Het is ook gewoon irritant als mensen hun UI veranderen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd als ik het eens een keer verander.
Ben sowieso jelly als ik jou ziequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
Stiekem weten jullie wel dat Haas een gespierde Adonis is dus schelden jullie hem uit onzekerheid de hele tijd uit voor dikke.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
Stiekem weten jullie wel dat Haas een gespierde Adonis is dus schelden jullie hem uit onzekerheid de hele tijd uit voor dikke.
Is raar eigenlijk heb nooit zo'n bezwaar tegen geschreeuw/gebrul/gekrijs ipv "normaal" zingen (ik luister ook regelmatig naar Mayhem) maar bij Rage Against The Machine vind ik het vreselijk.quote:
Autistenforum, men kan slecht tegen plotselinge veranderingen hèquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd als ik het eens een keer verander.
Erken je eigen kwaliteiten en maak daar gebruik van.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik niet, ik loop altijd naast m'n schoenen.
Madquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahahaha
Jij woont in Drenthe.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahahaha
Hebben wel meer mensen last van.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben sowieso jelly als ik jou zie
Ok.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook gewoon irritant als mensen hun UI veranderen.
Ik verander de mijne steeds in Free Tardis, maar die springt weer terug ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
grijzen haren bijgekregen toen iedereen zijn UI naar Fylax veranderdequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond je mijn eerdere james bond plaatje beter dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik weer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Autistenforum, men kan slecht tegen plotselinge veranderingen hè
Wow, toekomstig cmv docent hier.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef Laifve het volgende:
[..]
Erken je eigen kwaliteiten en maak daar gebruik van.
Je kan jezelf fout inschatten, maar gebruik dat dan als indicatie om jezelf te ontwikkeling op bepaalde gebieden.
Ja is wel een matig deel van Limburg. Maastricht zou gewoon tegen Brabant moeten liggen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En iemand rond Venlo loopt daar zo ontzettend op te haten, wat een grap
Niets mis met mijn gehucht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En iemand rond Venlo loopt daar zo ontzettend op te haten, wat een grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |