69 punten met Room nog te gaanquote:Luukinho 5
Hallér 5
Chery 2
Rusnák 2
Drost 5
Nijland 5
Thomas 8
Bjelland 14
Willems 14
Rekik 9
Zo ver is het nog niet, maar ondanks Castaignos zat het niet echt tegen vandaag. Denk dat de meesten wel lekker gescoord hebben overigens.quote:
Room gaat er morgen drie makenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde nog op Marsman gokken ipv Room (die ik er dus in zette voor Zoet), maar durfde niet. Anders had ik nu 79 punten gehad
Bij geen gekke rode kaarten, maakt de keuze voor Castaignos niet uit. Dan is het gat wat je hebt geslagen meer dan voldoende lijkt mij.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zo ver is het nog niet, maar ondanks Castaignos zat het niet echt tegen vandaag. Denk dat de meesten wel lekker gescoord hebben overigens.
Wat dat betreft wel gunstig dat Toornstra scoorde en Achenteh tegen een schorsing opliep. Anders zou je in één weekend al 100+ punten hebben, met nog één weekend wellicht de magische 200 grens?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:59 schreef Bayswater het volgende:
Goede gok UAG met Vitesse. Scoorden alledrie.
De F1-manager is heel weinig werk, de voetbalmanager iets meer, maar ik ben met je eens dat het iets te lang duurt. Morgen heb ik tijd om er mee aan de slag te gaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:50 schreef Bayswater het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die f1 manager biñnen een kwartier is bijgewerkt na uitslagen en de voetbalmanager niet na 107 uur.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:54 schreef Pino112 het volgende:
Het staat er als het goed is allemaal in mensen
Fixed, dank!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:18 schreef Bayswater het volgende:
[..]![]()
2 dingetjes. Poulsen zijn puntjes staan er niet in en volgens mij heeft Achenteh toch geen geel, die doet zondag ook plots mee terwijl iedereen dacht dat hij geschorst was. Die laatste heb ik overigens niet.
Ja dit was een goede ronde voor mij, helaas kan ik het je niet meer spannend maken, daarvoor is het gat veel te groot. Maar goed je lijkt mij de terechte winnaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:59 schreef Bayswater het volgende:
Goede gok UAG met Vitesse. Scoorden alledrie.
Ik begrijp je idee van willen weten wat de concurrentie heeft. Alleen is het ook een bepaalde tactische keuze die je maakt. Bijv. vanaf het begin de keuze voor een dure keeper of dure spits.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef UAG het volgende:
[..]
@redactie: ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar het zou wel leuk zijn om als de speelronde gesloten is de teams zichtbaar te maken voor iedereen (zowel bij het voetbal als f1 manager). Dit maakt het spel volgens mij iets spannender en leuker en je krijgt waarschijnlijk wat meer discussies/reacties op het forum.
67 punten. Met de 74 van vorige week een schitterende totaalscore van 141quote:Luukinho 10
Haller 5
Chery 9
Rusnák 8
Drost 8
Nijland 5
Thomas 5
Rekik 4
Willems 8
Bjelland 5
Room 0
Die draait als een malle. Gelukkig dat ik hem erin had gezet. Al levert dat natuurlijk geen topklassering op.quote:
Zal toch eerst op de definitieve uitslag moeten wachten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef RudyL het volgende:
Nou Bays nu kan het echt wel hoor. Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |