quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist het wel
Vergeleken bij dit draait Vout pure kwaliteitsmuziek
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet alleen vergeleken bij dit.
quote:
quote:
Ik deel je mening wel hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
Georgio Moroderen Kylie
die
maken…
Het klinkt als 13 in een dozijn bagger muziek, maar zal vanwege de namen wel scoren….
Een TOP, maar met tegenzin
Wel een stoere hoesquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Giorgio Moroder ft. Kylie Minogue - Right Here, Right Now
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Te laat voor Kernafval… dus flop! Of al die dronken koppen moeten hun iTunes account weten te vinden voor een download….quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Snollebollekes - Alaafrojack
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Ik denk dat ze dat al gedaan hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Te laat voor Kernafval… dus flop! Of al die dronken koppen moeten hun iTunes account weten te vinden voor een download….
En die hebben inderdaad geen smaak.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Flop
Er wonen meer mensen boven de rivieren schat ik zo in
Zat ik me ook te bedenken, maar ik denk dat genoeg mensen het met carnaval gehoord hebben en die stemming en herinneringen weer naar boven krijgen als ze het nummer horen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Te laat voor Kernafval… dus flop! Of al die dronken koppen moeten hun iTunes account weten te vinden voor een download….
Hier heeft smaak weinig mee te maken… Gewoon gezond verstandquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
En die hebben inderdaad geen smaak.
Ik ga voor TOP!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Rondé - Run
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Staat nog niet in de Top 40, maar in de Tip parade. En juist die nummers worden geplugged op de radioquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
Dit is al een top.
Volgens mij heb ik deze al een paar keer op radio gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |