een echte hippiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik herken het verhaal van TS heel erg. Zelf zat ik ook in soortgelijke situatie, heb toen de knoop doorgehakt en gekozen voor de drugs. Nu 3 jaar later gaat het al een heel stuk beter met me, vooral op lsd kan ik urenlang blijven trippen en voel ik me super! Inmiddels heb ik ook recht op een uitkering van het uwv dus hoef ook nooit meer te werken.
En geeft dat een beetje voldoening? Of is het een uitvlucht?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik herken het verhaal van TS heel erg. Zelf zat ik ook in soortgelijke situatie, heb toen de knoop doorgehakt en gekozen voor de drugs. Nu 3 jaar later gaat het al een heel stuk beter met me, vooral op lsd kan ik urenlang blijven trippen en voel ik me super! Inmiddels heb ik ook recht op een uitkering van het uwv dus hoef ook nooit meer te werken.
Backpacken in Thailand/Albanič/Indiaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:06 schreef Schwanggg het volgende:
Als ik jou was zou ik veilig op m'n kantoor blijven zitten
TRV / Eerste keer backpacken
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn nog zo'n 200 landen...quote:
Het een sluit het ander niet uit tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
En geeft dat een beetje voldoening? Of is het een uitvlucht?
Gelukkig ben jij nooit bang, eet je rauw rood vlees, en vecht je elk jaar met met tijgers in India.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:31 schreef Tempora het volgende:
[..]
Accountants die bang zijn voor de grote boze buitenwereld
Klopt.quote:
Liefst wel.quote:eet je rauw rood vlees,
Indiaquote:en vecht je elk jaar met met tijgers in India.
Hoop dat je in die brieven niet "ik wordt" schreef.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:46 schreef Varg89 het volgende:
Update: Ik heb al wat sollicitaties lopen, even afwachten wanneer ik wordt uitgenodigd.
Jij weetquote:
Ja thanx had ffe iets anders in mijn kop toen ik het schreefquote:Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoop dat je in die brieven niet "ik wordt" schreef.
Bangladesh en Pakistan lijken me zo mogelijk nog erger.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:51 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Jij weet![]()
Het wordt weer tijd voor een van mijn klaagtopics. Heb India en Zuid-Afrika al gehad, welke land is nog meer klachtwaardig volgens jou?
Ten eerste mijn oprechte excuses dat ik je quote gemist heb en nu pas reageer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
En geeft dat een beetje voldoening? Of is het een uitvlucht?
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ten eerste mijn oprechte excuses dat ik je quote gemist heb en nu pas reageer.
En als antwoord op je vraag: Het geeft me voldoening, voldoening die ik al die jaren daarvoor nog nooit gekend heb. Ik heb nooit durven dromen dat het gebruik van drugs mijn leven zo drastisch zou kunnen veranderen (in positieve zin). Mensen hebben vaak een negatief beeld over drugs, ikzelf ook voordat ik lsd ontdekte, maar nu ik ermee in aanraking ben gekomen zou ik voor geen goud nog terug willen naar een leven zonder drugs.
Ieder kutje heeft haar prutjequote:Op maandag 16 februari 2015 21:23 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Ieder huisje heeft zijn kruisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |