De interface vind ik minder gemakkelijk dan voorgaande versies, laten we hopen dat het snel went...
quote:ik moest in het begin behoorlijk wennen aan CM3 omdat ik 2 gewend was, denk dat dit ook wel went
Op vrijdag 28 februari 2003 19:07 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben nog niet echt enthousiast over deze versie moet ik zeggen...De interface vind ik minder gemakkelijk dan voorgaande versies, laten we hopen dat het snel went...
hoop wel dat ze dat gefixt hebben in de volledige versie
* AirRaid is FortunaFan
Mijn eerste indruk inhoudelijk over het spel is geweldig. Alleen jammer dat je 'm niet constant op 2D view kan houden en verder mis ik de forward en back balk onderaan het scherm. Het mooiste zou zijn als ik m'n extra muisknoppen voor back/forward kan gebruiken net zoals bij IE.
quote:Als ik me niet vergis kan dat wel in het volledige spel. Je kan nu alleen 'highlights' zien (ik weet het niet 100% zeker, maar dat dacht ik ergens gelezen te hebben)
Op vrijdag 28 februari 2003 20:07 schreef RAiDEN het volgende:
Mijn eerste indruk inhoudelijk over het spel is geweldig. Alleen jammer dat je 'm niet constant op 2D view kan houden
quote:Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat als je uhm op KEY highlights zet, je ook gene text commentaar krijgt.
Op zaterdag 1 maart 2003 12:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Als ik me niet vergis kan dat wel in het volledige spel. Je kan nu alleen 'highlights' zien (ik weet het niet 100% zeker, maar dat dacht ik ergens gelezen te hebben)
het is weer wennen zoals het wennen was aan cm3 toen deze nog net was uitgekomen. ik begin er langzaam voor warm te lopen. Echt een revolutionaire verandering is het niet maar dat verwachtte ik stiekem ook niet dus ben niet teleurgesteld. Het spel geeft me wel het gevoel dat ik kreeg toen ik cm3 in het begin speelde. Het gevoel van mogelijkheden, nostalgie etc.. die ik na een poosje kwijtraakte bij cm3.
Ben benieuwd.
quote:misschien staat Fortuna al bij de hoofdklasse
Op vrijdag 28 februari 2003 19:37 schreef AirRaid het volgende:
is het al iemand opgevallen dat Fortuna Sittard en Heracles ontbreken?hoop wel dat ze dat gefixt hebben in de volledige versie
* AirRaid is FortunaFan
de back knop mis ik trouwens ook maar dat is op te lossen daar de pijlen linksboven
quote:Opzich wel logisch ja. Maar als het spel uitkomt krijg je wel degelijk hele wedstrijden in 2D te zien.
Op zaterdag 1 maart 2003 14:59 schreef hams het volgende:
wat dacht jij dan dat je zou krijgen? je krijgt alleen de belangrijke situaties te zien. Voor de rest gaat ie verder met commentaar. Lijkt me wel logisch
quote:ja maar daar ging het helaas niet over
Op zaterdag 1 maart 2003 18:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Opzich wel logisch ja. Maar als het spel uitkomt krijg je wel degelijk hele wedstrijden in 2D te zien.
quote:Ik sta nog wel geregistreerd ja, maar ik post nooit meer.
Op zaterdag 1 maart 2003 19:25 schreef hams het volgende:[..]
ja maar daar ging het helaas niet over
nog steeds bij sigames messageboard jij?
Wie ben jij dan? (ik neem aan dat je mijn naam daar van kent
)
Het sprak me niet meer aan daar dus ben er weggegaan.
Britse humor + Hypocriet gedrag door de mods + Geldingsdrang
Reden genoeg voor mij om er vandoor te gaan.
quote:Die naam komt me wel bekend voor ja
Op zaterdag 1 maart 2003 22:03 schreef hams het volgende:
Hagi.Het sprak me niet meer aan daar dus ben er weggegaan.
Britse humor + Hypocriet gedrag door de mods + Geldingsdrang
Reden genoeg voor mij om er vandoor te gaan.
quote:verbaast me nix eerlijk gezegd
Op zaterdag 1 maart 2003 22:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Die naam komt me wel bekend voor ja
ex-mod, niet? Tenminste... er staat me bij dat er ooit ene Hagi moderator is geweest daar, maar het is altijd tegengesproken als ik het ter sprake bracht
Downloading @ 55 kb/s
Trage zooi
quote:Kun je ook je ook nog herinneren dat iemand daar de boel heeft "gekraakt" en onder de naam van de oppergoeroe heeft staan posten
Op zaterdag 1 maart 2003 22:20 schreef hams het volgende:[..]
verbaast me nix eerlijk gezegd
ik had iid een tijdje gemod daar. toen het nog gezellig was![]()
ga jij zo lang mee dan
quote:Als ik me niet vergis is mijn registratie datum 27 januari 2000
Op zaterdag 1 maart 2003 22:20 schreef hams het volgende:[..]
verbaast me nix eerlijk gezegd
ik had iid een tijdje gemod daar. toen het nog gezellig was![]()
ga jij zo lang mee dan
quote:Zitten nog hastikke veel bugs en dat soort dingen in de demo. De demo versie die we krijgen is ook al 2 maanden oud ofzo. meeste erge bugs zullen er voor de volgende demo wel uit zijn hopen we maar
Op zondag 2 maart 2003 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Als ik me niet vergis is mijn registratie datum 27 januari 2000
Ik blijf nog ff lekker CM01/02 spelen voor nu
ik kan me eigenlijk niets herinneren van een kraakgeval
quote:Ja, ik had me toen geregistreerd op www.cm3.com. Toen hadden ze nog een messageboard met wit als hoofdkleur (in combinatie met rood, als ik me niet vergis)
Op zondag 2 maart 2003 14:16 schreef hams het volgende:
das aardig wat. voor sigames had je nog ook de cm3 messageboards. ken je die ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |