je zei dat je tatar was, spreek je de taal niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Ne soyluyorsan seni anlamiyorum ":)
Nee. Alleen Turks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
je zei dat je tatar was, spreek je de taal niet?
Wat is een PKK mentaliteit?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:55 schreef Atak het volgende:
Gekkie die vond dat ieder meisje met een mini-rok verdiende verkacht te worden
[ afbeelding ]
Echte PKK mentaliteit
waarom heb je je post nou gewijzigd? wat een onzin tip zeg. als die bloedmooie sma van vleesch en bloed naar je nadert gaat t paard toch weer steigeren. geen rechterhand die daar tegenop kan abiquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind maar ik weet nog een Koerdisch meisje die rughaar had. Je wil niet weten hoe lang
Zo is men het in Turkije gaan noemen ja, maar eigenlijk heet het çibörek, dacht ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het cig borek heette?
De meeste mensen zullen er niet geweldig uitzien als ze zo belicht worden. Maar ja, celebrities zien er in het openbaar vaak 'perfect' uit. Dat wordt van ze verwacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar op de eerste foto helemaal niet zo slecht uitzien. Die paar puntjes in het gezicht zijn bij mij ook te zien bij dat soort licht en zij is bijna 10 jaar ouder dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meisje is verkracht door hem:quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Leven onder de wetten van de bergen.
Heb je de taal later geleerd of van je ouders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja. Moeder kant kirim tarari, vaderkant nogai.
Ofzo iets
Wat jammer is bij beyonce is dat ze denkt chosen one en divagedragquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar op de eerste foto helemaal niet zo slecht uitzien. Die paar puntjes in het gezicht zijn bij mij ook te zien bij dat soort licht en zij is bijna 10 jaar ouder dan ik.
Welk popidool heeft dat niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat jammer is bij beyonce is dat ze denkt chosen one en divagedrag
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen er niet geweldig uitzien als ze zo belicht worden. Maar ja, celebrities zien er in het openbaar vaak 'perfect' uit. Dat wordt van ze verwacht.Precies! Dit soort artikelen worden volgens mij geschreven om het zelfvertrouwen van de average lezers op te krikken. 'Kijk, het zijn echt mensen!!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en dat licht zorgt er altijd voor dat je huid er kut uitziet. Er zijn tig foto's van Beyonce zonder make-up in buitenlicht waar ze er erg goed uitziet.
En er zijn ook foto's van haar zonder make-up waar ze er niet goed uitziet. Je zal ook maar eens een keer een slecht dagje hebben als celebrity.![]()
Wij noemen het cig borek zonder de puntjes op de iquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo is men het in Turkije gaan noemen ja, maar eigenlijk heet het çibörek, dacht ik.
Goh. Ze is ouder dan 30, verwachten mensen rimpelloze hoofden ofzo??quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Precies! Dit soort artikelen worden volgens mij geschreven om het zelfvertrouwen van de average lezers op te krikken. 'Kijk, het zijn echt mensen!!!'
Oh en dat licht zorgt er altijd voor dat je huid er kut uitziet. Er zijn tig foto's van Beyonce zonder make-up in buitenlicht waar ze er erg goed uitziet.
[ afbeelding ]
En er zijn ook foto's van haar zonder make-up waar ze er niet goed uitziet. Je zal ook maar eens een keer een slecht dagje hebben als celebrity.
Ja ik ben sowieso nooit echt fan geweest van haar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik spreek maar een paar woorden, verstaan kan ik wat beter.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb je de taal later geleerd of van je ouders?
Bu ne la. Tamamen Iranli olmuslar.quote:
Dat is 1 persoon. Hij staat niet voor MHP.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat meisje is verkracht door hem:
[ afbeelding ]
Hij lijkt mij idd ook een PKKli.
Ik kom het allebei wel tegen, zowel çiğ als çi.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij noemen het cig borek zonder de puntjes op de i
Moeder maakt het altijd gruwelijk lekker, vrouw is geen tatar, kan het niet maken. Maar daarentegen maakt ze gruwelijke manti
Genoegquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welk popidool heeft dat niet?
Eskisehir zit dan ook vol met tatarlarquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kom het allebei wel tegen.
Wij zijn ook geen Tatar, maar de yerli halk heeft het inmiddels wel van gen geleerd, zeg maar. Ook niet-Tataren maken het regelmatig bij ons.
Yow, fuck it. Ik ga met jou niet meer discussieren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is 1 persoon. Hij staat niet voor MHP.
PKK ideologie staat voor alle PKKers.
Daar is het verschil.
Nog vandaag manti gehad met yoghurtsaus en tomatensausquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij noemen het cig borek zonder de puntjes op de i
Moeder maakt het altijd gruwelijk lekker, vrouw is geen tatar, kan het niet maken. Maar daarentegen maakt ze gruwelijke manti
Ik neem haar dat niet kwalijk. Ze is al bijna twintig jaar beroemd, en wordt ook al zo lang aanbeden door miljoenen mensen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet nog beetje zwarte peper bijquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Nog vandaag manti gehad met yoghurtsaus en tomatensaus
Ik kwam haar insta account laatst tegen. 26.6 mil volgers, 0 volgende. Zij is volgens mij de enige celeb die niemand volgt.quote:
Ruhuna el Fatiha.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Che_ het volgende:
Ik had vandaag een wilde konijn overgereden volgens mij. Kwam vanuit het niets op de weg. ik hoorde krrgg krrt. Maar toen ik spiegel keek zag ik hem nog wel bewegen
Ik versta ook veel:quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik spreek maar een paar woorden, verstaan kan ik wat beter.
Oma wilde modern zijn, heeft destijds afgesproken thuis om alleen Turks te spreken, dus vader heeft ook nooit tataars gesproken waardoor ik het ook niet heb aangeleerd.
Krijg altijd de rillingen als ik onoplettend vol over roadkill heen rij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Che_ het volgende:
Ik had vandaag een wilde konijn overgereden volgens mij. Kwam vanuit het niets op de weg. ik hoorde krrgg krrt. Maar toen ik spiegel keek zag ik hem nog wel bewegen
En dat neppe gedoe voor de camera'squote:Op donderdag 19 februari 2015 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kwam haar insta account laatst tegen. 26.6 mil volgers, 0 volgende. Zij is volgens mij de enige celeb die niemand volgt.
Ik wist niet dat je zo gevoelig was voor de PKK. Sorry.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yow, fuck it. Ik ga met jou niet meer discussieren.
Oh ja dat. Ik vraag mij wel af wat er toen is gebeurd tho. Best heftig als je zusje je man zo aanvalt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat neppe gedoe voor de camera's
Ook toen ze ruzie had met jay z
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eskisehir zit dan ook vol met tatarlar
Met welke vulling eten jullie manti zoal? Bij ons is met linzen/mercimek het meest populaire, maar toen ik dat hier zei, vonden ze het maar raar. Misschien hebben we dat ook van jullie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Nog vandaag manti gehad met yoghurtsaus en tomatensaus
Nee, vind je gewoon dom.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo gevoelig was voor PKK. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |