dat het een stepdouche is dat hij absoluut een goed hart heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Chloe zegt op gegeven moment wel dat de Prescotts de politie in hun zak hebben, maar ik ergerde me hier ook wel aan. Pleeg desnoods een anoniem telefoontje met de locatie van die stal & bunker ofzo.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ah, ok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik probeer een verhaallijn te krijgen waarmee ik kan leven. Zodat Max een personage blijft waarmee ik me kan identificeren.
als ik een beslissing maak die verkeerd uitpakt dan accepteer ik hem gewoon, gebeurt in het echte leven ook, maar dat moet ieder voor zich bepalen.
Je hebt soms inderdaad van die geforceerde rewinds, maar deze heb ik dus niet gehad.![]()
Hebben Chloe en Rachel trouwens een relatie gehad of was het meer vriendschappelijk?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Life is strange is geen spel om ff snel ste spelen, ik vind de trage pacing geweldig, ook dat je af en toe gewoon ergens kunt gaan zitten om naar muziek te luisteren en een beetje na te denken en te reflecteren op het leven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Damn wat een awesome spel. Heb zin om te spelen maar moet zo naar vrienden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, ze wilden allebei meester Jefferson.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:59 schreef Maanvis het volgende:
Hebben Chloe en Rachel trouwens een relatie gehad of was het meer vriendschappelijk?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: