Johannes is even de wijde wereld in!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over Johannes gesproken..
waar is onze grote vriend?
Nou ik ben er ook echt een beetje van m'n apropos.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topic al bijna vol. Vreemd dat Stinho hem niet wou openen.
Snapt Davy deze dure taal?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ik ben er ook echt een beetje van m'n apropos.
Dat soort oude taarten moeten we niet willen in de maatschappijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Met 27 ben je natuurlijk wel al behoorlijk op leeftijd.
Ik stem voor preventieve euthanasie voor deze doelgroep.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat soort oude taarten moeten we niet willen in de maatschappij
Soooooooooowwwwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Duurde lang. Een Scarlett ter compensatie:
[ afbeelding ]
a propos schrijf je toch losquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ik ben er ook echt een beetje van m'n apropos.
*Elshoffquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand Jeroen Elshof van het oortje halen?
xDquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn lijn is schoon... die van Kieft ligt er nog..
In Oekraïne liggen wel meer mensen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Wedstrijd van Bayern liggen ze ook te vaak voor niets zeg.. en dan heb ik het over de spelers van Shakhtar.
Die gaan bij elke knal op de grond liggen tegenwoordig. Je kunt het ze niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Wedstrijd van Bayern liggen ze ook te vaak voor niets zeg.. en dan heb ik het over de spelers van Shakhtar.
De lijn van Kieft heeft Mart afgelopen zondag al opgesnovenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn lijn is schoon... die van Kieft ligt er nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |