Ergens regelmatig zitten staat nog niet gelijk aan gewenst worden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht dat die regelmatig in de TV SC zat, maar kan het mis hebben.
ja nu durf ik welquote:
quote:
IS DIT SERIEUS WAAR?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker op TR duwen de hele dag.
Topniveau dit dat ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die weblog is wel echt hoogstaand trouwens.
Hij komt ook in VBL SC.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IS DIT SERIEUS WAAR?
Ik kom nooit meer in topics waar Fylax een scheet heeft gelaten.
Log maar uit danquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IS DIT SERIEUS WAAR?
gedurftquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ergens regelmatig zitten staat nog niet gelijk aan gewenst worden.
[..]
ja nu durf ik wel
Al 2 man gesnitched onze heldquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IS DIT SERIEUS WAAR?
Daar verzamelen alle gaytjes zicht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht dat die regelmatig in de TV SC zat, maar kan het mis hebben.
Ja, 2 bans in 2 dagen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IS DIT SERIEUS WAAR?
Ja, separated at birth, denk ik srsquote:
quote:
Geef mij foto van haar zodat ik kan vergelijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, separated at birth, denk ik srs
Je mag wel zeggen wie er geband zijn, dat is publieke informatie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bans mogen niet besproken worden
Nu twijfel ik of Fylax mijn laatste ban ook veroorzaakt heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen wie er geband zijn, dat is publieke informatie.
leuk geprobeerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen wie er geband zijn, dat is publieke informatie.
Bij iedere kk op de TR-knop rammen.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef mij foto van haar zodat ik kan vergelijken.
Misschien ben jij Fylax wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu twijfel ik of Fylax mijn laatste ban ook veroorzaakt heeft
Er staat een streep door iemands naam als ie geband is.quote:
Wie is er nu weer gebanned dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bans mogen niet besproken worden
Ik ben er weer vandoor. Bedankt voor je educatieve posts zo rond de klok van vijf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij iedere kk op de TR-knop rammen.
Maar ga hier maar niet te diep op in, ik ben mijn accountgebruik voor de komende dagen onderhand ook niet meer zeker vgm
Misschien ben jij Tong welquote:
Graag gedaan, Stinho.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er weer vandoor. Bedankt voor je educatieve posts zo rond de klok van vijf.
Zei het toch.quote:
Dankzij Fylax was mijn laatste ban binnen een paar uur opgeheven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu twijfel ik of Fylax mijn laatste ban ook veroorzaakt heeft
Fylax genas mijn herpesquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dankzij Fylax was mijn laatste ban binnen een paar uur opgeheven.
soms vraag ik me af of mijn hoofddoek uberhaupt we zin heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb die pic niet gelektik koester hem en trek me er elke dag op af
Fylaxquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Fylax heeft VRIENDEN en VIJANDEN hier dusquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ja anders is je fontanel zo zichtbaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of mijn hoofddoek uberhaupt we zin heeft.
Dat had Hitler ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax heeft VRIENDEN en VIJANDEN hier dus
Nog steeds geen vriend hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax heeft VRIENDEN en VIJANDEN hier dus
Hitler was een heel zorgzame man.quote:
Fylax ook hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hitler was een heel zorgzame man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |