Ik ga toch niet terug kijken voor die onzin ... Ik had wel macht vroegerquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, vorig topic te vinden.
Zou ik ook niet doen voor onzin. En wat bedoel je nou weer met macht?quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga toch niet terug kijken voor die onzin ... Ik had wel macht vroeger
quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen voor onzin. En wat bedoel je nou weer met macht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het gedaan heb, maar het kon en meer
Er zijn mensen die denken dat ze andere kunnen besturen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen voor onzin. En wat bedoel je nou weer met macht?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:10 schreef chufi het volgende:
[..]Probeer je nu een beetje indruk op mij te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het gedaan heb, maar het kon en meer![]()
Dat is wel een heel aparte gave.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken dat ze andere kunnen besturen.
Ik misbruik 'm niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel een heel aparte gave.
Nee . want dat was vroegerquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Probeer je nu een beetje indruk op mij te maken?
Die is goed, was in mijn puberteit man.quote:
Vet PP Manquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is goed, was in mijn puberteit man.
Doe ik ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgende keer moet je echt keer meegaan naar zo'n Ruigoord feest.
grrrrrrrr stomach grrrrrrquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok dan.
Ik ga even een tosti maken nu.
Tot zo heren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |