quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:09 schreef Richestorags het volgende:
Een mooi initiatief in deze duistere tijden.
Geweldige bijdrage! De wereld is gered dankzij jou.quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:52 schreef Dingflofbips het volgende:
En dan zul je zien dat het 900 zelfmoordterroristen blijken
Dikke paddenstoel, jonge!quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:52 schreef Dingflofbips het volgende:
En dan zul je zien dat het 900 zelfmoordterroristen blijken
Ja, je kunt in dat land niet voorzichtig genoeg zijn (zie Breivik).quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:12 schreef Ringo het volgende:
Ik zou die lui voor de veiligheid stuk voor stuk fouilleren en door een detectiepoortje laten lopen. Voor de veiligheid, hè.
Okquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Geweldige bijdrage! De wereld is gered dankzij jou.
Wellicht denkt men in Noorwegen (het land van Breivik) nog net niet genoeg zwart wit..
Jihadist gespotquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, je kunt in dat land niet voorzichtig genoeg zijn (zie Breivik).
Hoezo? Breivik is zelf een Jihadist. Hij is een perfect maatje met IS enzo. Hun belangen lopen volledig synchroon. Ken jij de hoefijzer-theorie? Dat extremen die eigenlijk elkaars tegenpolen zouden zijn in theorie in het extreme weer dichter bij elkaar komen? Dit is zo'n geval.quote:
Extreem rechts is dan ook de grootste bedreiging voor onze samenleving, moslims kunnen niet meer over straat, homo's worden mishandeld, joden ook, vrouwen worden verkracht en geïntimideerd, kritische mensen worden vermoord etc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, je kunt in dat land niet voorzichtig genoeg zijn (zie Breivik).
Ik stel extremisme tegenover gematigdheid, zonder onderscheid te maken nav de ideologie die erachter zit. Zie mijn vorige bijdrage nav hoefijzermodel. Breivik en die terrorist laatst uit Kopenhagen en die uit Parijs. Het is allemaal 1 pot nat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Extreem rechts is dan ook de grootste bedreiging voor onze samenleving, moslims kunnen niet meer over straat, homo's worden mishandeld, joden ook, vrouwen worden verkracht en geïntimideerd, kritische mensen worden vermoord etc.
Oh wacht.
Sterker nog, ze willen eigenlijk hetzelfde doel bereiken met hun acties.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik stel extremisme tegenover gematigdheid, zonder onderscheid te maken nav de ideologie die erachter zit. Zie mijn vorige bijdrage nav hoefijzermodel. Breivik en die terrorist laatst uit Kopenhagen en die uit Parijs. Het is allemaal 1 pot nat.
Bij andere topics ben ik vaak de islam-kriticus, omdat ik in wezen een diepe hekel heb aan alle waarheids-ideologieën, en niet in de laatste plaats de islam. Ik verbaas me echter over het cynisme en het bij voorbaat weghakken van elk posititef initiatief. Zo kom je nooit een stap verder. Wat is eigenlijk het doel van de mensen die dit initiatief niet ondersteunen. Stel dat dit inititatief slaagt. Hebben we er dan een probleem bij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze willen eigenlijk hetzelfde doel bereiken met hun acties.
Ik niet en nooit niet!quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:10 schreef SuicideErrorist het volgende:
Kijk, hier heb ik nou respect voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |