Brand er doorheen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef Gridlok het volgende:
Boh, dadelijk eens effe het porselein eraf blazen.
ken ik nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Wanneer komt seizoen 6 van The League gvd op netflix
Is toch ontworpen door de French? Bidet bilspuitapparaat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wil wel een japanse wc, die met al die stralen en water enzo en knoppen.
Geen idee. Maar zag laatst op discovery dat 80% van de japanners een smart wc hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is toch ontworpen door de French? Bidet bilspuitapparaat.
Nou wat een solidariteit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind op je laten poepen toch redelijk dumb, haha snap je want smart/dumb.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar zag laatst op discovery dat 80% van de japanners een smart wc hebbenmet allerhande luxe shit er op.
Amerika moet hem al hebben. Maar ja...netflixquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee zij hebben hem ook nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Amerika moet hem al hebben. Maar ja...netflix![]()
ow hier staat 19 jan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee zij hebben hem ook nog niet
Long hair...quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:57 schreef Gridlok het volgende:
Da wijf tegenover zit me al de hele tijd vreemd aan te kijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vind op je laten poepen toch redelijk dumb, haha snap je want smart/dumb.
Wanneer het er eindelijk op staat heb ik alles al gestreamedquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow hier staat 19 jan.
Maar leuk he, betalen om te wachten
voeder ligt hier geen seconde wakker van, weet niet waarom jij nu zo overstuur bent maar ok.quote:
ja ik snap ook echt niet waarom mensen Netflix nemen. Als je de torrents aanzet (zijn maar 13 afleveringen), kan je straks al beginnen met kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wanneer het er eindelijk op staat heb ik alles al gestreamed![]()
Gaat om principes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
voeder ligt hier geen seconde wakker van,
Weet niet, vind het gewoon wel relaxt om soms netflix aan te zetten en achter elkaar een serie te kunnen kijken zonder moeite te moeten doen om naar werkende links te zoeken. Maar sws het nlse aanbodquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ik snap ook echt niet waarom mensen Netflix nemen. Als je de torrents aanzet (zijn maar 13 afleveringen), kan je straks al beginnen met kijken
Hebje curls?quote:
Download Popcorn timequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, vind het gewoon wel relaxt om soms netflix aan te zetten en achter elkaar een serie te kunnen kijken zonder moeite te moeten doen om naar werkende links te zoeken. Maar sws het nlse aanbod
kickass werkt altijd. Of anders Popcorn Time.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, vind het gewoon wel relaxt om soms netflix aan te zetten en achter elkaar een serie te kunnen kijken zonder moeite te moeten doen om naar werkende links te zoeken. Maar sws het nlse aanbod
quote:
thanks, heb het meteen gedownload. even kijken of het wat is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kickass werkt altijd. Of anders Popcorn Time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |