abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8778793
Ik heb hem bijna binnen... Gaat best wel snel....

Kan nu al niet wachten op eind maart.

pi_8779719
Ik ben nog niet echt enthousiast over deze versie moet ik zeggen...

De interface vind ik minder gemakkelijk dan voorgaande versies, laten we hopen dat het snel went...

.
pi_8779912
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 19:07 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben nog niet echt enthousiast over deze versie moet ik zeggen...

De interface vind ik minder gemakkelijk dan voorgaande versies, laten we hopen dat het snel went...

ik moest in het begin behoorlijk wennen aan CM3 omdat ik 2 gewend was, denk dat dit ook wel went
maar de wedstrijden zijn genieten
pi_8780364
is het al iemand opgevallen dat Fortuna Sittard en Heracles ontbreken?

hoop wel dat ze dat gefixt hebben in de volledige versie

* AirRaid is FortunaFan

pi_8781101
Ook al is het ene betademo, hopelijk krijgen ze de ergste bugs er wel uit voor het spel uitkomt. Dus dat we niet binnen enkele weken al een patch krijgen en je savegames waardeloos zijn. Ik vrees het ergste

Mijn eerste indruk inhoudelijk over het spel is geweldig. Alleen jammer dat je 'm niet constant op 2D view kan houden en verder mis ik de forward en back balk onderaan het scherm. Het mooiste zou zijn als ik m'n extra muisknoppen voor back/forward kan gebruiken net zoals bij IE.

zaterdag 1 maart 2003 @ 12:50:58 #156
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8791521
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 20:07 schreef RAiDEN het volgende:

Mijn eerste indruk inhoudelijk over het spel is geweldig. Alleen jammer dat je 'm niet constant op 2D view kan houden

Als ik me niet vergis kan dat wel in het volledige spel. Je kan nu alleen 'highlights' zien (ik weet het niet 100% zeker, maar dat dacht ik ergens gelezen te hebben)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8791902
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 12:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis kan dat wel in het volledige spel. Je kan nu alleen 'highlights' zien (ik weet het niet 100% zeker, maar dat dacht ik ergens gelezen te hebben)

Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat als je uhm op KEY highlights zet, je ook gene text commentaar krijgt.
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_8793408
wat dacht jij dan dat je zou krijgen? je krijgt alleen de belangrijke situaties te zien. Voor de rest gaat ie verder met commentaar. Lijkt me wel logisch

het is weer wennen zoals het wennen was aan cm3 toen deze nog net was uitgekomen. ik begin er langzaam voor warm te lopen. Echt een revolutionaire verandering is het niet maar dat verwachtte ik stiekem ook niet dus ben niet teleurgesteld. Het spel geeft me wel het gevoel dat ik kreeg toen ik cm3 in het begin speelde. Het gevoel van mogelijkheden, nostalgie etc.. die ik na een poosje kwijtraakte bij cm3.

Ben benieuwd.

thou art that
  zaterdag 1 maart 2003 @ 15:05:42 #159
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_8793486
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 19:37 schreef AirRaid het volgende:
is het al iemand opgevallen dat Fortuna Sittard en Heracles ontbreken?

hoop wel dat ze dat gefixt hebben in de volledige versie

* AirRaid is FortunaFan

misschien staat Fortuna al bij de hoofdklasse

de back knop mis ik trouwens ook maar dat is op te lossen daar de pijlen linksboven

pi_8794368
ik krijg nu steeds een foutmelding als ik een scout wil selecteren en als ik wil wie de meeste doelpunten gemaakt heeft bij de reserve's
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:13:34 #161
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8796281
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:59 schreef hams het volgende:
wat dacht jij dan dat je zou krijgen? je krijgt alleen de belangrijke situaties te zien. Voor de rest gaat ie verder met commentaar. Lijkt me wel logisch
Opzich wel logisch ja. Maar als het spel uitkomt krijg je wel degelijk hele wedstrijden in 2D te zien.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8797628
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Opzich wel logisch ja. Maar als het spel uitkomt krijg je wel degelijk hele wedstrijden in 2D te zien.

ja maar daar ging het helaas niet over
nog steeds bij sigames messageboard jij?
thou art that
pi_8797876
Ben benieuwd of het zover geupdate is dat we een pissige Mido bij de reserves zien.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 21:47:28 #164
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8800681
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:25 schreef hams het volgende:

[..]

ja maar daar ging het helaas niet over
nog steeds bij sigames messageboard jij?

Ik sta nog wel geregistreerd ja, maar ik post nooit meer.

Wie ben jij dan? (ik neem aan dat je mijn naam daar van kent )

pi_8801099
Hagi.

Het sprak me niet meer aan daar dus ben er weggegaan.

Britse humor + Hypocriet gedrag door de mods + Geldingsdrang
Reden genoeg voor mij om er vandoor te gaan.

thou art that
  zaterdag 1 maart 2003 @ 22:18:31 #166
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8801397
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 22:03 schreef hams het volgende:
Hagi.

Het sprak me niet meer aan daar dus ben er weggegaan.

Britse humor + Hypocriet gedrag door de mods + Geldingsdrang
Reden genoeg voor mij om er vandoor te gaan.

Die naam komt me wel bekend voor ja ex-mod, niet? Tenminste... er staat me bij dat er ooit ene Hagi moderator is geweest daar, maar het is altijd tegengesproken als ik het ter sprake bracht
pi_8801429
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 22:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Die naam komt me wel bekend voor ja ex-mod, niet? Tenminste... er staat me bij dat er ooit ene Hagi moderator is geweest daar, maar het is altijd tegengesproken als ik het ter sprake bracht

verbaast me nix eerlijk gezegd
ik had iid een tijdje gemod daar. toen het nog gezellig was
ga jij zo lang mee dan
thou art that
  zondag 2 maart 2003 @ 11:19:00 #168
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_8809210
Ben de demo nu downloaden (Beetje laat maar ik weet het...)
Kan trouwens niet wachten totdat ie in de winkel ligt want ik ga hem officieel kopen net zoals ik met al de cm/s heb gedaan op 1 na

Downloading @ 55 kb/s Trage zooi

pi_8809365
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 22:20 schreef hams het volgende:

[..]

ga jij zo lang mee dan

Kun je ook je ook nog herinneren dat iemand daar de boel heeft "gekraakt" en onder de naam van de oppergoeroe heeft staan posten
  zondag 2 maart 2003 @ 12:02:36 #170
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8809791
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 22:20 schreef hams het volgende:

[..]

ga jij zo lang mee dan

Als ik me niet vergis is mijn registratie datum 27 januari 2000
pi_8811914
quote:
Op zondag 2 maart 2003 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is mijn registratie datum 27 januari 2000

Zitten nog hastikke veel bugs en dat soort dingen in de demo. De demo versie die we krijgen is ook al 2 maanden oud ofzo. meeste erge bugs zullen er voor de volgende demo wel uit zijn hopen we maar

Ik blijf nog ff lekker CM01/02 spelen voor nu

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_8812223
das aardig wat. voor sigames had je nog ook de cm3 messageboards. ken je die ook

ik kan me eigenlijk niets herinneren van een kraakgeval

thou art that
  zondag 2 maart 2003 @ 18:47:14 #173
47170 ScHuMiCaMpIoNe
Schumi kampioen
pi_8816915
weet iemand de exacte datum dat ie uitkomt of is dat nog niet bekend?
  maandag 3 maart 2003 @ 00:05:36 #174
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8825427
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:16 schreef hams het volgende:
das aardig wat. voor sigames had je nog ook de cm3 messageboards. ken je die ook
Ja, ik had me toen geregistreerd op www.cm3.com. Toen hadden ze nog een messageboard met wit als hoofdkleur (in combinatie met rood, als ik me niet vergis)
pi_8842991
ach ja. some things aren't meant to last
thou art that
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')