Heb op zich wel een positieve instelling hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou jou persoonlijk uit het team kankeren.
De enige die geblesseerd het veld verlaat is mijn tegenstanderquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je klappen als ik kon mad
wow haten op teamgenotenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou jou persoonlijk uit het team kankeren.
Lekker het team laten stikken om TV te kijken, ja toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:47 schreef Laifve het volgende:
[..]
Heb op zich wel een positieve instelling hoor.
Ben 1 keer geblesseerd geraakt in heel mijn leven, door theaterduik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De enige die geblesseerd het veld verlaat is mijn tegenstander
ik breek je benenquote:
liever lekker counteren tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker het team laten stikken om TV te kijken, ja toch?
Als reserveaanvoerder moet je je teamgenoten zo nu en dan nou eenmaal op hun plek zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow haten op teamgenoten
hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:47 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ben 1 keer geblesseerd geraakt in heel mijn leven, door theaterduik.
waar het hart val vol is stroomt de bek van over zie ik al weerquote:
je bent zelf een hart valquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar het hart val vol is stroomt de bek van over zie ik al weer
hapquote:
jouw mening boeit niemand wat Hermannquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het heel erg ver van perfect eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |