Hee jaa dat lijkt er wel op, maar ik ruik pas vandaag deze vieze stinkgeur, wanneer trekt het weg dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Google even op Phantosmie. Het zou door die verkoudheid kunnen komen.
Geen idee. Ik ben ook geen arts, maar ik heb er wel 'ns van gehoord. Als je er overmorgen ofzo nog last van hebt ga dan even naar je huisarts.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Hee jaa dat lijkt er wel op, maar ik ruik pas vandaag deze vieze stinkgeur, wanneer trekt het weg dan?
Ja maar ik heb dus niet geschommeld en er kleeft geen bloed aan mijn handen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef PandaDrop het volgende:
Bloed ruikt ook naar ijzer. En ja inderdaad, als met je handen aan schommels zit heb je ook een metaalachtige geur op je handen.
Dan heb je neusgepeuterd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus niet geschommeld en er kleeft geen bloed aan mijn handen...
Ruiken, gaat via mn neus scherp naar boven naar mn hersenen, zo lijkt het.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Twiitch het volgende:
Ruik je het of proef je het?
Kan van alles zijn. Van tumor tot zwangerschap
Dit. Als je het morgen nog hebt naar de huisarts gaan. Trouwens, een metaal geur ruik je ook wanneer je een tijd lang geen koolhydraten/suiker hebt gegeten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een vroeg symptoom van een hersentumor is het ruiken van vreemde onverklaarbare geuren.
Ik hoop het niet want anders wordt mn DNA veranderd en ik wil blijven zoals ik benquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:54 schreef Cassius het volgende:
Ben je in de buurt van intense gammastraling?
Ik heb net een banaan op, genoeg koolhydraten. En ook andere dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit. Als je het morgen nog hebt naar de huisarts gaan. Trouwens, een metaal geur ruik je ook wanneer je een tijd lang geen koolhydraten/suiker hebt gegeten.
Nee ik heb Zwitsal gebruikt want dat ruikt lekker, het ging even weg maar ruik het nu weer. Ik ga toch niet hele tijd m'n neus in Zwitsal stoppen..quote:[b]Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef bl-bl-blikje het volgende:[/b
gewoon flinke laag vaseline overheen is de geur zowiezo weg.
Ja weet ik maar nee geen bloed vandaag gehad, niksquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:10 schreef Eliseth het volgende:
[..]
iets bloederigs is idd vaak gepaard met een metaal-achtig geurtje ja
Iew neequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:11 schreef bl-bl-blikje het volgende:
zijn het dan niet je gouden tanden?
ook geen tandproblemen onlangs? mwah kan wel gaan zitten raden maar het is een breed scala aan mogelijkhedenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja weet ik maar nee geen bloed vandaag gehad, niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |