Als dat jouw beeld is, dan snap ik waarom je hier moeite mee hebt. Waarom zouden mensen jou moeten vertrouwen als jij hen niet eerst vertrouwd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is toch heel vreemd als een onbekende dat aan je vraagt
Als iemand dat bij mij deed zou ik het meteen niet vertrouwen
absoluut, maar toch zijn we nu al enkele dagen een beetje over en weer aan het Whatsappenquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:25 schreef the85mc het volgende:
Tinder? Dat is voor diepgaande eh... gesprekken.
Nee man, dat is vleeskeuring pur sang. Ik denk dat weinig mensen op tinder zitten met de intentie om er een relatie er aan over te houden.
Als je zelf geen relatie wil, niet naar vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
absoluut, maar toch zijn we nu al enkele dagen een beetje over en weer aan het Whatsappenben toch een beetje benieuwd naar dr intenties.
[vrouwenmodus]en wat nou als ik dat niet zeker weet en ze ineens heel leuk is?[/vrouwenmodus]quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als je zelf geen relatie wil, niet naar vragen.
Of je vraagt het gewoon voluit, dus geen moeilijk gedoe erom heen.. of je wacht de date gewoon afquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
[vrouwenmodus]en wat nou als ik dat niet zeker weet en ze ineens heel leuk is?[/vrouwenmodus]
Puur hypothetisch
Als ik op vakantie ben in buitenland maak ik wel snel makkelijk contacten dus ben het er wel mee eens dat als je in Nederland ergens niet bijhoort of geen vrienden hebt, het leven gewoon veel harder is... Geen klik met je klasgenoten of collega's? Pech!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als dat jouw beeld is, dan snap ik waarom je hier moeite mee hebt. Waarom zouden mensen jou moeten vertrouwen als jij hen niet eerst vertrouwd?
Ik moet toegeven dat er in Nederland een beetje een individualistisch 'wat wil je van me'' cultuurtje heerst. In het buitenland zul je dat minder hebben. Daar kun je heel lang gefrustreerd over zijn, of er gewoon mee om leren gaan. Zeuren heeft nog nooit iemand een stap verder gebracht.
Ja, vooral de rest lekker negerenquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben in buitenland maak ik wel snel makkelijk contacten dus ben het er wel mee eens dat als je in Nederland ergens niet bijhoort of geen vrienden hebt, het leven gewoon veel harder is... Geen klik met je klasgenoten of collega's? Pech!
Met zo'n instelling snap ik wel dat mensen jou op afstand houden...quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben in buitenland maak ik wel snel makkelijk contacten dus ben het er wel mee eens dat als je in Nederland ergens niet bijhoort of geen vrienden hebt, het leven gewoon veel harder is... Geen klik met je klasgenoten of collega's? Pech!
Deezertje heeft gewoon een extreem laag zelfbeeld en focust zich 100% op zijn gedachtegangen ipv realiteit...quote:
Deels. Ik weet dat ik er niet gek uitzie en dat ik een leuk karakter heb, Het feit dat ik bijna geen relaties of vrouwelijk contact heb gehad is meer het probleem..., dat schept niet echt zelfvertrouwen. Maar ooit leer ik het welquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Deezertje heeft gewoon een extreem laag zelfbeeld en focust zich 100% op zijn gedachtegangen ipv realiteit...
Met andere woorden: Het is voor hem een obsessie geworden. En de "fout" ligt bijna nooit bij meneer zelf.
Vrouwelijk contact had je in de bios maar toen wou je t niet ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels. Ik weet dat ik er niet gek uitzie en dat ik een leuk karakter heb, Het feit dat ik bijna geen relaties of vrouwelijk contact heb gehad is meer het probleem..., dat schept niet echt zelfvertrouwen. Maar ooit leer ik het wel
Heel letterlijk: ja, het was contact met vrouwen. Maar ze waren niet uit op mij want ik had meteen al gezegd dat de stoel inderdaad 'helaas' niet bezet zou zijn en ze hadden geen interesse om een stoeltje op te schuivenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwelijk contact had je in de bios maar toen wou je t niet ...
Omdat ze dat eng vonden.. Ze gingen al t gesprek aan. Had jij gewoon stoeltje op moeten schuivenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heel letterlijk: ja, het was contact met vrouwen. Maar ze waren niet uit op mij want ik had meteen al gezegd dat de stoel inderdaad 'helaas' niet bezet zou zijn en ze hadden geen interesse om een stoeltje op te schuiven
Je had ook kunnen zeggen; "ja deze stoel is vrij, kom je gezellig naast me zitten?"quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heel letterlijk: ja, het was contact met vrouwen. Maar ze waren niet uit op mij want ik had meteen al gezegd dat de stoel inderdaad 'helaas' niet bezet zou zijn en ze hadden geen interesse om een stoeltje op te schuiven
Dat is creepy.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze dat eng vonden.. Ze gingen al t gesprek aan. Had jij gewoon stoeltje op moeten schuiven
Ben wel erg benieuwd hoe je eruit ziet dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels. Ik weet dat ik er niet gek uitzie en dat ik een leuk karakter heb, Het feit dat ik bijna geen relaties of vrouwelijk contact heb gehad is meer het probleem..., dat schept niet echt zelfvertrouwen. Maar ooit leer ik het wel
zoeken eens via fb naar de pagina: 365dagen succesvol. En dan het filmpje:" ik voel me ongelukkig" want je voelt je ongelukkig In daten en dus relaties.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of ze konden niet geloven hoe eng hij is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook. Maar blijkbaar vonden zij deezertje niet eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen appen niet de hele dag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Niet datingerelateerd maar: naar wie loopt half Nederland toch de hele dag te appen?! Misschien omdat ik zelf niet veel contact heb op WA, maar ik kan dat dus echt niet. Toch zie ik steeds meer leeftijdsgenoten echt uren appen, maar waar moet je 't dan over hebben? Zo wordt een gesprek aanknopen voor mensen die niks met appen hebben dus ook niet makkelijker, want alle blikken gaan vaak toch naar dat telefoontje omdat het lekker makkelijke afleiding is als je je verveelt..
Vanavond naar de filmen ja ik ga ook echt voor de film. Beter dan thuiszitten op een vrijdagavond..
Ik zal straks de eerste persoon die ik tegenkom in de trein aanspreken:''Hallo, ik ben Deezertje en heb geen vrienden. Heb jij nog een plaatsje vrij?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Zorg eens dat je vrienden krijgt.. Dan hoef je niet thuis te zitten, kan je evt samen sporten, kan je ook eens appen, snap je dat mensen genoeg te bespreken hebben met elkaar en kan je ook eens gaan stappen ofzo.
Ik app buiten familie om best wel met bekenden, collega's en dates, maar ik merk dat ik genegeerd wordt op WA, als ik 2-3 dagen geen antwoord krijg terwijl ze wel online zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mensen appen niet de hele dag.
Ze appen meiden en vrienden en relatief onbekenden.
Je moet het nergens over hebben maar je hebt het over hoe je dag was of gaat, wat je hobbies zijn en al het andere wat je maar kan bedenken wat ter sprake komt.
Mensen die niets met appen te maken hebben kunnen net zo gemakkelijk een gesprek aanknopen in het echt. Maar nee niet via app omdat je daar dus niks mee hebt (niet voor kiest om uit te breiden).
Als je je verveelt kan je appen. Maar als iedereen in je omgeving dat doet dan mag je dus concluderen dat ze zich bij je vervelen (niet slecht bedoeld, jij stelt gewoon simpele vragen en de enige manier om te leren is om daar gewoon antwoorden op te geven en jij kan nu weer vragen stellen)
Waarom lijkt die site je niets?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Die site NieuweMensenLerenKennen ofzo lijkt me niks. Wil uiteindelijk toch een relatie dus..
Iets oudere doelgroep.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom lijkt die site je niets?
En je denkt wel dat "Hoi ik ben Deezertje, ik heb geen vrienden, maar ik wil jou wel als vriendin" aantrekkelijk is?
Nou wat is het probleem dan? Bekenden, collega's en dates.... dus familie en vrienden ontbreekt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik app buiten familie om best wel met bekenden, collega's en dates, maar ik merk dat ik genegeerd wordt op WA, als ik 2-3 dagen geen antwoord krijg terwijl ze wel online zijn.
Ligt altijd aan het meisje in kwestie. Je wil er in ieder geval niet om vragen. Zet er veel te veel onnodige druk op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb wel ff een vraagje. Hoe doen jullie dat bij bijvoorbeeld een tinderdate? Ik ga binnenkort ff wat drinken met iemand maar ben natuurlijk best wel benieuwd met wat voor intenties zij er in staat(bv. Zoekt ze een relatie, zoekt ze gezelligheid, zoekt ze een scharrel of wil ze gewoon eenmalig wat drinken?)
Hoe kan ik dit het best vragen denken jullie?
Ben er niet op uit, maar wil het woord relatie ook niet snel noemen want mijn ervaring is ook dat meiden dat niet graag snel horen haha
Als ze de boot afhoudt, wil ze niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Blijft lastig hoor, ik had een keer een vrouw op de koffie, tweede date, vriendschappelijk, althans, dat hadden we uitgesproken naar elkaar.
Uiteindelijk dacht zij dat ik haar had uitgenodigd om seks te hebben. Je raadt het al, dit kwam niet meer goed..
Even iets anders, hoe gaan jullie om met uitstel "gedrag"? Merk bij iemand dat ze de boot echt aan het afhouden is, met smoesjes, excuses en "ik plan nu al 3 weken vooruit"!
Had ze gelijk? Wilde je neuken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Blijft lastig hoor, ik had een keer een vrouw op de koffie, tweede date, vriendschappelijk, althans, dat hadden we uitgesproken naar elkaar.
Uiteindelijk dacht zij dat ik haar had uitgenodigd om seks te hebben. Je raadt het al, dit kwam niet meer goed..
Even iets anders, hoe gaan jullie om met uitstel "gedrag"? Merk bij iemand dat ze de boot echt aan het afhouden is, met smoesjes, excuses en "ik plan nu al 3 weken vooruit"!
Nee, dat wilde ik niet, want ze zat in een relatie en daar ga ik niet in stoken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Had ze gelijk? Wilde je neuken?
Op je vraag, niet te veel moeite in stoppen. Wellicht heeft ze er op dit moment niet zo veel zin in. ''Is cool'', en over een maandje weer eens appen. Ondertussen gewoon achter andere vrouwen aan.
over je vraag:Ik had het zelfde.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |