sicke burn ditquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in een slowchat met hermann is iedereen dat wel gewent, ja
Ik heb jou hier ook ooit eerder gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan clip je die bois toch
beetje huilen op forumpje ga je niet beter van worden
Hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd stam + t
is clippen hetzelfde als djoeken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is clippen hetzelfde als djoeken?
quote:clippen betekent een beetje patserig doen. Bijvoorbeeld als je nikies witter zijn als die van iemand anders dan doe je stoer dat heet clippen
nou bijv. zo vanavond in de disco ik heb nieuwe schoenen gaan we zowiezo clippen daar met zijn alleen. Of nohh die sma man komt clippen met haar nieuwe i-pod
Lol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
djoeken is steken clippen is schietenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is clippen hetzelfde als djoeken?
quote:
wow, zoveel tegenstrijdigheid wie moet ik gelovenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
djoeken is steken clippen is schieten
wil jij zeggen dat straatwoordenboek het fout heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
djoeken is steken clippen is schieten
Beide waar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
wow, zoveel tegenstrijdigheid wie moet ik geloven
shit gaat diepquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Laifve het volgende:
Net als het woord "waar"
Waar loop je, het is waar.
mensen met down syndroom vertellen vaker de waarheid is uit onderzoek gebleken, had je mij maar moeten gelovenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha grapje, tuurlijk geloof ik wietparkiet
pls
wow, filosoof, luister naar deze manquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Laifve het volgende:
Net als het woord "waar"
Waar loop je, het is waar.
wow dacht bijna dat je me downie noemdequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen met down syndroom vertellen vaker de waarheid is uit onderzoek gebleken, had je mij maar moeten geloven
nee zou ik nooit doen man, ik doe geen vlieg kwaadquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow dacht bijna dat je me downie noemde
Lol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, filosoof, luister naar deze man
dacht ik halverwege ook, werd al helemaal woestmadquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow dacht bijna dat je me downie noemde
Was fatoe. Denk je echtquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij meeten toch elke schooldag al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |