quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:45 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Omdat ze kaal is/was (geen opties) en midden jaren 90 heel populair was.
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is trouwens 50 cent, en stampen helpt niet bij een Starletquote:
Nee bijna 2 jaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dat is trouwens 50 cent, en stampen helpt niet bij een Starlet![]()
13 jaar gereden ja? en dan wegdoen? Daar ga je spijt van krijgen jonguh
Oke, verder via pb dan? Wat bied je?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:00 schreef Andijviestampot het volgende:
De inhoud van de achterbak is meer waard
Klopt. In de bijna twee jaar dat ik dr heb, heb ik ongeveer 1.5 L gebruikt voor bijvullen. Olie en filter dingetjes heb ik zelf gedaan, bonnetje nog wel ergens liggen denk ik. Ik check iedere 2 weken ongeveer, dus ze verbruikt wel iets. Maarja, 20 jaar oud, dan mag het toch.quote:
Zie de post voor jequote:Op woensdag 18 februari 2015 15:27 schreef Sometimes het volgende:
Voorbanden na 15.000 km al moeten vervangen of zijn die ondertussen naar achter verhuisd?
Olieverbruik?
Olie zag ik, je was me 5 seconden voor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:28 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Zie de post voor je
Voorbanden zijn net vervangen, staat misschien 300km op. Fototje toegevoegd in dropbox.
Dat waren van die honky tonky banden dacht ik, erg snel versleten dus. En weinig grip. Eens maar nooit weer, daarom nu maar continentals gekochtquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Olie zag ik, je was me 5 seconden voor.
Voorbanden waren bij 140.000 vervangen en bij 155.000 weer. Daarom de vraag of de nieuwe naar achteren verhuisd waren (of gewoon akelig snel versleten zijn)...
Ah ok, daar ging ik inderdaad vanuit; distributie in 2002quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:32 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Nee bijna 2 jaarDat andere onderhoud is bekend van de vorige eigenaar
En in 2008quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, daar ging ik inderdaad vanuit; distributie in 2002
Ik ga even kijken wat ik hiermee kan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:31 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Dat waren van die honky tonky banden dacht ik, erg snel versleten dus. En weinig grip. Eens maar nooit weer, daarom nu maar continentals gekocht(vooral omdat opritten van de snelweg toch wel erg veel ''beleving'' gaven met het koude weer van begin januari....)
Ohja en eentje was lek gegaan toen mijn nieuwe banden in bestelling stonden, goeie timing dus wel![]()
Of een paar tientjes als je zelf handig bent.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:51 schreef chiren het volgende:
Die distributie moet eigenlijk ook weer opnieuw, ben je ook weer een paar honderd euro verder.
wat is dat metertje op laatste foto?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef Henkerbedenker het volgende:
Heb je een pbtje gestuurd tailfox.
Heb ook wat interieurfotos toegevoegd aan de dropbox, alsmede imgurl:
http://imgur.com/a/QydaC
Zowel thermometer als klokje. Dubbele functie dus.quote:
20 ste examen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zowel thermometer als klokje. Dubbele functie dus.
Hoe ga je de auto trouwens thuis krijgen? Stiekem zelf rijden of schakel je vrienden cq familie in?
hoop olie waar praten we dan over liter per dag?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:13 schreef Henkerbedenker het volgende:
Dr was vandaag iemand van speurders komen kijken, altijd genieten, het was precies als verwacht, ik noem de bekende gebreken, info erbij enz maar toch handig dat ik nu weet dat EN de koppakking lek is, EN de radiateur, EN de kvs vervangen moet worden en eigenlijk was er nog wel veel meer mis natuurlijk en de auto zou een hoop olie verbruiken...ik heb ze de hand geschud en ze een fijne terugreis gewenst. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |