skill 1, skill 2, invoke, skill 3quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:47 schreef Quotidien het volgende:
Maakt niet uit hoeveel clicks, al zijn het 0 clicks, invoke heeft toch een cooldown dus sneller dan de cd kan niet.
macro's zijn voor scrubs.
NATUURLIJK IS ER TI HYPE, HET IS ALLEEN DAT DE GAMES NA 4 UUR SNACHTS NIET MEER TE KIJKEN ZIJNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Silverdigger2 op 05-08-2015 12:05:23 ]
Mwah ik speel het beide. Lol is sneller en meer arcade-y. Dota is meer tactical en wat trager.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:50 schreef darkmond het volgende:
Stomme vraag natuurlijk... Maar mis je iets als je League of Legends speelt ipv Dota2?
Ja toffe show ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:05 schreef Donderkonijn het volgende:
btw iemand de 20 man allstar gezien? omg.... snowballs met 10 man erin
20 man?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:05 schreef Donderkonijn het volgende:
btw iemand de 20 man allstar gezien? omg.... snowballs met 10 man erin
10 vs 10 dotaquote:
Flinke chaos waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
10 vs 10 dota
Werd tijdens de all star match bekend gemaakt. Eerste match was 10 pro spelers gemixt met 10 spelers uit het publiek.
Uiteraard. 10vs10 is perfect voor AOE heroes zoals earthsaker en pudge kan ook flink hp farmen, dendi had meer dan 5000hp op z'n pudgequote:
De ulti van licht bounced ook wel veel denk ik dan :pquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Uiteraard. 10vs10 is perfect voor AOE heroes zoals earthsaker en pudge kan ook flink hp farmen, dendi had meer dan 5000hp op z'n pudge
Maar goed ze hadden dan ook meer dan 200 kills gemaakt in totaal
EG - CDEC eerste match...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:10 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Brrr, jammer dat je zo afhankelijk bent van je mid speler.
Als die binnen 5 minuten 0-3 gaat is het zo meestal wel gg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Er is een clan van fok, misschien kan je vanuit daar mensen adden / meespelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:47 schreef Irving het volgende:
Oh dit speel ik ook regelmatigIs er een FOK! teamspeak ofzo? Lijkt me wel even relaxed om eens weer met Nederlanders te spelen; stuur maar even een PM als je vanavond/vannacht wat speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |