Velen met jou.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik dit soort voorbehouden lees ben ik altijd weer blij dat ik geen enkele water/osmose bij de spreekwoordelijke wijn doe. Je nederig opstellen en vervolgen ondergekotst worden, ik pas daarvoor.²

Ik kots niemand onder. Ik zeg dat ik eerst wil zien hoe veel navolging dit initiatief krijgt. Is het 10 man en een paardenkop of komen echt honderden moslims een haag vormen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik dit soort voorbehouden lees ben ik altijd weer blij dat ik geen enkele water/osmose bij de spreekwoordelijke wijn doe. Je nederig opstellen en vervolgen ondergekotst worden, ik pas daarvoor.²

quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kots niemand onder. Ik zeg dat ik eerst wil zien hoe veel navolging dit initiatief krijgt. Is het 10 man en een paardenkop of komen echt honderden moslims een haag vormen?

Je kunt ook gewoon het initiatief zelf prijzen, al komt alleen de bedenker hiervan opdagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kots niemand onder. Ik zeg dat ik eerst wil zien hoe veel navolging dit initiatief krijgt. Is het 10 man en een paardenkop of komen echt honderden moslims een haag vormen?

²
²

Ik wacht even af. We hebben vrij recent een aantal gebeurtenissen gezien waarbij moslims zich opvallend stil hielden. Tegelijk stonden in Engeland wél duizend mensen te protesteren tegen het recht op vrije meningsuiting. En Twitter spoelde over van de verongelijkte moslims toen een Amerikaan drie mensen doodschoot vanwege een parkeerruzie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon het initiatief zelf prijzen, al komt alleen de bedenker hiervan opdagen.²

Los van de aantallen, wat vind je van het initiatief an sich?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil eerst zien hoe massaal de opkomt is. Is die massaal, dan zal ik het zeker niet nalaten om mijn waardering uit te spreken.

²
²

Ja maar ja maar Wij zijn de Volkeren van het Boek!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef geblokkeerd het volgende:
Waarom juichen jullie hier om? Is toch diep triest dat ze ongelovigen niet willen beschermen.

Klinkt op zich sympathiek. We zullen zien in hoeverre het navolging krijgt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Los van de aantallen, wat vind je van het initiatief an sich?²

Op zich moet dat perfect samen kunnen. Alhoewel ik me afvraag of het verstandig is om dit hetzelfde moment te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
De teller van mensen die aanwezig zeggen te zijn, staat inmiddels op 1.600. Er wordt echter ook een soort tegendemonstratie aangekondigd van mensen die voor Palestina willen gaan demonstreren. Benieuwd waar dat op uitdraait.

²
²

Zagen we dit maar vaker ipv al die zwijgzame sympathisanten of juist die uitgesproken gekke lui.twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 20:51:53Better photos of the Muslims forming a human chain around Oslo Synagogue condemning Denmark attacks - AFPhttp://t.co/O8odZHcGbl reageer retweet

Mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens de Noorse politie waren zo'n 1200-1400 mensen aanwezig bij de manifestatie. Een mooi en geslaagd initiatief.

Dit verkoopt minderquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:02 schreef Odaiba het volgende:
Zagen we dit maar vaker ipv al die zwijgzame sympathisanten of juist die uitgesproken gekke lui.twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 20:51:53Better photos of the Muslims forming a human chain around Oslo Synagogue condemning Denmark attacks - AFPhttp://t.co/O8odZHcGbl reageer retweet

.
.

Dat deed het. Een man of 1000quote:Op zondag 22 februari 2015 07:50 schreef Jigzoz het volgende:
Mooie actie. En nu maar hopen dat dit veel en veel meer deelnemers trekt dan de 500 steunbetuigers die die Deense aanslagpleger herdachten.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |