Er zijn zones.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik op de Wallen ofzo was heb ik niet echt opgelet, maar zijn hoeren van alle markten thuis of hebben ze hun 'aanbod' op het raam staan? In blije pictogrammen, als een soort kijkwijzer?
Is wel stuk minder sexy, zo'n wijf wat daar een beetje nep ligt te kreunen voor de centjes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Low-budget-lesbian-prostitution, ik zou er ook voor gaan!
Waar!? Vertel!quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zones.
Ik heb ooit een rondleiding gehad
Ach, is het een keer de ander die faketquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is wel stuk minder sexy, zo'n wijf wat daar een beetje nep ligt te kreunen voor de centjes.
Denk dat ik daar toch maar vanaf zie.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor, maar ik heb het niet zo, ik ben nog zo jongquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch herken ik t idee van "tijd verspillen kan niet meer".Hoe onzinnig ook.
I did her without all thatquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grow some boobs and grab a flanel shirt!
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh? Do tellquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens een soort van vriendje opgeduikeld in Singapore. Mag ik me dan vanavond wel laten dubbeldekken?
Door een dragqueen met enorme pruik. Super leuk en informatief!quote:
Uh. Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor, maar ik heb het niet zo, ik ben nog zo jong.
Maar hoe moet je als toerist die zones herkennen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zones.
Ik heb ooit een rondleiding gehad
Daar zit ook wel weer iets inquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Overigens denk ik dat al dat soort lame redenen vaak excuses zijn om de ware reden niet te vertellen: je bent te lelijk of te saai of whatever. Maar politiek een stuk incorrecter om te zeggen.
Tuurlijk, maar dat is wel wat anders weer dan "nou, het moet maar"quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
Als we nu eens zouden afstappen van het ideaalplaatje van de ware voor de rest van je leven. Geniet gewoon van wat er langs komt. Lang of kort
Hij sprak me in de eerste week aan op grindr. Gechat. Date gehad de eerste zaterdag. Samen op stap geweest, drankjes, handje vast, kusjes en zo (meisje in de kroeg riep op een gegeven moment "Oh come ooon, kiss already!!!"). Toen meegenomen naar t hotel. Is zelfs blijven slapen (dat is ongebruikelijk voor mij). De zondag samen wakker geworden en geluncht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh? Do tell
Ik heb dat ideaalplaatje nog nooit als harde eis aangehouden zelfsquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
Als we nu eens zouden afstappen van het ideaalplaatje van de ware voor de rest van je leven. Geniet gewoon van wat er langs komt. Lang of kort
Liefquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij sprak me in de eerste week aan op grindr. Gechat. Date gehad de eerste zaterdag. Samen op stap geweest, drankjes, handje vast, kusjes en zo (meisje in de kroeg riep op een gegeven moment "Oh come ooon, kiss already!!!"). Toen meegenomen naar t hotel. Is zelfs blijven slapen (dat is ongebruikelijk voor mij). De zondag samen wakker geworden en geluncht.
Toen de dinsdag samen diner gehad en serie gekeken op de kamer. En laatste weekend samen naar Sentosa gegaan en de bios, gegeten, geslapen. Volgende dag samen brunchen. Laatste avond weer samen diner en heeft ie me naar t vliegveld gebracht.
T is een poepiequote:
Maar maar.. ik wil wel een langequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |