zo staat het gwn in dat topicquote:
ohquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ Bericht 7% gewijzigd door Conflict op 27-11-2012 17:04:33 (gescheld weg.) ]
dit bedoelde ik
laatste deel (delen?) is wel grappigquote:
?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
Kun je al bijna gaan rentenieren guus?
wel cool dat jij dit denktquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:08 schreef Laifve het volgende:
Wel cool dat Der_Mann mij stiekem wel waardeert als persoon.
Hoop dat PUB ooit terugkomt. Fylax kan weer lekker stoken en met bepaalde figuren die daar eerst zaten leidt dat gegarandeerd tot mooie fitties.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
laatste deel (delen?) is wel grappig
Het enige wat grappig was was dat er kankeroude debielen aan het posten waren tussen 14 jarigen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
laatste deel (delen?) is wel grappig
Fylax heeft het sws al geclaimd als zijn forum las ik laatst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop dat PUB ooit terugkomt. Fylax kan weer lekker stoken en met bepaalde figuren die daar eerst zaten leidt dat gegarandeerd tot mooie fitties.
Dat was ook wel ooit de arena van fok.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop dat PUB ooit terugkomt. Fylax kan weer lekker stoken en met bepaalde figuren die daar eerst zaten leidt dat gegarandeerd tot mooie fitties.
hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
In een pub drink je toch gewoon pils? ;s ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |