En waarom zit je dan nu niet op de havo met je havo advies?quote:
Omdat ik in klas 2 koos om de havo dingen te laten vallen en verder te gaan op T, omdat ik op dat moment niet lekker in m'n vel zat o.a met mijn problemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En waarom zit je dan nu niet op de havo met je havo advies?
Iemand had ook GTA vice city en Battlefield 1942 op alle computers geinstalleerdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook .
Waren wel mooie tijden met ook nog quake en alles
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iemand had ook GTA vice city en Battlefield 1942 op alle computers geinstalleerd
Die systeembeheerder flipte hem
waarom zou je daar naar toe gaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:14 schreef Flippiee het volgende:
Hahahaha holy fuckGlad vergeten dat er vanavond open dag was op de uni
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ripquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:14 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit vergeten is niks voor jouquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:14 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah mooi was dat met 20 man Battlefield online multiplayer doen, iedereen die van het systeem getrapt werd toen de systeembeheerder kwamquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
zat ik maar op jouw school vroeger
omdat ik verder wil studeren maar twijfel over wat preciesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom zou je daar naar toe gaan?
voor altijd uitkeringstrekker dat wordt mijn toekomst.quote:
Nopequote:
heheh , ook nog gepaste straffen ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah mooi was dat met 20 man Battlefield online multiplayer doen, en iedereen die van het systeem getrapt werd toen de systeembeheerder kwam![]()
![]()
Beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omdat ik verder wil studeren maar twijfel over wat precies
[..]
voor altijd uitkeringstrekker dat wordt mijn toekomst.
Online pokerengodquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
voor altijd uitkeringstrekker dat wordt mijn toekomst.
[..]
denk dan goed na over je keuzequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omdat ik verder wil studeren maar twijfel over wat precies
Alles weggooien onder de Jquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Flippiee het volgende:
:
[..]
[..]
Moet ik eerst mijn pokerskills verbeteren gaan.
Die gast kon wel meekijken, dat was de ellende.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
heheh , ook nog gepaste straffen ?
wij hadden trouwens ook een dubbele desktop , dat als de leraar langskwam je snel kon overschakelen op een ander bureaublad
Eten bij 75* Cquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
De moeilijke keuzes van soep: Wachten of eten?
Ach dat zeggen ze altijd , als ze het echt uitvoeren verdienen ze gelijk minderquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die gast kon wel meekijken, dat was de ellende.
Die kerel is echt een keer ziedend geworden
We zouden geschorst worden en weet ik het wat
Ik bedoel: Langer laten pruttelen of nu al eten.quote:
Duhh maar ik had dmv open avond mijn keuze wat beter willen onderbouwenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
denk dan goed na over je keuze
Klinkt makkelijker dan het is denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |