ik ben gewoon bang om niet serieus genomen te worden. Dat ik van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd door mijn huisarts. Want zijn paniekaanvallen, zeefbeschadiging, zelfmoordneigingen en heel veel stress wel erg genoeg?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Denk dat dit geen probleem zal zijn.
Je zet zelf de stap richting hulp, ze zullen je echt niet wegsturen.
Goed mogelijk dat ze je niet gedwongen zouden mogen opnemen (als het niet ernstig lijkt), maar zie niet in waarom vrijwillige opname niet zou kunnen.
Heb je nog geen hulpverlening?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:03 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang om niet serieus genomen te worden. Dat ik van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd door mijn huisarts. Want zijn paniekaanvallen, zeefbeschadiging, zelfmoordneigingen en heel veel stress wel erg genoeg?
Nee, want jeugdzorg wil mij wel laten opnemen maar dit kan niet volgens hun, dus ga er zelf achteraan. En anders willen ze mij in een tehuis plaatsen, waar ik al 1,5 jaar woonde, en dit heeft op deze problemen geen enkel effect en om via daar alle hulp (psycholoog enzovoorts) te regelen vind ik omslachtig en daar wacht ik al 3 maand op en ben nu echt bang dat de stoppen doorslaan bij mij omdat jeugdzorg mij weer wil plaatsen in een tehuisquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog geen hulpverlening?
Als dat niet erg genoeg is, wat dan wel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:03 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang om niet serieus genomen te worden. Dat ik van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd door mijn huisarts. Want zijn paniekaanvallen, zeefbeschadiging, zelfmoordneigingen en heel veel stress wel erg genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |