Niet vanzelf!quote:
Ninja edit!quote:
Ahwquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel goed... *flesje liefde geeft*
Verwerken die handel en accepteren dat je het even slecht hebt is de helft.
Kijk je de buurman even lief aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahw![]()
Komt goedIk ben single ook best leuk en dat heb ik ruim een jaar gered. Dus dat komt nu ook wel weer
![]()
Al moet ik zeggen dat wat extra handen soms best fijn zijn. Ik heb 2x 3,1 meter plank op te hangen en dat lukt nevernooitniet alleen
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om naar huis te gaan dus.
quote:
Ik heb het druk zatquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk je de buurman even lief aan. Er wil vast iemand helpen.
Bart, kun jij niet assisteren?
Ik zou het wel wetenquote:
Ik ook!quote:
Een vrouw even helpen... Zo'n vrouw. Nouquote:
*aftroeft* 16.00quote:
Ambtenaar gespot!quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon vrijdag om 17:00 uur weekend.
Alsof ambtenaren op vrijdag tot 17:00 uur werken.quote:
Ook weer zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof ambtenaren op vrijdag tot 17:00 uur werken.![]()
Precies.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook weer zo. Die zitten dan al een paar uur thuis thee te drinken.
Vrijmibo-en man! Behalve die autisten die mensenschuw zijn, die zitten idd thuisquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook weer zo. Die zitten dan al een paar uur thuis thee te drinken.
Niks mis met thuis zitten op vrijdag-late-middagquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrijmibo-en man! Behalve die autisten die mensenschuw zijn, die zitten idd thuis
Dat kan tot 10 uurquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niks mis met thuis zitten op vrijdag-late-middag![]()
Boodschappen zijn ook belangrijk.
Uh, het heeft wel ongeveer de oppervlakte van Friesland...quote:
Groter zelfsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, het heeft wel ongeveer de oppervlakte van Friesland...
quote:
Zit vanaf gister bij een organisatie waar een vrijdagmiddag-borrel niet bestaat helaas... Iedereen rent naar huisquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrijmibo-en man! Behalve die autisten die mensenschuw zijn, die zitten idd thuis
Sociaal gedrag, brrrrr, moet je toch niet aan denken!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Zit vanaf gister bij een organisatie waar een vrijdagmiddag-borrel niet bestaat helaas... Iedereen rent naar huis
Gelukkig kan ik wijnen en bieren op de zaak (zit nu gedetacheerd). Daar lusten ze hem welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sociaal gedrag, brrrrr, moet je toch niet aan denken!
En dinsdagdip.quote:
Beetje te veel gesnoept dit weekend?quote:
Optreden met de band?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Groter zelfsMaar vertel, wa gade da doen?
C-Rock?quote:
Nou nou. Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje te veel gesnoept dit weekend?
Lekker, begreep van collega's dat in diverse oorden de sneeuw top is. Waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou nou. Nee.
Volgende week skieeeeen!
Heb jij geen last van met dergelijke ondertitelsquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom moet jij het altijd meteen zo ordinair maken?
Dat is mijn rol in deze SCquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom moet jij het altijd meteen zo ordinair maken?
Ondertietels.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb jij geen last van met dergelijke ondertitels
Ze zei tietquote:
Kijk je ook de livestream?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:03 schreef jna het volgende:
Ondertussen zit die Dean gewoon hamburgers met mes en vork te eten in China. Over ordinair gesproken
Je suis Hans! Of Henk. Zoiets.quote:
Tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tiet tietquote:
Prima.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:26 schreef jackson het volgende:
Klinkt goed! Enig idee hoe de sneeuw is daar momenteel?
quote:
Heel goed, heel goed. Ik was nog op Awakenings twee maandjes terug. Dat was ook een dolle boel, gastenlijst allesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:33 schreef Bravebart het volgende:
Trancen niet hoor, maar wel beetje casual technoën
Awakenings blijf ik graag ver vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed. Ik was nog op Awakenings twee maandjes terug. Dat was ook een dolle boel, gastenlijst alles
Waarom dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Awakenings blijf ik graag ver van
Te massaal, sfeer staat me niet aan en line-up niet bijster boeiendquote:
Dat kan... Ik was op een vrijdagavond met een voor mij wat onbekendere line-up. Vorig jaar Loveland was extreem goed, dus daar heb ik ook kaarten voor in augustus met echt een bizarre line-upquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Te massaal, sfeer staat me niet aan en line-up niet bijster boeiend
Heeeeerlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan... Ik was op een vrijdagavond met een voor mij wat onbekendere line-up. Vorig jaar Loveland was extreem goed, dus daar heb ik ook kaarten voor in augustus met echt een bizarre line-up
Beetje commercieel hoor, line-up van Lovefestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan... Ik was op een vrijdagavond met een voor mij wat onbekendere line-up. Vorig jaar Loveland was extreem goed, dus daar heb ik ook kaarten voor in augustus met echt een bizarre line-up
-edit- Vroeger in de Poema, dat waren de tijden met onbekende / lokale techno-helden
Echt heh! Was ook nog eens topweer.quote:
Mag commercieel zijn, maar daar vind ik niks mis mee. Wat een vibe daar vorig jaar en de namen die er staan zijn top vind ik, Kolschquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje commercieel hoor, line-up van Lovefest
ZekerÜberhaupt Poema! Nog een keer 6 uur lang Liebing gezien, met Ome Hans en m-kay
-edit- http://partyflock.nl/party/278087:Awakenings was je bij die?
Joran van Pol, Joop Junior, Recondite, Masters of Ceremony, Richie Hawtin, Seth Troxler, Marcel Dettmann.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Mag commercieel zijn, maar daar vind ik niks mis mee. Wat een vibe daar vorig jaar en de namen die er staan zijn top vind ik, Kolsch. Die staat nog op het lijstje om te zien dit leven
.
Die link vinden ze hier niet zo'n goed idee, dus dat zou ik vanavond even moeten checken.
Ja, daar was ik... Waarvan ik Hawtin alleen eerder live zagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joran van Pol, Joop Junior, Recondite, Masters of Ceremony, Richie Hawtin, Seth Troxler, Marcel Dettmann.
Die namen
Deze line-up viel wel mee ja, best wel dikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, daar was ik... Waarvan ik Hawtin alleen eerder live zag. Voor de rest wel redelijk bekende namen, maar commercieel gaat me wat ver in deze.
Die masters of ceremony hadden me echt te pakken die nacht. Had aardig wat pils op en wat letterlijk de weg kwijt (en vrienden)... Wat een soundquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze line-up viel wel mee ja, best wel dikDettmann paar keer in Perron zien beuken, man man man
Dat was maar heel kort of?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Die masters of ceremony hadden me echt te pakken die nacht. Had aardig wat pils op en wat letterlijk de weg kwijt (en vrienden)... Wat een sound.
Uurtje denk.quote:
Nee ik bedoelde die masters of ceremonyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Uurtje denk.
Vriendin van me zei: "Hier heen...." en toen was ik er weer. Maar daar schrikt niemand van, zijn er zat die een pilletje pakken, dan ben je ze soms uren kwijt.
Ja, dat was relatief kort meen ik... 45min of iets. Maar dat waren me diepe, doffe, lange en zware klappenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die masters of ceremony
Werke jonge!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Groter zelfsMaar vertel, wa gade da doen?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:03 schreef jna het volgende:
Ondertussen zit die Dean gewoon hamburgers met mes en vork te eten in China. Over ordinair gesproken
Miss Meleraquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat was relatief kort meen ik... 45min of iets. Maar dat waren me diepe, doffe, lange en zware klappen. Laatste tijd ben ik groot fan van Miss Melera: https://soundcloud.com/missmelera
Aaightquote:Op zondag 1 maart 2015 11:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werke jonge!
Baas is hier een vestiging begonnen, en ik mag samen met een andere collega de paar lokale Chinezen even de gang van zaken uitleggen.
Ja, het is meer druk lijken dan druk zijn... We gaan het zien, misschien vallen die van ons wel mee.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AaightMijn vader heeft dat ook een tijdje in China gedaan, maar na een keer of 5 was hij wel klaar met de mentaliteit daar
En ja zeggen op alles, ook al snappen ze er geen zak vanquote:Op zondag 1 maart 2015 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, het is meer druk lijken dan druk zijn... We gaan het zien, misschien vallen die van ons wel mee.
Jonge, het hele land is fucking puinhoop, je ziet het aan allesquote:Op zondag 1 maart 2015 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ja zeggen op alles, ook al snappen ze er geen zak vanEn voor de rest lopen ze ook eigenlijk wel een jaar of 30 achter in alles en arbo kennen ze al helemaaaaal niet
Doenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge, het hele land is fucking puinhoop, je ziet het aan alles
Zal vandeweek wel eens wat dingen uit mijn logboek [klinkt wat mannelijker dan dagboek] posten wat ik tegen gekomen ben. Soms onbegrijpelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Eerste drie dagen, lap tekst, maar even in de spoiler.Ik ga er wel vanuit dat je ook daar gewoon in driekwartsbroek rondloopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ja, natuurlijk!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat je ook daar gewoon in driekwartsbroek rondloopt?
Zo gauw als een klein chineesje met jou op de foto wil moet je er zelf ook 1 laten maken en gelijk op fb zettenquote:
Uiteraard! Tot nu toe maken ze "stiekem" foto's van mij. Als ze nou gewoon netjes vragen wil ik wel ff met ze poserenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo gauw als een klein chineesje met jou op de foto wil moet je er zelf ook 1 laten maken en gelijk op fb zetten
Ja, ben al groot van mezelf, en dan ook nog in 3/4 broek rondlopen, tattoo in het zicht, en een baard.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:45 schreef Bravebart het volgende:
Had ik ook last van in Azië ja, ze weten niet wat ze zien
Nog wat maffia gezien dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ben al groot van mezelf, en dan ook nog in 3/4 broek rondlopen, tattoo in het zicht, en een baard.
Ze weten niet of ze me nu moeten respecteren, uitlachen of bang moeten zijn...
Misschien, geen idee hoe die er uit zienquote:
Update morgen wel even t/m vandaag, zo eerst lekker slapenquote:
Weet ik ook nietquote:Op maandag 2 maart 2015 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien, geen idee hoe die er uit zien
Iedereen loopt er hier bij als een halve bankdirecteur... Ik weet het echt niet meer.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik ook nietIn Japan hadden ze gewoon een dress code, maar of de Chinezen dat ook hebben..
Kwestie van tijdquote:
Wil wel 5***** hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:09 schreef jna het volgende:
http://ticketspy.nl/deals(...)shanghai-hotel-e548/
Meet bij Dean?
Niet gek, mijn ticket alleen was al dikke 1000 euro. En dan nog 70 euro bonus voor de extra beenruimtequote:Op donderdag 5 maart 2015 15:09 schreef jna het volgende:
http://ticketspy.nl/deals(...)shanghai-hotel-e548/
Meet bij Dean?
Idd, lag in Japan max in een 1.90quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Jij past sowieso niet in die bedden daar
Neh, sokken aan en voeten buitenboordquote:
Hahahaha dat kan natuurlijk ook..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neh, sokken aan en voeten buitenboord
quote:
Ja man, lekker aan chillen in Shanghai. Wat goedkope dingen proberen te scoren, action camera, wat nerd-shit, paar t-shirts, je kent het wel.quote:
Goed bezig... Hoe lang zit je daar nog?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, lekker aan chillen in Shanghai. Wat goedkope dingen proberen te scoren, action camera, wat nerd-shit, paar t-shirts, je kent het wel.
Eind augustusquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed bezig... Hoe lang zit je daar nog?
Lekker hoor, bevalt het goed daar?quote:
Niet echt maffe dingen nee... Kook ook veel zelf, aardappelen, groente, pasta, allemaal prima verkrijgbaar hier. Soms wel uit eten en wat Chinees, maar echt gekke dingen nog niet.quote:
Ja, heel anders, maar wel leukquote:
Mooi toch, om zo een andere cultuur te leren kennenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heel anders, maar wel leuk
Heel maf volk, dat wel.
Ja, fantastischquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi toch, om zo een andere cultuur te leren kennen.
Cheers! En goedemorgenquote:
Ik haal vanmiddag HP22 op om een pilsje en plaatje te doen vanavondquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet nog een deadline halen vandaag
Baasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik haal vanmiddag HP22 op om een pilsje en plaatje te doen vanavond
Deadlines
Jaja, dan komt het vinyl weer uit de kast hoor... Zal eens kijken of ik de sessie op kan nemenquote:
Had ik ook en volgende week vrijdag nog één.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet nog een deadline halen vandaag
Komt in mijn werk ook niet voor gelukkigquote:
Die houd in Friesland de boel op regelquote:
Dacht ik ook. Kan ze ook mooi op de kat passenquote:
Ja, maar toen ik het postte nog nietquote:
Goed punt!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik het postte nog niet
Wacht, is dit echt? Jij had toch een hekel aan katten?!?!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Kan ze ook mooi op de kat passen
[ afbeelding ]
Maar niet aan deze, want deze heb ik zelf uitgezochtquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht, is dit echt? Jij had toch een hekel aan katten?!?!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar niet aan deze, want deze heb ik zelf uitgezocht
Om eerlijk te zijn, Lien wou een kat. Was eerst sceptisch, maar ze ging akkoord met mijn drie criteria: zwarte kater, ik kies en ik kies de naam. Nu wou ze zelf ook een zwarte kater, dus dat kwam mooi uit en de naam vond ze ook wel leuk: Elwood![]()
Dus ja, echt waar, ik/we heb[ben] een kat
[ afbeelding ]
Haha moest er nog aan denken ja. En als ik het echt niet had gewild was er geen kat gekomen, maar stiekem vind ik het ook wel heel leukquote:
quote:
En ik mis die auto jongequote:
Na 550.000km een lekke koppakking. Tijdje mee rondgereden [want deed nog gewoon 1:20] en zou er even andere velgen onder zetten wegens verkoop. Toen ik de krik onder de auto zette ging de krik wel omhoog, maar de auto niet.quote:
Ja, schitterendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie ook zo genoten van die mooie zonsverduistering?
Jammer is dat dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Na 550.000km een lekke koppakking. Tijdje mee rondgereden [want deed nog gewoon 1:20] en zou er even andere velgen onder zetten wegens verkoop. Toen ik de krik onder de auto zette ging de krik wel omhoog, maar de auto niet.
Dus alle mankementen even opgeteld en uiteindelijk was het de moeite niet meer om voor een rotte auto van 300 euro nog zoveel te investeren dat hij de APK zou halen.
Naper!quote:
Welkom thuisquote:
quote:
Ik heb ze weer gezienquote:
Haha, mooi tochquote:
ga je met een chickie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke film is een aanrader om zaterdag naar toe te gaan?
quote:
Op eerste Pinksterpaasdag?quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ga met mijn vriendinnetje.
Fifty Shades dan!quote:
quote:
Die draait dan nog niet. En ik weet niet of dat nou een film is om met m'n liefiequote:
Alsof je wat van de film gaat zien..quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof je wat van de film gaat zien..
Ik heb jou nummer heul niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn Whatsapp.
quote:
Nee, Sinds begin februari. Nu bijna twee maanden met haar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Maar vertel Luc! Vorige lente geregeld neem ik aan?
Het heeft 30 jaar geduurd, maar dan heb je ook wat.quote:
Toen was het al lenteweerquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Sinds begin februari. Nu bijna twee maanden met haar.
Goede dingen hebben tijd nodig.... Zit zelf nu in de hossel-fase met een damequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heeft 30 jaar geduurd, maar dan heb je ook wat.
in zeeland gaan dingen wel vaker traag toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heeft 30 jaar geduurd, maar dan heb je ook wat.
Inderdaad. Succes ermee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Goede dingen hebben tijd nodig.... Zit zelf nu in de hossel-fase met een dame.
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:33 schreef jna het volgende:
[..]
in zeeland gaan dingen wel vaker traag toch?
Maar veel plezier samen![]()
En we zien de uitnodiging voor de bruiloft wel verschijnen.
De hosselfase?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Goede dingen hebben tijd nodig.... Zit zelf nu in de hossel-fase met een dame.
Jonge, allemaal [badminton]chicks, hoe weet ik dan welke jij aanduwtquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ja, dat klopt. Even op fb kijken dan tussen mijn vrienden.
Het daadwerkelijke hosselen is al achter de rug, nu kijken hoe het verder loopt eigenlijkquote:
Belangrijke zaken in het leven, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:22 schreef jackson het volgende:
Het niveau gaat hier met sprongen vooruit... Ik zie dat graag
Hosselen, aanduwen en badmintonchicks. Zeker, zeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Belangrijke zaken in het leven, toch?
Krijgt ze die Beat al niet meer uit haar kop?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Het daadwerkelijke hosselen is al achter de rug, nu kijken hoe het verder loopt eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijgt ze die Beat al niet meer uit haar kop?
Heeft Miss Beat pics/specs dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is nog even de vraag, ook wat Beat zelf wil
Ja.quote:
Joh.quote:
Echt, het is heus.quote:
Je verwacht het niet.quote:
de leukste van allemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge, allemaal [badminton]chicks, hoe weet ik dan welke jij aanduwt
PM ff een link naar een foto danquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de leukste van allemaal natuurlijk.
Hij doet gewoon de leukstequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de leukste van allemaal natuurlijk.
We doen toch allemaal de leukste? Waarom anders doen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij doet gewoon de leukste
Dat zijn bij mij altijd mijn vrienden, die de leukste doen
Voordeel van geen vrienden hebben. Kan je zelf de leukste nemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij doet gewoon de leukste
Dat zijn bij mij altijd mijn vrienden, die de leukste doen
Lekkerste... Is misschien beter verwoord.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We doen toch allemaal de leukste? Waarom anders doen?
Lekkerste vind ik weer een vleeskeuring.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekkerste... Is misschien beter verwoord.
Vleeskeuring... Iedereen doet het, niemand wordt er vrolijk van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekkerste vind ik weer een vleeskeuring.....
Lekkerste is inderdaad lang niet altijd leukstequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekkerste... Is misschien beter verwoord.
Nicccccequote:
Nash equilibrium.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We doen toch allemaal de leukste? Waarom anders doen?
Chickie hoorquote:
Link?quote:
Moet je zelf Luc even lief aankijkenquote:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je zelf Luc even lief aankijken
Ja, echt leuk manquote:
Ik merk ook gewoon aan mezelf dat ik een stuk vrolijker ben de hele dag.quote:
Dat is wat chicks doen jonge. De leuke dan tenminstequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik merk ook gewoon aan mezelf dat ik een stuk vrolijker ben de hele dag.![]()
Echt geweldig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wat chicks doen jonge. De leuke dan tenminste
Had ik met L. ook, beste wat me overkomen isquote:
Luuuuuuuccccc?quote:
ER BLOEIT IETSquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had ik met L. ook, beste wat me overkomen is
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Yesse het volgende:
I'm single bitcheeeeeeesMaar ik zorg wel voor mezelf
Je bent nu te laat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Yesse het volgende:
I'm single bitcheeeeeeesMaar ik zorg wel voor mezelf
Laat ens pica zien dan jong!quote:
Typ je eigen tekst johquote:
Nog steeds ja? Nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben lui, je kent me toch.
[..]
Pillie is te druk met verliefd zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben lui, je kent me toch.
[..]
Pillie is te druk met verliefd zijn.
Jonge, zelfs ik heb een katquote:
Neejohquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa wonen inmiddels samen enzo. Super lief ook![]()
Luc![]()
![]()
![]()
Kaal plekje op je achterhoofd al?quote:
Haha nee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kaal plekje op je achterhoofd al?
Goed goedquote:
Kleine Ceesjes worden grootquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
In nieuwbouw. Ben je niet trots op hem :p
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa wonen inmiddels samen enzo. Super lief ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |