We zijn voor de betoncentrale momenteel op locatie bezig met sloopwerkzaamheden.
Nieuw in ons team, Russische man, (geen Poetinaanhanger) erg fors gebouwd om maar eens als understatement te zeggen, praat gebrekkig Hollands maar als ie praat is het meestal over zijn kinderen.
We noemen hem dan ook Pappa Grizzly.
Afijn, mijn vriendin heeft me een smartphone geschonken voor valentijn, weet nog heel niet hoe zo'n ding werkt.
Bij gelegenheid even stiekem in de Dixie aan het kloten geweest, had net een mooi staaltje werk geproduceerd in de vorm van een ''W''
Ik dacht: Doet het mooi geinig als UI van ''Werkman''
Ik dus aan het kloten om dat ding gefotografeerd te krijgen.
Ben niet de meest technisch onderlegde dus het duurt wat lang en de ploeg vraagt zich af wat ik binnen aan het doen ben.
Pappa Grizzly beukt daarop met zijn gigantische kolenschoppen keihard op de deur.
Smartphone valt van de schrik uit mijn handen, dag honderden euries, hallo ruzie thuis.
Klacht 1: Kan door het taalgebrek moeilijk uitleggen wat er is gebeurd en vragen of ie een aansprakelijkheidsverzekering heeft.
Klacht 2: Klacht 1 is maar een kutsmoesje omdat ik me er voor schaam...
Klacht 3: Klacht 2 is op zijn beurt ook maar een slap excuus omdat het een beer van een vent is.