Ja, ik weet niet hoe die metingen heten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen voorgeschiedenis.
Daar heb je dus niets aan.
Misschien metingen gaan doen?
Ik zal wel een steuntje in je rug geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe die metingen heten.
Weet ik. Maar metingen zijn ook nodig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef Stompzinnig het volgende:
Dingen meten valt niet onder de anamnese tot!
Waar/hoe gevonden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar metingen zijn ook nodig.
Nou, ga jij eens verder dan.
Die metingen? Die verzin ik zelfquote:
Nee, waar de pt gevonden is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die metingen? Die verzin ik zelfpatiënt ligt voor je neus dus die metingen kan je dan gewoon doen. Of ik begrijp je verkeerd.
Oh sorry.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, waar de pt gevonden is.![]()
Maar cva rechts lijkt me nu het meest logisch.
Iets met het hart zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:36 schreef Fera het volgende:
Hb beetje laag, maar kan ook leeftijd zijn. Bloeddruk laag. Iets met het hart?
Het is niet extreem laag, maar ik dacht wel iets aan de lage kant eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Pt is gevonden op straat.
Cva rechts is niet het correcte antwoord, maar je denkt in elk geval goed na. Overigens is het niet 100% zeker iets met de hersenen, het kan zelfs nog Lyme zijn bijvoorbeeld. Dus we moeten toch meer onderzoek doen.
[..]
Iets met het hart zou kunnen.
Bloeddruk is niet laag, is best in orde hoor.
Pols is regelmatig.
Wat gaan jullie doen?
ECG?
EEG?
CT scan?
MRI scan?
Lab-tests?
Kom maar eens met een DD, dus wat mogelijke diagnoses.
Nou ja, heel iets laag dan. Maar geen reden tot paniek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet extreem laag, maar ik dacht wel iets aan de lage kant eigenlijk.![]()
ECG en lab-tests?
CPR, neem aan dat je reanimatie bedoeltquote:
Begint toch wel op een beroerte te lijken dan. Maar dat was niet goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, heel iets laag dan. Maar geen reden tot paniek.
ECG is gemaakt, hart mankeert niets en werkt prima.
Lab-tests, iets duidelijker zijn hoor. Wat wil je allemaal weten?
[..]
CPR, neem aan dat je reanimatie bedoeltwaarom? Hij leeft nog hoor
Glucosegehalte in orde, man heeft geen diabetes
Patiënt komt langzaam weer bij bewustzijn.
Niet goed aanspreekbaar, afasie.
CVA (beroerte) is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Begint toch wel op een beroerte te lijken dan. Maar dat was niet goed.Toch een CT-scan dan maar?
Je wil gewoon dat het Lyme is. Ben je Dr. House of zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag CT-scan.
Kunnen jullie hier iets mee, of is de CT-scan in orde? (kan ook)
Dan moeten we toch richting Lyme gaan denken, of iets anders natuurlijk
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat het Lyme is. Ben je Dr. House of zo?
Ik geloof niet dat de casussen erg geliefd zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga maar een hint geven:
Als jullie deze CT scan prima vinden dan kan ik je wel vertellen dat de patient dood zal gaan.
verzin maar watquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de casussen erg geliefd zijn
Jij bentquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
verzin maar wat
het is een hersentumor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |