Zo'n relatie hebben Happel en ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat Happel aan je been krabben.
Hm, ik verbreek nu maar de contacten met mijn liegende bron.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n relatie hebben Happel en ik niet.
Hey lekkere ruggenkrabber van me, hoe is het?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n relatie hebben Happel en ik niet.
Dit is humor. Dit is alles wat de gemiddelde cabaretier tekort schiet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
VBL / [NOS@CL] Schalke 04 vs Real Madrid #4 Wat een spanning!
HAHA HIJ HEEFT MIJN TOPIC NIET GEZIEN WAT EEN PRUTSER
Een 12-jarige heeft een leuker gevoel voor humor dan jij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
VBL / [NOS@CL] Schalke 04 vs Real Madrid #4 Wat een spanning!
HAHA HIJ HEEFT MIJN TOPIC NIET GEZIEN WAT EEN PRUTSER
Stijn is met vlagen zeer grappig idd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een 12-jarige heeft een leuker gevoel voor humor dan jij.
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke humor apprecieer jij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems awardquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
'PSV haalt grote talent'
- Doublepain
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is met vlagen zeer grappig idd.
Nee, ik verzorg mijn voeten goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:33 schreef NoNickOne het volgende:
Heeft er iemand van jullie weleens een kalk/schimmel nagel gehad?
Ik kauwde erop toen ik döner kebab nuttigde.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:33 schreef NoNickOne het volgende:
Heeft er iemand van jullie weleens een kalk/schimmel nagel gehad?
Pics.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, ik verzorg mijn voeten goed.
Komt omdat GGMM niet weet wat humor is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en Gramulanion schijnen De Lama's erg grappig te vinden. Caland en ik vinden dat apart.
Wat een laffe imitatie van de mijnequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQ
Zelfs om een compilatie met enkel hoogtepunten kan ik niet lachen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en Gramulanion schijnen De Lama's erg grappig te vinden. Caland en ik vinden dat apart.
Johannes vindt het gatsie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom werd mijn voet pic verwijderd hier? Voelde als amputatie
http://vocaroo.com/i/s15CABu1MuOIquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een laffe imitatie van de mijne
Je spelt Ajax verkeerd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Wat een Feyenoordpubliek bij Schalke zeg, laat je club maar in de steek
Ik vind dit een lachwekkend slechte imitatie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s15CABu1MuOI
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een lachwekkend slechte imitatie.
Ik vind het bijzonder sterk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een lachwekkend slechte imitatie.
Mani beweerde van niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder sterk.
Mani vindt dit ook.
Ik vermaak me meer met de gemiddelde Europa League wedstirjd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
Wat een aidswedstrijd
De hele CL boeit me echt geen ene reet ook
Ga je morgen PSV kijken of de vernedering van Feyenoord?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me meer met de gemiddelde Europa League wedstirjd.
Toen een J.Alba in de EL speelde, dat was vermaak.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me meer met de gemiddelde Europa League wedstirjd.
GGMM en ik hebben besloten om de wedstrijd tussen PSV en Zenit te bekijken. Iedereen wil genieten van de kwaliteiten die topspelers als De_Jeet en Memphis in zich hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je morgen PSV kijken of de vernedering van Feyenoord?
Valencia - PSVquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen een J.Alba in de EL speelde, dat was vermaak.
Nee, ik ga Feyenoord kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik hebben besloten om de wedstrijd tussen PSV en Zenit te bekijken. Iedereen wil genieten van de kwaliteiten die topspelers als De_Jeet en Memphis in zich hebben.
3-0 3 goals Willemsquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat PSV van Zenit wint zijn teringdom.
Ik ben blij dat je naast kapiteintje een tweede vaderfiguur hebt gevondenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik hebben besloten om de wedstrijd tussen PSV en Zenit te bekijken. Iedereen wil genieten van de kwaliteiten die topspelers als De_Jeet en Memphis in zich hebben.
En dan Feyenoord kijken. Uh, oké.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga Feyenoord kijken.
PSV is niet om aan te zien.
Wat valt er dan te zien bij de wedstrijd van Feyenoord? Alsof Feyenoord kan scoren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga Feyenoord kijken.
PSV is niet om aan te zien.
Dat vind ik nou een verstandige keuze.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan Feyenoord kijken. Uh, oké.
24 seconden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hier geef ik je gelijk in. Beter gaat stijn morgen gewoon lekker zijn zusje bekijkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weer zo'n trollpoging wat hij al jaren doet. Kom, laten we het negeren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij snapt het spelletje niet zo denk ik.
Fijne avond meneer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef bombmannl het volgende:
Die wedstrijdtopics zijn wel echt flink verpauperd.... Mensen als Ajacied en dj_day-v krijg je toch spontaan diarree van.
Fijne avond
Jij hebt anders ook weinig toegevoegd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef bombmannl het volgende:
Die wedstrijdtopics zijn wel echt flink verpauperd.... Mensen als Ajacied en dj_day-v krijg je toch spontaan diarree van.
Fijne avond
Wie ben jij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef bombmannl het volgende:
Fijne avond
Dit zou ik echt zo vreselijk vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weer zo'n trollpoging wat hij al jaren doet. Kom, laten we het negeren.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou ik echt zo vreselijk vinden.
Dat zou hij vreselijk vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weer zo'n trollpoging wat hij al jaren doet. Kom, laten we het negeren.
Er zijn ook maar 4 moderators, logisch dat het nauwelijks bij te houden is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef bombmannl het volgende:
Fijne avond
Hopelijk ga je niet dood aan de diarree.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef bombmannl het volgende:
Fijne avond
Zo,dat zal hem leren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk ga je niet dood aan de diarree.
Ik heb hem niet gecorrigeerd.quote:Vooral hoe dingen in de vik gaan.
Ik heb even door zi jn postgeschiedenis gebladerd en hij schijnt al heel lang in VBL te posten.quote:
Wat heeft dit met de Champions League wedstrijd van vandaag te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Ik las net dit:
[..]
Ik heb hem niet gecorrigeerd.
GGMM is nu jelly en mad van binnen.
En dan klagen over mij en de grote Ajacied422. Wat een loser.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even door zi jn postgeschiedenis gebladerd en hij schijnt al heel lang in VBL te posten.
Hij is me werkelijk nog nooit opgevallen.
Echt he.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan klagen over mij en de grote Ajacied422. Wat een loser.
Het gaat al 10 minuten niet over de wedstrijd, doe niet zo madquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Champions League wedstrijd van vandaag te maken?
Je kan echt beter weggaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat al 10 minuten niet over de wedstrijd, doe niet zo mad
u jelly
dat is vervelendquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lag met mijn ogen half open op de bank, ik heb een longontsteking dus was blij dat ik de wedstrijd uberhaupt nog een beetje kon volgen.
Al was het geen boeiend schouwspel.
dat die nog baltquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |