Maar Fylax kan niet schilderen, dus ja, 1-0 voor Hitler denk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fylax ook hoor.
Hij drukt graag op de TR knop om even te helpen.
jij durft wel nu een mod meeleestquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef Laifve het volgende:
GGMM rot op naar Musicmeter en Fylax ga bij de skotoe werken.
Breivik ook. Recht door zee. Zeggen waar het op staat. Of in zijn geval schieten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hitler was een heel zorgzame man.
LEEST ER EEN MOD MEE?????quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij durft wel nu een mod meeleest
Vgm liggen jij en René elkaar niet lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Laifve het volgende:
René heeft wel een aardige muzieksmaak dus dat kan ik dan weer wel waarderen.
een splitter van netjes zit soms posts te verwijderen :squote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LEEST ER EEN MOD MEE?????
Fylax heeft dan weer 401 flows gehad. 1-1quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar Fylax kan niet schilderen, dus ja, 1-0 voor Hitler denk.
Ja, maar da's anders.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breivik ook. Recht door zee. Zeggen waar het op staat. Of in zijn geval schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
of misschien Yvonne zelf wel
HOI MAMMA![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar da's anders.Haha gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, en anders wel een knechtje ^^quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LEEST ER EEN MOD MEE?????
[..]
Ja, maar da's anders.Bedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draai vaak no son of mine voor Teun huehuehueheuheuquote:
dem tunequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik draai vaak no son of mine voor tuen huehuehueheuheu
[..]
Ja, maar da's anders.JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt Hans.Geen probleem, aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen probleem, aardappel.chloro plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Geen probleem, aardappel.Ahahaha ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus was ook lieverdje neequote:
sryquote:
[..]
Geen probleem, aardappel.Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou en.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind KLB achteruit gegaan.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik speel geen achterdeurtjespolitiek, ik prefereer een openbare benadering
Dat vinden we allemaal, maar wat wil je met zo'n niet nader te noemen kutmod die al te pussy is om iemand direct te benaderen en nu wss ook weer meeleestquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. Deze SC zal niet in mijn favorietenlijstje blijven staan neequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een half jaar geleden was het gewoon beter. Zonde.quote:
quoten voordat het is verwijderdquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaal, maar wat wil je met zo'n niet nader te noemen kutmod die al te pussy is om iemand direct te benaderen en nu wss ook weer meeleest
Ben je je grenzen een beetje aan het aftasten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaal, maar wat wil je met zo'n niet nader te noemen kutmod die al te pussy is om iemand direct te benaderen en nu wss ook weer meeleest
Vroeger was alles beter. We worden oud, niets aan te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was het gewoon beter. Zonde.
Als ik hierom al word gebanned is dat wel een beetje heel erg triest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben je je grenzen een beetje aan het aftasten?
Kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was het gewoon beter. Zonde.
haha nee hoor vind hem ook een pussyfagquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik hierom al wordt gebanned is dat wel een beetje heel erg triest.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha nee hoor vind hem ook een pussyfag
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Psst.. haal die spelfout ff uit de quotequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Welke wedstrijd wordt eigenlijk uitgezonden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik vanavond niet in het livetopic ben weet je waarom.
ben er ook nog niet denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik vanavond niet in het livetopic ben weet je waarom.
hoezo, je kan toch gewoon script editenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Psst.. haal die spelfout ff uit de quote
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Psst.. haal die spelfout ff uit de quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |