abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149784857
De Belastingdienst gaat bezien of het wel terecht is dat de organisator van het benefietgala in Rijswijk officieel doorgaat voor goed doel.

Stichting Qur'an Shoarma heeft de status van Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Daarmee heeft de stichting bepaalde belastingvoordelen. Voor die ANBI-status gelden echter bepaalde integriteitseisen. Zo mag de instelling, evenals de mensen die daarbij zijn betrokken, niet aanzetten tot haat of geweld. Verder zijn er publicatie-eisen waaraan de stichting niet lijkt te voldoen.

De Belastingdienst controleert tussentijds of instellingen nog aan de voorwaarden voldoen. „Dat gebeurt deels op basis van risicoselectie en op basis van praktijksignalen”, aldus de fiscus. Daarbij wordt gebruikgemaakt van het Meldpunt Misbruik ANBI. „Maar we kijken ook naar signalen uit de media”, zegt een bron bij de Belastingdienst.

Goed doel right, Wordt vast onder de arme verdeeld, beetje onder de linker arm en een beetje onder de rechter arm, bomgordelvest om en je hebt een zwart geld explosie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2015 08:18:30 ]
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:18:35 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_149784864
quote:
Stichting Qur'an Shoarma
srs?
pi_149784869

Beter plaatje, kan iemand Sinterklaas er tussen painten :+

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2015 08:19:50 ]
pi_149784978
Top ^O^
pi_149785111
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

srs?
:Y)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_149785291
Mooi, keihard aanpakken dat tuig _O_
-XOXO-
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:57:32 #7
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149785296
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

srs?
Ik dacht ook al _O-

Originele bericht:

quote:
Stichting Rohamaa heeft de status van Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149786012
quote:
Zo mag de instelling, evenals de mensen die daarbij zijn betrokken, niet aanzetten tot haat of geweld.
Het feit dat van drie van de zeven door hen geïnviteerde haatimams al de visa zijn ingetrokken wegens hun staat van dienst zou op zich al reden genoeg moeten zijn om dat clubje af te schrijven als "goed doel".
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_149786315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mooi, keihard aanpakken dat tuig _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_149786657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 08:19 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Beter plaatje, kan iemand Sinterklaas er tussen painten :+
Wel varkenshoofden en een Mohammed.
Extremistisch gematigd.
pi_149787317
Stichting verbijsterd over intrekking visa

DEN HAAG -
De islamitische stichting Rohamaa is „verbijsterd” over het besluit van minister Bert Koenders om de visa van drie imams in te trekken, die 8 maart zouden spreken op een benefietgala in Rijswijk. Dat laat Stichting Rohamaa (De Barmartigen) weten op haar website.

Foto: -
Koenders had de visa ingetrokken, omdat de sprekers omstreden zijn en bekend zouden staan als 'haatimams'.
Volgens de stichting waren de visa afgegeven volgens de gangbare procedures, waarbij geen reden werd geconstateerd om ze niet te verstrekken.
De stichting vreest dat de beslissing van Koenders zal bijdragen „aan het toenemend gepolariseerd klimaat in Nederland”. Volgens de stichting wordt met twee maten gemeten als het om vrijheid van meningsuiting gaat, „die te allen tijde gewaarborgd dient te zijn behalve wanneer het bepaalde minderheden betreft”.
In totaal stonden voor 8 maart zeven gastsprekers gepland uit onder meer Egypte, Koeweit, Jordanië, Nigeria en België. Doel van de bijeenkomst is geld inzamelen om „vanuit Nederland en met de islam als vertrekpunt het welzijn van gehandicapten, weeskinderen, sociaal zwakkeren, asielzoekers en daklozen over de gehele wereld te helpen verbeteren”.
http://www.telegraaf.nl/b(...)trekking_visa__.html

Ha ha! Lekker puh! :W w/ Hup, holland hup!
Met de islam als vertrekpunt kun je helemaal niemands welzijn verbeteren, lariekoek.
pi_149787548
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
Stichting verbijsterd over intrekking visa

De stichting vreest dat de beslissing van Koenders zal bijdragen „aan het toenemend gepolariseerd klimaat in Nederland”. Volgens de stichting wordt met twee maten gemeten als het om vrijheid van meningsuiting gaat, „die te allen tijde gewaarborgd dient te zijn behalve wanneer het bepaalde minderheden betreft”.

http://www.telegraaf.nl/b(...)trekking_visa__.html
Hupsakee! De aap komt uit de mouw. Zelf haatbaarden uitnodigen om hier de boel lekker te polariseren en als daar dan en stokje voor gestoken wordt, rap de discrimminazie-troef trekken en in de - volstrekt ongepaste - slachtofferrol duiken. ZO ken ik ze weer!

Ik zou als ik een moslim was, rap en luidkeels afstand nemen van zo'n "goed doel" stichting!
pi_149788062
Terecht. Ik heb genoeg zieke citaten gezien van die haatimams.
pi_149790981
quote:
Het blijft altijd weer fascinerend om te zien hoe zulke dubieuze clubjes aan de ene kant opruiende haatbaarden als sprekers uitnodigt die het westen haten, om vervolgens wél heel hypocriet op westerse wetgeving te wijzen als het ze uitkomt.

Ze moeten nog veel harder worden aangepakt dan tot dusver het geval is.
pi_149791021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:54 schreef stopnaald het volgende:
Ik zou als ik een moslim was, rap en luidkeels afstand nemen van zo'n "goed doel" stichting!
Veel moslims voelen daar niks voor, afstand nemen. Ze zijn zelfs al gepikeerd als je ze ertoe oproept. En daar komt dan nog bij dat we in dit land honderdduizenden fundamentalistische tot radicale moslims hebben die dit soort clubs eigenlijk prima vinden en van harte ondersteunen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')