abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2015 @ 22:22:34 #76
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150128098
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik herken het verhaal van TS heel erg. Zelf zat ik ook in soortgelijke situatie, heb toen de knoop doorgehakt en gekozen voor de drugs. Nu 3 jaar later gaat het al een heel stuk beter met me, vooral op lsd kan ik urenlang blijven trippen en voel ik me super! Inmiddels heb ik ook recht op een uitkering van het uwv dus hoef ook nooit meer te werken.
een echte hippie >:O
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_150128367
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar het eerste wat ik dacht was neem vakantie ga naar de zon en sport je?
pi_150131439
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik herken het verhaal van TS heel erg. Zelf zat ik ook in soortgelijke situatie, heb toen de knoop doorgehakt en gekozen voor de drugs. Nu 3 jaar later gaat het al een heel stuk beter met me, vooral op lsd kan ik urenlang blijven trippen en voel ik me super! Inmiddels heb ik ook recht op een uitkering van het uwv dus hoef ook nooit meer te werken.
En geeft dat een beetje voldoening? Of is het een uitvlucht?
pi_150135723
Als ik jou was zou ik veilig op m'n kantoor blijven zitten

TRV / Eerste keer backpacken

:') :') :') :') :')
pi_150157107
Tsja, je komt ook wel een beetje gemakzuchtig over. Als je wil dat er iets veranderd in je leven zal je t toch echt zelf moeten initiëren.

Dus doe die HBO opleiding, zeg je baan op, weet ik veel. Durf te kiezen. En anders niet miepen.
pi_150165736
TS zit in dezelfde situatie als jouw (onwijze kut stage waar ik niets mag, alleen hun opdracht zonder begeleiding maken). Bij teveel commentaar en rond willen kijken krijg ik antwoorden als "is hier geen speeltuin of het is gewoon leuk maar jij moet de passie gaan voelen zoals ...."

Tuurlijk lul, je zit zelf op een stoel mooi weer te spelen bij klanten wat ik de hele dag zit te maken en onder druk van sta.

Ik ben juist weer overstressed afleidingen aan het zoeken om mijn gevecht te blijven voeren en te blijven bloeien:
- snowboarden
- mountainbiken
- uitgaan
- familie/vrienden
- daten

In een situatie als deze is het belangrijk dat je eind aan de tunnel ziet of soms een lichtflits. TS stel een doel voor jezelf en als dat nog kut is, neem ontslag en neem een backpack.

Voor mij is het licht aan de einde van de tunnel: terug naar studie en zomer ff surfeiland opzoeken. Anders zou ik vanzelf het vechten opgeven en de positie bijna accepteren waar ik nu inzit.

Stap er op tijd uit voordat je geestplant dor en dof wordt ipv bloeiend. Je snijdt gewoon in je eigen geest nu, mensen kunnen wel zeggen "doorzetten of dit is het".. maar als de spanningsveer eenmaal klapt is het heel lastig deze nog heel en springlevend te maken.

Zaken als bedrijfscultuur en werkomgeving zijn naast het uit te voeren werk net zo belangrijk. Ikzelf werkte juist bij een callcenter waar niemand wegging vanwege de sfeer...

Je hebt een studie gevolgd voor je huidige werk en zoek een jong bruisend bedrijf waar je ook eigen inbreng mag geven en geef het nog even een kans...
  zondag 1 maart 2015 @ 00:38:12 #82
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150165851
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 02:06 schreef Schwanggg het volgende:
Als ik jou was zou ik veilig op m'n kantoor blijven zitten

TRV / Eerste keer backpacken

:') :') :') :') :')
Backpacken in Thailand/Albanič/India :') :') :')
pi_150180776
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 00:38 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Accountants die bang zijn voor de grote boze buitenwereld :')
pi_150180862
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 00:38 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Er zijn nog zo'n 200 landen...

India zou ik overslaan idd. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150181182
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit toch
  zondag 1 maart 2015 @ 16:44:27 #86
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150181269
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Tempora het volgende:

[..]

Accountants die bang zijn voor de grote boze buitenwereld :')
Gelukkig ben jij nooit bang, eet je rauw rood vlees, en vecht je elk jaar met met tijgers in India. ;)
  zondag 1 maart 2015 @ 16:46:12 #87
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150181352
Update: Ik heb al wat sollicitaties lopen, even afwachten wanneer ik word uitgenodigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Varg89 op 01-03-2015 16:51:22 ]
pi_150181493
Je had het niet tegen mij maar toch:
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:44 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij nooit bang,
Klopt.
quote:
eet je rauw rood vlees,
Liefst wel.

quote:
en vecht je elk jaar met met tijgers in India. ;)
India :r
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150181554
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:46 schreef Varg89 het volgende:
Update: Ik heb al wat sollicitaties lopen, even afwachten wanneer ik wordt uitgenodigd.
Hoop dat je in die brieven niet "ik wordt" schreef.

zondag 1 maart 2015 @ 16:51:07 #90
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150181576
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

India :r
Jij weet :7
Het wordt weer tijd voor een van mijn klaagtopics. Heb India en Zuid-Afrika al gehad, welke land is nog meer klachtwaardig volgens jou?
  zondag 1 maart 2015 @ 16:51:45 #91
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150181596
quote:
8s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoop dat je in die brieven niet "ik wordt" schreef.
Ja thanx had ffe iets anders in mijn kop toen ik het schreef :')
pi_150181675
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:51 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Jij weet :7
Het wordt weer tijd voor een van mijn klaagtopics. Heb India en Zuid-Afrika al gehad, welke land is nog meer klachtwaardig volgens jou?
Bangladesh en Pakistan lijken me zo mogelijk nog erger.

Zimbabwe een idee?

zondag 1 maart 2015 @ 18:35:13 #93
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_150185805
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ten eerste mijn oprechte excuses dat ik je quote gemist heb en nu pas reageer.
En als antwoord op je vraag: Het geeft me voldoening, voldoening die ik al die jaren daarvoor nog nooit gekend heb. Ik heb nooit durven dromen dat het gebruik van drugs mijn leven zo drastisch zou kunnen veranderen (in positieve zin). Mensen hebben vaak een negatief beeld over drugs, ikzelf ook voordat ik lsd ontdekte, maar nu ik ermee in aanraking ben gekomen zou ik voor geen goud nog terug willen naar een leven zonder drugs.
pindazakje
  zondag 1 maart 2015 @ 19:04:56 #94
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_150186926
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ten eerste mijn oprechte excuses dat ik je quote gemist heb en nu pas reageer.
En als antwoord op je vraag: Het geeft me voldoening, voldoening die ik al die jaren daarvoor nog nooit gekend heb. Ik heb nooit durven dromen dat het gebruik van drugs mijn leven zo drastisch zou kunnen veranderen (in positieve zin). Mensen hebben vaak een negatief beeld over drugs, ikzelf ook voordat ik lsd ontdekte, maar nu ik ermee in aanraking ben gekomen zou ik voor geen goud nog terug willen naar een leven zonder drugs.
pi_150193919
Heey ik lees dat je al jaren single bent en bijna geen vrienden meer hebt en je ook nog eens afsluit van anderen. Kortom je hebt geen sociale cirkel meer bijna waardoor je waarschijnlijk nooit op zaterdag uit gaat waardoor je ook nooit nieuwe vrouwen in je leven ontmoet?

Wat doe je nu meestal in het weekend wanneer je vrij bent?
Ik zou beginnen met nieuwe mensen in je leven te krijgen. Voornamelijk eens weer met nieuwe vrouwen gaan appen. Mja je moet natuurlijk ze nog wel ontmoeten voor je hun nr hebt. Tinder moet je niet willen..
pi_150199034
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:23 schreef Mika-Mika het volgende:

[..]

Ieder huisje heeft zijn kruisje.
Ieder kutje heeft haar prutje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')