quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh was zij dat? hahah fucking obese hoer dat ze is!!
Ja man.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh was zij dat? hahah fucking obese hoer dat ze is!!
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was ook gewoon een stomme stropdas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben kksexy vandaag maar dat zal ik verder niet laten zien hier :$
Maar wel zonder je hoofd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En me dan dme of je een full body pic mag
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag ook maar weer een stropdaskom haten
Stippelnek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet.quote:
Ik denk van wel hoor, je kunt ook wel zien dat ze een beetje vadsig is.quote:
Ja zie edit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik denk van wel hoor, je kunt ook wel zien dat ze een beetje vadsig is.
Mij ging het om de manier van schrijven. Daar misten we elkaar dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:12 schreef remi1986 het volgende:
toegegeven, veel topics in KLB halen de 55 reacties niet eens meer. En als ze dat al doen is het om af te zeiken (zoals die Liliane), maar goed dat was het punt ook helemaal niet. Zeg ook niet dat je topic slecht geschreven is. Ging mij om het onderwerp.
Zag het inderdaad net te laat. Ze doet ook vet arrogant, slaat helemaal nergens op want zo bijzonder is ze niet.quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij ging het om de manier van schrijven. Daar misten we elkaar dus.
Zelfs de triviale onderwerpen kunnen leuk zijn als het een beetje goed geschreven zijn. En dat mis ik ten opzichte van vroeger.
Maar om er zo mee te koop te lopen was ook niet terecht.
Indd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Zag het inderdaad net te laat. Ze doet ook vet arrogant, slaat helemaal nergens op want zo bijzonder is ze niet.
Meeste arroganten zijn ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Zag het inderdaad net te laat. Ze doet ook vet arrogant, slaat helemaal nergens op want zo bijzonder is ze niet.
Kijk maar naar Chloro.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste arroganten zijn ook niet bijzonder.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag ook maar weer een stropdaskom haten
Wat een combinatie. Hou het alsjeblieft bij sneakers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die vage vingerpaint was goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Niet dat ik zelf de afgelopen tijd nog moeite heb gedaan voor een goede klacht.
Jij mag niet over combinaties praten gare in Belgie wonende snor draaiende KLB Radioverneukende literatuurse pisvlek dat je bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een combinatie. Hou het alsjeblieft bij sneakers.
Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon een loeder.quote:
hier ben ik het mee eens, beetje mijn nummer afzetten na 20 secquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij mag niet over combinaties praten gare in Belgie wonende snor draaiende KLB Radioverneukende literatuurse pisvlek dat je bent.
Ik vind je leuk zoals je bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon een loeder.
Geel met wit combineren kan echt niet. Drop maar in een mode topic.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Jij mag niet over combinaties praten gare in Belgie wonende snor draaiende KLB Radioverneukende literatuurse pisvlek dat je bent.
Misschien moet ik een topic maken over mensen met ranzige tanden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met die vage vingerpaint was goed.
Het is niet geel met witquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geel met wit combineren kan echt niet. Drop maar in een mode topic.
hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet ik een topic maken over mensen met ranzige tanden.
[ afbeelding ]
Hoi bffquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:35 schreef Chloroform het volgende:
Wat zitten jullie te haten op dat meiske.
Blauw/wit geruit. Wit is nog steeds dominant.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is niet geel met witIk neem het je niet kwalijk want het kan door de foto komen. Ik maak zo wel even een wat duidelijkere foto.
Denk je dat je alles gehad hebt komt deze vrachtwagenchauffeur nog even langs.quote:
Ik jou ook hoor, achterlijke schapenkut met je moskop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind je leuk zoals je bent.
HET IS GEEN WIT.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blauw/wit geruit. Wit is nog steeds dominant.
Hahahquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, achterlijke schapenkut met je moskop.
haha ja klopt. Toegegeven, dat ene nummer die je afzette was ook niet echt een normaal nummer. Denk dat als je die de volle 3-4 minuten had laten draaien, iedereen zijn pc uit het raam had gegooidquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt meer nummers gedraaid gehad dan Hermann.
Doe es ff normal mennquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk je dat je alles gehad hebt komt deze vrachtwagenchauffeur nog even langs.
Hahaquote:
Maar het is wel het jasje van je vader toch????quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is niet geel met witIk neem het je niet kwalijk want het kan door de foto komen. Ik maak zo wel even een wat duidelijkere foto.
ik moest lachen om vrachtwagenchauffeurquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk je dat je alles gehad hebt komt deze vrachtwagenchauffeur nog even langs.
heh waarom?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar het is wel het jasje van je vader toch????
Daarom.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:41 schreef remi1986 het volgende:
haha ja klopt. Toegegeven, dat ene nummer die je afzette was ook niet echt een normaal nummer. Denk dat als je die de volle 3-4 minuten had laten draaien, iedereen zijn pc uit het raam had gegooid
Ben jij verliefd op blAuwetijger?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik moest lachen om vrachtwagenchauffeur
Strak blauw.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:42 schreef Chloroform het volgende:
Is het bij jullie ook zo mistig? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |