Vis is veel lekkerderquote:
Het is wel heel erg gesteld met jouw generatie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paint opstarten, plaatje zoeken, uploaden. Teveel werk
Waar zou Maassluis liggen denk je?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je maar in de randstad gaan wonen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is wel heel erg gesteld met jouw generatie.
Oliebollenfestijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sta vanavond klaar met goonz
zeelandquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zou Maassluis liggen denk je?
Closequote:
ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sta vanavond klaar met goonz
ik welquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb geen vrienden weetje
maar ik woon niet meer bij mijn ma dus kan ik gewoon binnen blowen zonder gezeikquote:
weet ie van fok anders wordt vanavond raarquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
eentje althans de ander is mijn broertje
jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet ie van fok anders wordt vanavond raar
oh dan mag hij me vast wel, alles beter dan roaldquote:
nou nouquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dan mag hij me vast wel, alles beter dan roald
Ah, beetje raar wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maassluis West.
[ afbeelding ]
Ik kom dus vanuit rechtsonder aanlopen voor m'n trein. En aan de andere kant staan er twee incheckpaaltjes.
Ik gok niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij er bent is het geen jackpot hoor
Wat is dezequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
ben 'fan' van hem, maar dit is niet goed
gewoon terechtquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
ben 'fan' van hem, maar dit is niet goed
Tuurlijk, ik grap maar, ook een man hoef je niet zo maar meteen te meppen. Klein duwtje en zeggen oprotten moet je eerst nog doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heeft er weinig mee te maken toch?
15.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel moet je dan bij betalen voor de shipping?
net de buschauffeur gepopt, ik rij nu grquote:
ai gratis ovquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
net de buschauffeur gepopt, ik rij nu gr
Tof spel he gta vquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
net de buschauffeur gepopt, ik rij nu gr
Omdat ze alles kapot hypenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef DrNick het volgende:
Waarom zie je dingen die je tot voorheen nooit eerder gehoord hebt altijd zo vaak?
Ja, vooral door 15 tot 19 jarige.quote:
Vice ook dan. Ben één keer in Eindhoven, en heb het nu al 2 keer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, vooral door 15 tot 19 jarige.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vice ook dan. Ben één keer in Eindhoven, en heb het nu al 2 keer voorbij zien komen.
Ik hoef ook niemand erbij, LB is all i wantquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Denk niet dat LB daar blij mee gaat zijn.
Baader-Meinhof Phenomenonquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef DrNick het volgende:
Waarom zie je dingen die je tot voorheen nooit eerder gehoord hebt altijd zo vaak?
Ahja, zo heet dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Baader-Meinhof Phenomenon
http://en.wikipedia.org/w(...)s#Frequency_illusion
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoef ook niemand erbij, LB is all i want
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik wil ook een kleine brownie
lexa.nlquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wie niet, wie niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bohquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand met teringveel browniedeeg.
Je hebt bij de AH ook mini browniesquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga al naar de jumbo. Haal ik deze [ afbeelding ] zit een klein brownie bakje in.
Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst browniebeslag gemaakt heb. Is misschien maar goed ook.quote:
Ik kom nooit bij de AH.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt bij de AH ook mini brownies
Hoezo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst browniebeslag gemaakt heb. Is misschien maar goed ook.
Ohquote:
Hoef je een maand niet te koken, sjiek hendig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand met teringveel browniedeeg.
Wil je nou een brownie of nietquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
Een emmer brownies en je kan zwaardere schokdempers onder je auto schroeven.
Indiase datingsite ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil niet weten wat die shady business is denk ik.
Alleen versequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je nou een brownie of niet
Shaadi betekent trouwerijquote:
Nee ijs is versquote:
Gewoon je lifepartner zoekenquote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon je lifepartner zoeken
Gekkigheid. Zonde wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Daten kennen ze niet echt in India. Daar wordt verwacht dat je gelijk je man vindt
Tjaquote:
quote:
quote:
Nehquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef DrNick het volgende:
Nee, maar zonder garpigheden.
Kadden>honten
Ey nickquote:
Surge, ga je de nieuwe 3ds halen?quote:
Nahw. Voor nu lukt het prima met de huidigequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Surge, ga je de nieuwe 3ds halen?
Wil wel, maar alleen als ik deze weet te verkopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nahw. Voor nu lukt het prima met de huidige
Jij wel?
Die caps zijn wel vetquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil wel, maar alleen als ik deze weet te verkopen
quote:
Het is niet echt een upgrade verderquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die caps zijn wel vet
Maar meh, idk. Weer 250 voor een upgrade eigenlijk :/
Waarom zou je hem kopen dan, als het 250 meer kostquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is niet echt een upgrade verder
Je bedoelt jouw pakketje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Nickj0n, je pakketje kwam aan, maar was weg, afgeleverd bij de buren, en die zijn nu weg
Struggles.
That designquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je hem kopen dan, als het 250 meer kost
Jajajaja je snapt 'mquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw pakketje.
Gewoon inbreken toch.
Kan wel toch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jajajaja je snapt 'm
En dat durf ik niet
Heb je LSD op?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan wel toch.
Als hun huis in jouw pakketje zat, en jij was niet thuis, zouden ze ook bij jouw pakketje inbreken.
DAT IS WAAR.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan wel toch.
Als hun huis in jouw pakketje zat, en jij was niet thuis, zouden ze ook bij jouw pakketje inbreken.
Is dat een ja?quote:
Damn, ik ben goedquote:
Je lult onzinquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeker omdat mijn logica de jouwe te boven ging
Ja hoor, maak je geen zorgen. Ik waardeer dat je het vraagtquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Doe je wel voorzichtig verder?
Mooiquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja hoor, maak je geen zorgen. Ik waardeer dat je het vraagt
Kan eigenlijk best weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig zit de r er nog tussen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die vent kan altijd zo moeilijk doen over zoiets makkelijks
Mja, lijkt me echt zon vent die als hij familie is, en je bent aan het klussen, hij overal een oplossing voor weet. Maar of je dat moet willenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch mooi om te zien zo. Ed lijkt mij een aardige man.
Is het nou een render?quote:
Wat een laag plamuurquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
http://mashable.com/2015/(...)ash-com-fb-main-link
jezus
Door wiequote:
Gotta love de zorgsector.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god, morgen moeten we elkaar tanden gaan poetsen tijdens praktijk zorglessen. OngemakkelijkIk ga echt wel als eerste dat doen bij iemand, ben ik er mooi vanaf.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god, morgen moeten we elkaar tanden gaan poetsen tijdens praktijk zorglessen. OngemakkelijkIk ga echt wel als eerste dat doen bij iemand, ben ik er mooi vanaf.
quote:
Daar zul je je overheen moeten zetten en in de zorg moet je het misschien zelfs dagelijks gaan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Het is serieus een briljante en complexe serie, maar dit is een seizoen dat ik nog niet gezien heb. Er zal vast een goede reden voor zijn. Want dit soort scenes kwamen in het eerste seizoen niet voor.quote:
Weet ik, is ook niet erg. Maar eerste paar keer is gewoon even wennen met zulke dingenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar zul je je overheen moeten zetten en in de zorg moet je het misschien zelfs dagelijks gaan doen.
Er komt ook een moment dat je elkaar moet gaan wassen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik, is ook niet erg. Maar eerste paar keer is gewoon even wennen met zulke dingen
Nee joh, gaan we op pop oefenenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er komt ook een moment dat je elkaar moet gaan wassen.
Oh dat is wel gelukquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, gaan we op pop oefenen
Ach zou het niet erg vinden hoor om oudere mensen te moeten wassen, handen wassen kan altijd daarna.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dat is wel geluk![]()
Ik heb een huisvrouw gewassen
Maar bij klasgenoten is dat wel ongemakkelijker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach zou het niet erg vinden hoor om oudere mensen te moeten wassen, handen wassen kan altijd daarna.
Yup, dat zou ik ook echt niet willen hoor. Die kunnen zichzelf nog prima reddenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar bij klasgenoten is dat wel ongemakkelijker.
Ah, en toen dacht je dat het niets voor jou was?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik deed een half jaar exact dezelfde opleiding als ama.
Is een lang verhaal wat ik niet op de foks ga gooien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, en toen dacht je dat het niets voor jou was?
Volgende keer dat we meeten en ik het me herinner vraag ik het wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is een lang verhaal wat ik niet op de foks ga gooien.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende keer dat we meeten en ik het me herinner vraag ik het wel.
Scheelt niet veel met wat je hier betaalt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)kId=NU3NTXKIYJYM3CSR
Lekkere sale hoor
Mr. Uterus is expecting you.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Deze serie. Echt, wtf, deze serie.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een kip.
Meh, close enough.
Jezusquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot om deze serie.
Wat de fucking fuck heb ik net gekekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot om deze serie.
Het is zo fucking absurd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat de fucking fuck heb ik net gekeken![]()
![]()
!!??
!!!
ripquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb wp gemeet
ik leef nog
zijn vrienden vinden hem niet zo aardig denk ik
Laat hem zijn kamer opruimen plsquote:
probeer dat wel eens maar dat werkt nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat hem zijn kamer opruimen pls
ja godverdommequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
die dubbelganger shit ga ik ook nog weken horen
vond het ook echt wel meevallen
Opvrolijk nieuws: Ik heb 'm!quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
Ik ben ook echt precies in de vakantie ziek. Aids
Haha jij ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
Wat wat watquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
Geo en LB zullen dan ook wel de lul zijn.
iets met de lul zijn?quote:
Aii, aids is niet misselijk. Sterkte.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
jahoor, dat wel, heb goed gelachenquote:
Ik ben bij dag 2 met de flinke verkoudheid.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh ziek, 1 dagje ziek 2 dagen flink verkouden.
Geo was alleen vrijdag en zaterdag verkouden dacht ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben bij dag 2 met de flinke verkoudheid.
Iedereen heeft elkaar besmet denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo was alleen vrijdag en zaterdag verkouden dacht ik
samen carnaval gevierd?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo was alleen vrijdag en zaterdag verkouden dacht ik
Nick vooral, die had al aidsquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iedereen heeft elkaar besmet denk ik.
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Opvrolijk nieuws: Ik heb 'm!
thxthxthx
quote:
sryquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nick vooral, die had al aids
wast leuk?quote:
Ja, eerste keer carnavalquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wast leuk?
waar zijn jullie geweest?
hoe was je verkleed
Heb alleen de verkoudsheid aids te pakken, maar weet niet beetje koorts ofzo voel ik ook opkomen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nick vooral, die had al aids
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, eerste keer carnavalik was als bij
Yas baby!quote:
Had ik met de kerstvakantie. Was met oud & nieuw behoorlijk verkoudenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
Hoezo is dit nieuws?quote:KIEL-WINDEWEER - Een kind is donderdagmiddag om kwart voor vier met zijn voetje tussen de spaken van een bakfiets gekomen aan de Dorpstraat in Kiel-Windeweer.
Het slachtoffer is door de politie bevrijd en naar het ziekenhuis gebracht. Drie andere kinderen die in de bakfiets zaten, zijn zwaar overstuur door de politie meegenomen. Ze kregen als troost een beertje.
De oorzaak van het ongeluk wordt nog onderzocht.
Het is ook wel sneu voor die kindertjes maar mijn god, waarom zouden wij dit willen weten. Boeit me echt weinig hoor, dit is een beetje Hart van Nederland niveau nieuws.quote:
Preciesquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:40 schreef Amarantha het volgende:
waarom zouden wij dit willen weten
neuhquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:40 schreef Fylax het volgende:
Het is vandaag weer erg druk op de Weblog, met leuke filmpjes enzo. Jullie nemen vast wel een kijkje toch?
http://weblog.fok.nl/
Zul je zien dat ik maandag weer beter benquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik met de kerstvakantie. Was met oud & nieuw behoorlijk verkoudenMaar een fles Jägermeister heeft mij aardig door de avond/nacht geholpen. Niet helemaal opgedronken hoor haha en veel uitgedeeld want wou niet alleen shotjes doen.
Precies op tijd voor productiviteit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik maandag weer beter ben_
ga elders spammen fuckboyquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:40 schreef Fylax het volgende:
Het is vandaag weer erg druk op de Weblog, met leuke filmpjes enzo. Jullie nemen vast wel een kijkje toch?
quote:
quote:Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten en is ook bekend als Unsolicited Commercial E-mail en Unsolicited Bulk E-mail. Onder deze term vallen ongewenste e-mails en reclameboodschappen op websites (onder andere fora). Spam is moeilijk te definiëren. Niet ieder initiatief van een persoon of organisatie om contact te leggen is spam. Spam onderscheidt zich van andere vormen van commerciële communicatie, omdat een bericht wordt gestuurd aan een groep die veel groter is dan de potentiële doelgroep.
Maandag herkansingen, wat een feestquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Precies op tijd voor productiviteit.
oke dan geen mattiequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben geen mattie's met slangen
Spamquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:40 schreef Fylax het volgende:
Oja dat klopt. Vind je m'n items leuk?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:00 schreef bondage het volgende:
Ik hoef trouwens niet speciaal nar de weblog, ik zie de items gewoon tussen het nieuws staan
Hmm, om eerlijk te zijn geen idee... Ik let nooit zo op wie het item heeft gepostquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja dat klopt. Vind je m'n items leuk?
Ah oke.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, om eerlijk te zijn geen idee... Ik let nooit zo op wie het item heeft gepost
Blijkbaar. Plaatje heb ik 10 jaar geleden ergens gevonden en staat sindsdien op mijn serverquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wow, is dat een laptop met floppydrive?
Dat is duidelijk een Spamrasp İquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wow, is dat een laptop met floppydrive?
Mooi stukje antiek. Bewaren, over een aantal jaar veel geld waard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb een laptop met een floppy drive achter me liggen
Altijd zo. Ik was eerste dag na kerstvakantie ook weer kip lekker. Mwehquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik maandag weer beter ben_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |