abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149791068
Als Baru een betrouwbaar persoon is dan begrijp ik niet dat hij zijn identiteit zo angstvallig verborgen wil houden.
Alles wat Baru zegt en maakt is van het internet te halen of van de Bing en GE kaarten.

Ben ik dan de enige die dit ziet?
pi_149791125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:03 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De ronde kraal ligt op de rand van een mini-afgrond. Die halfronde paddock ligt er gewoon nog achter, in de diepte, maar is uit beeld op de still uit de video omdat je er vanaf de camerapositie overheen kijkt.
Waar zie je een mini-afgrond? Het is daar relatief vlak. Dat blijkt ook uit de hoogtelijnen. Kleine heuveltjes, meer niet en een beekje dat erdoorheen stroomt. De oevers zijn aan twee kanten even hoog, er is geen plaats voor een mini-afgrond daar, want die loopt vol water.
pi_149791158
quote:
2s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:18 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De locaties van de vindplaatsen en kabelbruggen zijn (globaal) aangegeven door Feliciano, per email aan miura.
(on)verdachte bron! _O-
pi_149791217
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Waar zie je een mini-afgrond? Het is daar relatief vlak. Dat blijkt ook uit de hoogtelijnen. Kleine heuveltjes, meer niet en een beekje dat erdoorheen stroomt. De oevers zijn aan twee kanten even hoog, er is geen plaats voor een mini-afgrond daar, want die loopt vol water.
Je ziet de scherpe lijn toch duidelijk op de video en de satellietfoto? Direkt achter de ronde kraal duikt het een paar meter steil naar beneden, na de halfronde paddock glooit het weer omhoog. Voor mij is dit nou juist zo'n beetje de sterkste aanwijzing dat jouw lokatie overeenkomt met de video en dan ga je het zelf ontkrachten. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 18-02-2015 13:36:05 ]
pi_149791219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

(on)verdachte bron! _O-
wie is miura?
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:30:55 #156
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149791267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:29 schreef RapaNui het volgende:

[..]

wie is miura?
miura
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:32:54 #157
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149791309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

(on)verdachte bron! _O-
We moeten het doen met de bronnen die we hebben :)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_149791399

Gelukt!!!! Zie de rode stippen. Het gaat om die mini-paddock.
pi_149791431
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:29 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Je ziet de scherpe lijn het toch duidelijk op de video en de satellietfoto? Achter de ronde kraal duikt het een paar meter steil naar beneden, na de halfronde paddock glooit het weer omhoog. Voor mij is dit nou juist zo'n beetje de sterkste aanwijzing dat jouw lokatie overeenkomt met de video en dan ga je het zelf ontkrachten. 8)7
Is een kwestie van woordkeus denk ik. Na de kraal is een korte helling (mini-afgrond zou recht naar beneden gaan) met een kleine bosschage. Daarachter komt dan het riviertje. Voorbij de rivier is een grotendeels ontbost stuk helling, dat jij denk ik dan de halfronde paddock noemt? Dan klopt het.
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:37:26 #160
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_149791442
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:15 schreef agter het volgende:

[..]

Niet als ze dachten dat ze de volgende dag gewoon weer naar het hostel zouden terugwandelen.
Stel dat ze zo'n hut gevonden hadden. Dat zouden ze daar toch minimaal enige tijd gebleven zijn, in afwachting van hulp. En wellicht na een korte zoektocht weer teruggekeerd.

Ik kan me niet voorstellen dat ze, na een hut gevonden te hebben, toch een duidelijk teken van menselijke activiteit, weer vrolijk de barre rimboe in zijn getrokken.

Maar het is voor mij als man van 60 ook lastig om me te verplaatsen in de gedachtewereld van een jonge vrouw van 21.

Als hier een vrouw van die leeftijd meeleest, dan zou ik wel eens willen weten wat haar ideeën zouden zijn wanneer zij in zo'n situatie terecht zou komen.
pi_149791487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef RapaNui het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukt!!!! Zie de rode stippen. Het gaat om die mini-paddock.
Gefeliciteerd, maar wat is nu je punt? Die twee plekken zij hetzelfde, dat klopt.
Hierbij ook nog een uitsnede uit mijn kaart van het gebied. De vakjes zijn 1 x 1 kilometer. Je ziet, rond hut 13 tamelijk vlakke hoogtelijnen (per 20 meter; hoe groter de afstand tussen de lijnen, hoe vlakker het terrein). Dat ziet er in het landschap dus zo uit.

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
pi_149791582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:39 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, maar wat is nu je punt? Die twee plekken zij hetzelfde, dat klopt.
Ik zie nog iets waarom ik denk dat het deze plek is.
Het heuveltje rechts naast het eerste huisje.

denken de mensen die denken van niet wel dat er een riviertje achter het achterste huisje loopt?
pi_149791602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Is een kwestie van woordkeus denk ik. Na de kraal is een korte helling (mini-afgrond zou recht naar beneden gaan) met een kleine bosschage. Daarachter komt dan het riviertje. Voorbij de rivier is een grotendeels ontbost stuk helling, dat jij denk ik dan de halfronde paddock noemt? Dan klopt het.
Nee. Die halfronde paddock is (grotendeels) niet op de still te zien, terecht opgemerkt door Rapa. Deze grenst aan de ronde kraal maar ligt meters lager (ivm steile afgrond/verticale daling). Ik verklaar waarom hij hem niet ziet. Jij beweert nu dat hij helemaal niet bestaat op jouw lokatie. Er blijven zo nog maar 2 mogelijkheden over nu: jouw lokatie is het niet of ik heb gelijk. Kies maar. :P
pi_149791669
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:43 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Nee. Die halfronde paddock is (grotendeels) niet op de still te zien, terecht opgemerkt door Rapa. Deze grenst aan de ronde kraal maar ligt meters lager (ivm steile afgrond/verticale daling). Ik verklaar waarom hij hem niet ziet. Jij beweert nu dat hij helemaal niet bestaat op jouw lokatie. Er blijven zo nog maar 2 mogelijkheden over nu: jouw lokatie is het niet of ik heb gelijk. Kies maar.
Ik vermoed een misverstand. Teken het even uit svp.

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
pi_149791776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Eigenaardig vind ik dat ze elementen hebben gemonteerd na de mirador die ook in de AFK video markant zijn. De holle wegen en de mistige boom op de paddock. Wel weer andere stroompjes. Is er sprake van een vorm van 'dialoog', willen ze iets zeggen via beeld?
Jij zegt het, ik denk het. De video van Edwin, het antwoord op de AFK-video.
pi_149791922

bij de zwarte stippen zouden bomen moeten staan op jouw locatie. Die zijn er niet.
pi_149791954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:46 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Ik vermoed een misverstand. Teken het even uit svp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afgrond/steile helling is behoorlijk diep aangezien je vanaf de ronde kraal bovenop de toppen van de bomen beneden in het dal kijkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 18-02-2015 15:23:27 ]
pi_149792108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:44 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Tamelijk speculatief is de vraag waarom ze tussen de paddock en hut 13 (ca 2 uur lopen m.i.) geen opnamen zouden hebben gemaakt. Dat weet je niet. Het enige dat je weet is dat ze ze niet gemonteerd hebben.
Kan heel goed zijn dat ze verschillende dingen er niet in gemonteerd hebben.
In die nieuwe (liefdes) video heb je op t eind 4 beeldjes. (rechtsboven volgen) Na 4.37 min wordt er gefilmd en zie je het Pianista restaurant liggen.

Hoorde dat ook bij die wandeling of woont Edwin daar?
pi_149792245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef RapaNui het volgende:
[ afbeelding ]

bij de zwarte stippen zouden bomen moeten staan op jouw locatie. Die zijn er niet.
Volgens mij wel hoor, tussen jouw rode stippen staan de bomen die je mist. En links daarvan is op beide plaatjes dezelfde smalle open strook omhoog.
pi_149792477
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Volgens mij wel hoor, tussen jouw rode stippen staan de bomen die je mist. En links daarvan is op beide plaatjes dezelfde smalle open strook omhoog.
Bij de zwarte stippen klopt het inderdaad wel. [edit: ik bedoel dan de onderste foto] Iets verder naar rechts zou je een doorkijk verwachten maar kijk je al direct weer tegen bomen aan die iets verderop staan. Teken de zichtlijn uit op de satellietfoto vanaf de fotoplek en dan kom je de bomen tegen. Kan ook zijn dat er net een helling de doorkijk aan het zicht onttrekt. Het riviertje gaar stroomaf ook die kant op.

[ Bericht 11% gewijzigd door matteo_111 op 18-02-2015 15:01:56 ]
pi_149792590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:02 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar tussen mijn rode stippen van de bovenste foto staan de 3 zwarte stippen. Op dezelfde plek zitten ook zwarte stippen op de onderste foto.

Foto onder: 3 zwarte stippen op de bomen geplakt
Foto boven: 3 zwarte stippen op het gras, want daar staan geen bomen. En achter de stippen staan nog steeds geen bomen. (waar 2 kleine rode stipjes zijn.)
pi_149792836
LOL. Nou dat zijn jullie het toch met elkaar eens? Dan is dit volgens jullie allebei toch niet de juiste lokatie. _O-
pi_149793298
Voor mij staat wel vast dat dit de plek uit de video is. En dus ook dat de huisjes gesloopt en vernieuwd zijn. En ik zou erg graag willen weten of dit voor of na 1 april 2014 is gedaan.

Wat als de overige resten hier in het fundament van de nieuwe huisjes zijn begraven, samen met het puin van de gesloopte oude hutten? Hoe kom je in vredesnaam aan een gerechtelijk bevel om dat te kunnen onderzoeken?
pi_149793457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:13 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Op dezelfde plek zitten ook zwarte stippen op de onderste foto.
een andere*

De ene rij stippen zet je vlak na de linker bocht aan het begin, de andere rij stippen een heel stuk verder aan het eind van de paddock.

Verder zou het schelen als je het verschil tussen een boom en een struik vanuit verschillende perspectieven kunt zien. De opbouw en afwisseling van lage en hoge begroeiing aan het einde van de paddock vind ik nou juist goed overeenkomstig.

[ Bericht 10% gewijzigd door 11en30 op 18-02-2015 15:01:58 ]
pi_149794152
quote:
[ afbeelding ]

De zwarte stippen staan dus niet op dezelfde plaats, boven en onder.
Die van onder meten naar rechts (of omgekeerd die van boven naar schuin omhoog.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')