dat wel doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mensen die niet romantisch carnaval vieren op 14 feb
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wel doen___ royale treurnis
quote:
Ik heb me prima vermaaktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wel doen___ royale treurnis
Welke tweet is het?quote:
Ik wist nieteens dat fokradio er in 2010 mee gestopt wasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ja ik zie meerdere radiostations voorbij komen.
KLB radio, gutter fm, bendeleider radio en radio 49 hebben we dus. Dacht ik.
Oude mannen Spy film? Welke is dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog zien. En die oude mannen Spy film
Dat vind ik helemaal niet erg. Regelen is fijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe liev weepee. Al hoewel doe ook maar niet. Genoeg kusjekroel in dit topic.
[..]
Kan ookWel meer werk maar hey
Niets dan liefde voor nolius en martijn_ARquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat fokradio er in 2010 mee gestopt was...
Zullen nolius en martijn_AR nog leven?
voilatwitter:carlyfries89 twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 15:57:11Harper Beckham or Blue Ivy would never act that way at #NYFW, get your act together North! #sideeyefromBeyandAnna
reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://twitter.com/carlyfries89/status/566249735003308032/photo/1
twitter:carlyfries89 twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 15:57:11Harper Beckham or Blue Ivy would never act that way at #NYFW, get your act together North! #sideeyefromBeyandAnna http://t.co/ASOpjYfbk0 reageer retweet
kan ook alleen maar een kutkind wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
voilatwitter:carlyfries89 twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 15:57:11Harper Beckham or Blue Ivy would never act that way at #NYFW, get your act together North! #sideeyefromBeyandAnna [ afbeelding ] reageer retweet
is toch kleine van kanniks en kimquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan ook alleen maar een kutkind worden
The kingsmanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oude mannen Spy film? Welke is dat?
Nouu dan zie ik je uitnodiging graag tegemoetquote:[..]
Dat vind ik helemaal niet erg. Regelen is fijn.
Die draait hier nog niet in de bios!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
The kingsman(Even opgezocht
)
[..]
Nouu dan zie ik je uitnodiging graag tegemoet
Een nieuwe dag begint danquote:
Hoe kan dat nou weer!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die draait hier nog niet in de bios!
Ja, ik zal eens kijken van de week. Met z'n tienen lekker Sketchen.
Slaap lekker moemoequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef moemoe het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten voor straks![]()
.
nee jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met jQuery Mobile
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een nieuwe dag begint danOftewel 18 februari 2015, maar ik kan me niet herinneren of er op deze geweldige nieuwe dag wat is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe kan dat nou weer!
En prima, lijkt me tof
Nee nog niet neequote:
Vragen mag altijd, of ik hem ga beantwoorden daarentegenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
flippiee ik heb een vraag voor je
het is geel en als je erop staat word het roodquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, of ik hem ga beantwoorden daarentegen
En die vier je met ons op FOK! Wat een eerquote:
kanariequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is geel en als je erop staat word het rood
Multitasker tochquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En die vier je met ons op FOK! Wat een eer
[..]
kanarie
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En die vier je met ons op FOK! Wat een eer
[..]
kanarie
TR gemachtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh
heb je gereport
Als je nu nog even gauw een winkel overvalt, dan was je minderjarig op het moment van de overval en dus geen strafblad grgrquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh
heb je gereport
Dat is met 18 beeb en niet met 20quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nu nog even gauw een winkel overvalt, dan was je minderjarig op het moment van de overval en dus geen strafblad grgr
[..]
Jammer dat je geel ipv wit zei
de hond van flippiee???quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
het is bruin en als je er op schiet gaat het dood
oh ohja shitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is met 18 beeb en niet met 20
quote:
LB?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
het is bruin en als je er op schiet gaat het dood
Kijk uit!quote:
Vraag weepee maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Felicitatietopic zou ik wel waarderen.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je gaat door voor de magnetronoven
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Felicitatietopic zou ik wel waarderen.
ik doe daar niet aan vanwege medische redenen vraag maar aan flippieequote:
ik ga jou eens quoten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou haai ook even quoten als ik jou was
zou even je smoel houden als ik jou wasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou haai ook even quoten als ik jou was
medische redenen? bitch plsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe daar niet aan vanwege medische redenen vraag maar aan flippiee
of zal ik snow even wakkerbellen
doe eens gekquote:
Opbokkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zou even je smoel houden als ik jou was![]()
![]()
![]()
![]()
zo rol ik in slechte tijdenquote:
jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef Oceanview het volgende:
Zal ik dat felicitatietopic in mn fobo toevoegen.![]()
ja dus als rez voor een trein springt dan doe jij dat ook niet toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ratzania doet ook nooit normaal tegen mij
roept dat ik een act ben enzo
dus nee
oke ff doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja
[..]
ja dus als rez voor een trein springt dan doe jij dat ook niet toch?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je gaat door voor de magnetronoven
feliquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:01 schreef Oceanview het volgende:
ONZ / OCEANVIEW IS JARIG VANDAAG HOERA HOERA>
nee maar als een ander mij niet met het juiste respect kan behandelen ben ik ook niet van plan hem met respect te behandelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja
[..]
ja dus als rez voor een trein springt dan doe jij dat ook niet toch?
goede jongenquote:
ik dol maar met jequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar als een ander mij niet met het juiste respect kan behandelen ben ik ook niet van plan hem met respect te behandelen
quote:
doe dat eens niet danquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goede jongen
[..]
ik dol maar met je
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe dat eens niet dan
je weet hoe ik ben
wat kutten je bent een ventquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]Daarom juist leuker, beetje kutten dit dat.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
denken is niet voor iedereen weggelegd
Datquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niets dan liefde voor nolius en martijn_AR.
nawhquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben bezig met een enquete opstellen en wil hem eigenlijk ook online gooien maar ben vet bang dat ie afgekraakt wordt_!
Gewoon posten en door ons laten invullen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben bezig met een enquete opstellen en wil hem eigenlijk ook online gooien maar ben vet bang dat ie afgekraakt wordt_!
Gewoon je persoonlijkheidquote:
doen ga ik hem met proxy's naar willekeur invullenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef Flippiee het volgende:
Mijn doelgroep is de randstadquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon posten en door ons laten invullen.
Niet zo sarcastischquote:[..]
Gewoon je persoonlijkheid
Ik lees wat oude FOK!topics terug over enquetes en er is echt áltijd wel iets foutquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doen ga ik hem met proxy's naar willekeur invullen
Dat vind ik dan fijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik doe wel net of ik in de Randstad woon.
mijn bloed is rood en kan niet praten debielquote:
doe eens wat aan je agressiequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn bloed is rood en kan niet praten debiel
onderwijs in brabant is niet erg denderend zo te zien
alleen brabanders kunnen zo iets stoms doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:05 schreef Flippiee het volgende:
hahaha FL_, kneusKLB / Jullie gaan allemaal een band krijgen
niet zo zuur doen, weepeequote:Op woensdag 18 februari 2015 01:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen brabanders kunnen zo iets stoms doen
Dingen kunnen gebeuren om 1 uur in de nacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:05 schreef Flippiee het volgende:
hahaha FL_, kneusKLB / Jullie gaan allemaal een band krijgen
echte tjappie ben je danquote:
jajajajaquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was ook meer een vriendelijk verzoek.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet dat het uit brabant komt en dat dat niet serieus te nemen is
Wij allemaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
Lr zou het leuke muziek vinden
ik mis lr
bitch puleasequote:Op woensdag 18 februari 2015 01:57 schreef wietparkiet het volgende:
heb lr even berichtje gestuurd
en flippie ook jij mist hem of je het nou wilt of niet
Film kijken. Jij dan? Soppen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:41 schreef Flippiee het volgende:
Wtf doen jullie eigenlijk allemaal wakker?
Kakken..quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:41 schreef Flippiee het volgende:
Wtf doen jullie eigenlijk allemaal wakker?
Weinig prikkels in de nacht toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
soggen*
ik zit dus aan mijn studie. Werk 's nachts beter
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kakken..![]()
Zometeen eens de tv een slinger geven. Morgen de bock verbranden. Jeweet.
Jep prcs dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weinig prikkels in de nacht toch?
ik mis de nachtleef welquote:Op woensdag 18 februari 2015 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.Wat is de bock?
[..]
Jep prcs dat.
ik mis hem niet. Ik was eigenlijk net goed bezigquote:Op woensdag 18 februari 2015 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik mis de nachtleef welja nu heb ik vakantie maar dat feest is ook weer voorbij na deze week
Dunno. Iets met dat carnaval gebeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.Wat is de bock?
[..]
Jep prcs dat.
Nais!quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik mis hem niet. Ik was eigenlijk net goed bezigOp tijd slapen, vroeg hardlopen dit dat
quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dunno. Iets met dat carnaval gebeuren.
iknow. Heb jij eigenlijk nog veel carnaval gevierd?quote:
oh 3 dagen en niet al te ruig. Ik ben geen die hard carnavallerquote:Op woensdag 18 februari 2015 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
[..]
iknow. Heb jij eigenlijk nog veel carnaval gevierd?
Kan me stiekem wel voorstellen dat na een tijdje het best prettig is om niet voor de 100e keer de toyboy van onno hoort.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh 3 dagen en niet al te ruig. Ik ben geen die hard carnavallerSowieso heb ik deze carnaval teveel Nederlandstalige muziek gehoord
plekken waar 'normalere' muziek werd gedraaid was chill
Na 1 keer ga ik al huilenquote:Op woensdag 18 februari 2015 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan me stiekem wel voorstellen dat na een tijdje het best prettig is om niet voor de 100e keer de toyboy van onno hoort.
Maatje van me is wel echt die hard carnaval. Die gaat alle dagen en is ook alle dagen zowat bezopenquote:
Heeft ie dan ook iedere dag een andere pak?quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maatje van me is wel echt die hard carnaval. Die gaat alle dagen en is ook alle dagen zowat bezopenvindt het dan wel mooi om te zien hoe iemand daar helemaal in kan op gaan in hun passie
Hij zal er aardig wat geld in hebben gestopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook iedere dag een andere pak?
En geeft ie ook echt al zijn geld aan carnaval uit (veel gehoorde gerucht dat mensen dat doen)
en ja ik snap je
dat geloof ik graagquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij zal er aardig wat geld in hebben gestopt.
Maar een hoop geven er veel aan uit, maar komt ook doordat het bier dan bijna water is onderhand dus geven veel uit om dan eindelijk dronken te wordenquote:
Ze zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, die kroegeigenarenquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar een hoop geven er veel aan uit, maar komt ook doordat het bier dan bijna water is onderhand dus geven veel uit om dan eindelijk dronken te worden
'Zijn passie'quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maatje van me is wel echt die hard carnaval. Die gaat alle dagen en is ook alle dagen zowat bezopenvindt het dan wel mooi om te zien hoe iemand daar helemaal in kan op gaan in zijn passie
Niet dat zijn passie dronken is worden trouwens, maar je snapt me wel![]()
En geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, die kroegeigenaren
Ik vroeg me ook al af waar mijn support zou blijven.quote:
We hebben hetzelfde haartype, ik kom op voor mijn soortquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar mijn support zou blijven.
Aww yeah.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde haartype, ik kom op voor mijn soort
Zijn passie is niet dronken worden, zijn passie is veel bier drinken en raar doen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maatje van me is wel echt die hard carnaval. Die gaat alle dagen en is ook alle dagen zowat bezopenvindt het dan wel mooi om te zien hoe iemand daar helemaal in kan op gaan in zijn passie
Niet dat zijn passie dronken is worden trouwens, maar je snapt me wel![]()
mooi kloot'nquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:12 schreef DrNick het volgende:
Ik voel me bagger
Hoesten, verkouden alles
Is ook geen rommeltje maar heb er geen zin inquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is vast niets vergeleken met mijn kamer
Uitstellenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is ook geen rommeltje maar heb er geen zin in
quote:
Ik wil hem best een keer checken enzo, maar neequote:
Carnaval heeft mij ook wel eens 250euro gekostquote:Op woensdag 18 februari 2015 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij zal er aardig wat geld in hebben gestopt.
jezusquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Carnaval heeft mij ook wel eens 250euro gekost
quote:
Schubbekutveenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waar zal ik vandaag heen gaan? Heb ov, wat zal ik doen?
Stedelijk Museum Amsterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben je vrij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Ben geen museumfanquote:
Vakantiequote:
Ik heb volgende week vakantiequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ben geen museumfan
[..]
Vakantie
Eerst moet dat ding wel werkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tijd voor Elon om zijn Hyperloop in Nederland in te zetten.
Blijf dromenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tijd voor Elon om zijn Hyperloop in Nederland in te zetten.
Oa jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had de afgelopen dag de naam elon musk in mijn hoofd en wist niet meer waarvan.
tesla dus
Heb je er al snel uit, dus het is vaak wel goedkoperquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk duur, wel handig.
Dat wel ja, komt neer op 50-75% korting.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je er al snel uit, dus het is vaak wel goedkoper
wat ga je vanavond doen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel ja, komt neer op 50-75% korting.
Arbeid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ga je vanavond doen dan?
droombijbaanquote:
quote:
quote:
Nopequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
VA, woont ara nog in Rotterdam?
Dacht ik alquote:
Zomg, arachideolie is gewoon pindaolie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
VA, woont ara nog in Rotterdam?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zomg, arachideolie is gewoon pindaolie.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zomg, arachideolie is gewoon pindaolie.
Zag laatst dat ze verhuisd was, maar niet waarquote:
Hey, ik ken hemquote:
Gelijk unfriendquote:
Ik welquote:
Het is een hij, en hij heeft alleen een broer. Toffe jongeman wel, die broer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft ze een leuk zusje?
maar die vriendin dr zusje?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het is een hij, en hij heeft alleen een broer. Toffe jongeman wel, die broer.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar die vriendin dr zusje?
die bedoel ik
1tje voor jou, 1tje voor VAquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1tje voor jou, 1tje voor VA
En die wijst me af, 2 voor nickquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1tje voor jou, 1tje voor VA
ik heb ovquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb geen geld
dus als je wil chillen moet je hier chillen
Nahquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die wijst me af, 2 voor nick
Preciesquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ging tinder maar zo makkelijk
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik las grindrquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb een vet chille grinder gehaald gisteren
Grindr?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb een vet chille grinder gehaald gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |