Ja 3-4x per week sportschool en ik eet gewoon zoals ik altijd gegeten heb, wel wat meer fruitquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sport je er bij?
Eet je er bij?
Bij een training doe ik buik, borst, schouders, biceps en tricepsquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:34 schreef fathank het volgende:
Je kan een non-responder zijn maar als je al 6 weken niet aankomt moet je meer eten. Creatine is geen wondermiddel.
Hoe zit je voedingsschema eruit? En je trainingsschema?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef dunkins01 het volgende:
[..]
Bij een training doe ik buik, borst, schouders, biceps en triceps
Qua eten denk 5 boterhammen per dag met zoet beleg, gebakken ei of iets van worst
Tussendoor koekjes, chocola, drop etc. En s' avonds vlees, aardappelen, pasta, pizza dat soort dingen
5 boterham is wel weinig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef dunkins01 het volgende:
[..]
Qua eten denk 5 boterhammen per dag met zoet beleg, gebakken ei of iets van worst
Tussendoor koekjes, chocola, drop etc. En s' avonds vlees, aardappelen, pasta, pizza dat soort dingen
TS:quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef dunkins01 het volgende:
[..]
Dat hij zijn benen niet traint is wel duidelijk ja:quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik gok dat TS ook nooit zijn benen traint omdat hij al op voetbal zit.
En dan met dat eetpatroon wel supplementen gaan gebruiken. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef dunkins01 het volgende:
[..]
Als je zwaarder wil worden van water, dan geeft creatine na een paar weken al resultaat. Wil je zwaarder worden van spieren, dan moet je toch richting de 2 en meer maanden gaan denken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:02 schreef dunkins01 het volgende:
Gebruik nu creatine 6 weken één koffielepel per dag. Ik merk nog niet veel, misschien dat bepaalde oefeningen wat makkelijker gaan maar niet dat ik zwaarder ben geworden. Is dat normaal?
Hoezo? Genoeg mensen die jong doodgaan hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vechten tegen de bierkaai, uiteindelijk worden we allemaal een oud lijk met wat botten erin.
En dan heb je de hele tijd in de sportschool rondgehangen zonder ook maar 1 moment te hebben kunnen bidden voor de here zij geprezen. Of Allah of Boeddha ofzoiets.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Genoeg mensen die jong doodgaan hoor.
Dan denk ik dat in de sportschool rondhangen toch nuttiger is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan heb je de hele tijd in de sportschool rondgehangen zonder ook maar 1 moment te hebben kunnen bidden voor de here zij geprezen. Of Allah of Boeddha ofzoiets.
Achja natuurlijk, suikers in je spieren heb je wel nodig jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je zwaarder wil worden van water, dan geeft creatine na een paar weken al resultaat. Wil je zwaarder worden van spieren, dan moet je toch richting de 2 en meer maanden gaan denken.
Overigens wordt het aangeraden creatine met een sapje te drinken, omdat de opname beter gaat met suiker. Bovendien heb je de suikers nodig in je spieren om harder te kunnen trainen, wat de reden is om creatine te gebruiken. En drink voldoende water om afvalstoffen af te voeren!
Of creatine heeft op jou geen effect. Dat is genetisch. Dat gebeurt.
bron: http://www.food-info.net/nl/national/ww-vlees.htmquote:De chemische samenstelling van mager spierweefsel, zonder zichtbaar vet, bestaat ongeveer uit 75% water, 18,5% eiwitten, 3% vet en 3,5% oplosbare stoffen zoals koolhydraten, fosfaten, stikstofverbindingen, mineralen en spoorelementen
Een suiker is een koolhydraat, maar met die termen gaat men in de praktijk regelmatig aan de haal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef 1299 het volgende:
[..]
bron: http://www.food-info.net/nl/national/ww-vlees.htm
Of die koolhydraten suikers betreffen weet ik niet.
Het voorjaar begint vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:02 schreef dunkins01 het volgende:
Gebruik nu creatine 6 weken één koffielepel per dag. Ik merk nog niet veel, misschien dat bepaalde oefeningen wat makkelijker gaan maar niet dat ik zwaarder ben geworden. Is dat normaal?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:15 schreef dunkins01 het volgende:
Ja 3-4x per week sportschool en eet zoals ik altijd gegeten heb
[..]
Ja 3-4x per week sportschool en ik eet gewoon zoals ik altijd gegeten heb, wel wat meer fruit
Wat op zich geen probleem hoeft te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:01 schreef Eleiko het volgende:
Iets zegt me dat je bij Basic Fit of Fit-4-Free traint.
Dat is een geheim jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Oneven aantal voor extra muscle confusion.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Wat op zich geen probleem hoeft te zijn.
"Lekker" trainen in een ongezellig hol met B-merk apparatuur (F4F), geen begeleiding, soms geen squat-rack en deadliftplatform terwijl het overvol is met tokkie/paupers/dom volk: no thanks, Jeff.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
"Lekker" trainen in een ongezellig hol met B-merk apparatuur (F4F), geen begeleiding, soms geen squat-rack en deadliftplatform terwijl het overvol is met tokkie/paupers/dom volk: no thanks, Jeff.
Zelfs dat hert is met BF gestopt.quote:
Technogym is geen b-merk, niet iedereen heeft na jaren training nog begeleiding nodig, alle 3 de filialen bij me in de buurt hebben alle racks beschikbaar, enige punt is dat het vol zit met tokkie/paupers/dom volk, maar het boeit me niet wie er nog meer in zo'n zaal zit wanneer ik aan het trainen ben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
"Lekker" trainen in een ongezellig hol met B-merk apparatuur (F4F), geen begeleiding, soms geen squat-rack en deadliftplatform terwijl het overvol is met tokkie/paupers/dom volk: no thanks, Jeff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |