Hoe beland je zomaar in een gesprek met een vreemde?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:23 schreef Geerd het volgende:
Tering net gewoon klein halfuur gekletst met een super leuk meisje van de Railcatering! ! Maarja Had natuurlijk niet de ballen om nummer tegeven/vragen.
Hoop dat ik der binnenkort weer tref, heb me wel voorgesteld dat durfde ik nog net haha
Gewoon je waffel open trekken. Als je op het perron staat te wachten en de trein heeft vertraging bijv.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe beland je zomaar in een gesprek met een vreemde?
Naja was niet echt een vreemde maar soort collega ik ben conducteur en zei van de catering, dus eigenlijk beetje vals spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe beland je zomaar in een gesprek met een vreemde?
Je zei "van de catering"?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja was niet echt een vreemde maar soort collega ik ben conducteur en zei van de catering, dus eigenlijk beetje vals spelen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je zei "van de catering"?
Rare openingszin.
Geen vrouwen aanstaren 's avonds laat (om logische redenen).quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond sporten. Kijken of er 's avonds ander volk rondloopt dan overdagVerkeerde instelling i know, maar op school en in het OV gaat 't ook al niet te best... Daar al veel bezet merk ik dus dan probeer ik het al niet meer.
Haha,quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:51 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Geen vrouwen aanstaren 's avonds laat (om logische redenen).
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef ludovico het volgende:
Ik hoorde een vriend van mij die best klein is en een beetje onzeker overkomt vertellen dat hij eens savonds de bus naar huis had gepakt en bij dezelfde halte uitstapte als een vrouw.
Die vrouw liep niet heel snel dus die vriend van mij ging iets harder lopen zodat hij haar zou inhalen, toen keek ze om en ging ze wegrennen voor hem.
Waar moet je het nou in godsnaam over hebben met iemand die je totaal niet kent.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon je waffel open trekken. Als je op het perron staat te wachten en de trein heeft vertraging bijv.
Alles natuurlijk. Als je wat wil weten, dan vraag je ernaar. Weet je zelf iets te vertellen over het betreffende onderwerp, dan vertel je het.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moet je het nou in godsnaam over hebben met iemand die je totaal niet kent.
Ik weet dan juist totaal niks te vragen aan zo'n persoon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Alles natuurlijk. Als je wat wil weten, dan vraag je ernaar. Weet je zelf iets te vertellen over het betreffende onderwerp, dan vertel je het.
Jeweetwel, dingen.
Idd. Als iemand geen interesse toont in jou of een gesprek, waar moet je het dan over hebben? Als ik een nieuwe telefoon wil kopen en ik zie toevallig een meid met de telefoon die ik op het oog had kan ik vragen hoe ie haar bevalt etc. En vanuit daar een gesprekje aanknopen. Mannen spreken vrouwen voornamelijk aan als ze wat van haar willen toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dan juist totaal niks te vragen aan zo'n persoon.
Het lukt mij niet eens bij gewone willekeurige mensen om dat te zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Idd. Als iemand geen interesse toont in jou of een gesprek, waar moet je het dan over hebben? Als ik een nieuwe telefoon wil kopen en ik zie toevallig een meid met de telefoon die ik op het oog had kan ik vragen hoe ie haar bevalt etc. En vanuit daar een gesprekje aanknopen. Mannen spreken vrouwen voornamelijk aan als ze wat van haar willen toch?
Dan heb je gewoonweg geen oprechte interesse in die persoon en heb je niets te zoeken in een gesprek.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dan juist totaal niks te vragen aan zo'n persoon.
Jij bent zeker een extravert persoon? Dan gaat dit vrij makkelijk ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:50 schreef fathank het volgende:
Dan wordt het tijd dat je daaraan gaat werken.
Je hoeft niet gelijk het wereldvoedselprobleem op te lossen. Maak een grapje over het weer, of merk iets op wat er in je omgeving gebeurt. 'je veter zit los' of 'je tas staat open' of whatever. Niet nadenken maar doen.
Dat laatste is onzin. Soms willen mensen gewoon een gesprekje om de tijd te doden. Dat geld voor zowel mannen als vrouwen. Gesprekken kunnen overal over gaan. Zolang je maar oplet te luisteren naar wat zij verteld en daar over te vragen kun je als het gesprek goed loopt wellicht om een nummer vragen. En zo niet, dan heb je in ieder geval een leuk gesprekje gehad toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Idd. Als iemand geen interesse toont in jou of een gesprek, waar moet je het dan over hebben? Als ik een nieuwe telefoon wil kopen en ik zie toevallig een meid met de telefoon die ik op het oog had kan ik vragen hoe ie haar bevalt etc. En vanuit daar een gesprekje aanknopen. Mannen spreken vrouwen voornamelijk aan als ze wat van haar willen toch?
Als iemand niets van je wil omdat je maar op één ding uit bent, dan moet je je snel uit de voeten maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
hoe kan ik dat hebben als ik diegene niet ken. En praten over het weer vind ik zo saaiquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan heb je gewoonweg geen oprechte interesse in die persoon en heb je niets te zoeken in een gesprek.
Als je interesse hebt in iemand, dan stel je diegene vragen. Zo leer je die ander kennen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe kan ik dat hebben als ik diegene niet ken. En praten over het weer vind ik zo saai
Dat ook... Extraverte personen hebben idd geen moeite met mensen aanspreken, en dus ook geen vrouwen. Ze kunnen prima uren lullen met een meid zonder bedoelingen en bouwen snel vriendschappen op, ook al zijn ze dat niet altijd bewust. Ken zo'n gozer: niet eens zo knap maar kan goed praten dus snel overal contact.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een extravert persoon? Dan gaat dit vrij makkelijk ja.
Als je niet zo assertief bent in dan opzicht kan je dat niet zomaar even doen.
Wat je natuurlijk OOK kunt doen is de rest van je leven je ''Me and my story'' blijven delen op dit forum. Wellicht analyseer je jezelf ooit wel eens in een aantrekkelijke man.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ook... Extraverte personen hebben idd geen moeite met mensen aanspreken, en dus ook geen vrouwen. Ze kunnen prima uren lullen met een meid zonder bedoelingen en bouwen snel vriendschappen op, ook al zijn ze dat niet altijd bewust. Ken zo'n gozer: niet eens zo knap maar kan goed praten dus snel overal contact.
Ik kom bijvoorbeeld op school en in de bus vaak dezelfde mensen tegen. Geef me een lijstje met 100 foto's en ik pik ze er zo uit. Maar wat heb ik daar aan? Niks. Dat ik ze zie wil niets anders zeggen dat ik vaak op dezelfde plaats en tijd ben. Als ik zou willen kan ik een gesprekje met ze aanknopen, maar waarom? Dat hebben ze bij mij ook nog nooit al die jaren gedaan terwijl ze heus wel weten dat ze me vaker gezien hebben. Ik weet van degene die ik leuk vindt dat ze al bezet zijn en eigen vriendengroepen hebben dus daar hoef ik niet meer op te rekenen, waarom zou ik ze dan nog aanspreken?
Doel van dit topic is ook versieren dus ik moet, hoe dom ook, weten of ze bezet of single zijn voor ik überhaupt met ze in contact treed of ik moet wat anders van ze
Statements maken over van alles en nog wat. ''Lange dag gehad zeker'' als ze er moe uit ziet. ''Cool jurkje heb je aan'' als jij dat vind. Etc etc. Als je het een beetje leuk brengt heb je zo een gesprek.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe kan ik dat hebben als ik diegene niet ken. En praten over het weer vind ik zo saai
ik ga toch niet aan een random persoon vragen wat haar favoriete film is oidquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je interesse hebt in iemand, dan stel je diegene vragen. Zo leer je die ander kennen.
dat is toch heel vreemd als een onbekende dat aan je vraagtquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Statements maken over van alles en nog wat. ''Lange dag gehad zeker'' als ze er moe uit ziet. ''Cool jurkje heb je aan'' als jij dat vind. Etc etc. Als je het een beetje leuk brengt heb je zo een gesprek.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wellicht analyseer je jezelf ooit wel eens in een aantrekkelijke man.
Dan ga je een assertiviteitscursus doen in plaats van online rondhangen en smoesjes verzinnen om je achter te verschuilen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een extravert persoon? Dan gaat dit vrij makkelijk ja.
Als je niet zo assertief bent in dan opzicht kan je dat niet zomaar even doen.
Misschien moet je eerst eens wat meer op je gemakt worden in normale sociale contacten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ook... Extraverte personen hebben idd geen moeite met mensen aanspreken, en dus ook geen vrouwen. Ze kunnen prima uren lullen met een meid zonder bedoelingen en bouwen snel vriendschappen op, ook al zijn ze dat niet altijd bewust. Ken zo'n gozer: niet eens zo knap maar kan goed praten dus snel overal contact.
Ik kom bijvoorbeeld op school en in de bus vaak dezelfde mensen tegen. Geef me een lijstje met 100 foto's en ik pik ze er zo uit. Maar wat heb ik daar aan? Niks. Dat ik ze zie wil niets anders zeggen dat ik vaak op dezelfde plaats en tijd ben. Als ik zou willen kan ik een gesprekje met ze aanknopen, maar waarom? Dat hebben ze bij mij ook nog nooit al die jaren gedaan terwijl ze heus wel weten dat ze me vaker gezien hebben. Ik weet van degene die ik leuk vindt dat ze al bezet zijn en eigen vriendengroepen hebben dus daar hoef ik niet meer op te rekenen, waarom zou ik ze dan nog aanspreken?
Doel van dit topic is ook versieren dus ik moet, hoe dom ook, weten of ze bezet of single zijn voor ik überhaupt met ze in contact treed of ik moet wat anders van ze
Je kan ook niks vragen en snel een topic openen op FOK!quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga toch niet aan een random persoon vragen wat haar favoriete film is oid
Hoe komen mensen anders met elkaar in contact? Gewoon niks zeggen? Een blik is voldoende? Tijdens de relatie niet met elkaar praten maar met mimiek communicerenquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is toch heel vreemd als een onbekende dat aan je vraagt
Als iemand dat bij mij deed zou ik het meteen niet vertrouwen
Het zal al veel schelen als je merkt dat iemand dmv oogcontact aangeeft dat ie wel interesse in je of een gesprek heeft. Als ik iemand random in de trein aanspreek zou ie zonder goede reden al vaak denken: uhhhh... waarom spreek je me aan? Mensen zijn door al die apparaten een stuk schuwer geworden hoor. Als ik een keer de weg vraag aan iemand is het eerste wat ze doen hun smartphone pakken en een blik opentrekken van: dat had je zelf toch ook wel kunnen opzoeken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe komen mensen anders met elkaar in contact? Gewoon niks zeggen? Een blik is voldoende? Tijdens de relatie niet met elkaar praten maar met mimiek communiceren
Moet ze toch lekker zelf weten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zal al veel schelen als je merkt dat iemand dmv oogcontact aangeeft dat ie wel interesse in je of een gesprek heeft. Als ik iemand random in de trein aanspreek zou ie zonder goede reden al vaak denken: uhhhh... waarom spreek je me aan? Mensen zijn door al die apparaten een stuk schuwer geworden hoor. Als ik een keer de weg vraag aan iemand is het eerste wat ze doen hun smartphone pakken en een blik opentrekken van: dat had je zelf toch ook wel kunnen opzoeken?
Stond gisteren langs een meid bij de fitness die gewoon bijna een uur lang aan het appen was met vriendinnen en d'r vriend met als toppunt een bezwete foto van d'r kop en sexy lichaam naar haar vriend sturen..., en al dat appen kwam haar sportkwaliteiten niet echt ten goede.
Hoezo is het vreemd om te vragen of die stoel naast je leeg blijft? Beginnen ze een keer met praten tegen je is het weer niet goed. Ze wilde blijkbaar graag naast je zitten, ze maken een praatje met je maar meneer voelt zich weer aangevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:05 schreef Deezertje het volgende:
Nog een voorbeeld: ik ga al jaren alleen naar de film, puur omdat ik voor de film kom en het lekker makkelijk plannen is. Al die jaren op soms een blik na bij een drukke avondvoorstelling, niemand die er raar tegenop kijkt, maar voor sommigen is het toch not done want ik ben vorige maand aangesproken door 2 dames van mijn leeftijd... of die stoel langs me inderdaad leeg blijft.
Ik was licht verbouwereerd door de ietwat vreemde vraagstelling- en toon, maar toen maar netjes geantwoord dat ie helaas inderdaad leeg blijft etc. etc.. Zelf zouden ze 'absoluut niet' alleen naar de film kunnen hoor (dat je tijdens de film gewoon je mond moet houden en het dus niet erg sociaal uitje is weten ze blijkbaar niet). Tot de film begon verder een leuk praatje gemaakt.
Ik denk dat ze oprecht nieuwsgierig waren en misschien wel een gesprek wouden aanknopen, maar het is nou niet echt een lekkere binnenkomer en ik had, zelfs van deze knappe dames, toch wel een zelfde gevoel als velen: waar bemoei je je mee? Zelf blijkbaar geen gespreksstof genoeg tegen elkaar.
Dus: mensen aanspreken met of zonder reden is toch best lastig hoor
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het zal al veel schelen als je merkt dat iemand dmv oogcontact aangeeft dat ie wel interesse in je of een gesprek heeft. Als ik iemand random in de trein aanspreek zou ie zonder goede reden al vaak denken: uhhhh... waarom spreek je me aan? Mensen zijn door al die apparaten een stuk schuwer geworden hoor.
Stond gisteren langs een meid bij de fitness die gewoon bijna een uur lang aan het appen was met vriendinnen en d'r vriend met als toppunt een bezwete foto van d'r kop en sexy lichaam naar haar vriend sturen..., en al dat appen kwam haar sportkwaliteiten niet echt ten goede.
Dat wouden ze niet want aan de andere kant waren er plaatsen genoeg vrij en toen de film begonnen was gingen ze daar ook zitten. Hadden dus meer behoefte om de tijd vol te lullen tot de film begon, en ik heb verder gewoon een leuk gesprek gehad, maar de aanleiding was dus niet heel erg slim gekozen in mijn optiek..quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze toch lekker zelf weten.
Schrijf je nou maar uit bij die sportschool.
[..]
Hoezo is het vreemd om te vragen of die stoel naast je leeg blijft? Beginnen ze een keer met praten tegen je is het weer niet goed. Ze wilde blijkbaar graag naast je zitten, ze maken een praatje met je maar meneer voelt zich weer aangevallen.
Wanneer je in een gesprek zit met diegene kan dat wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga toch niet aan een random persoon vragen wat haar favoriete film is oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |