Dit is mijn enige account. Daarnaast vind ik het niet zo netjes, dat je tegen mij zegt dat ik op moet kankeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:23 schreef Leonos het volgende:
Waarom heb je een tweede account aangemaakt Mapima?
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okee mapima. Morgen weer lekker werken bij Action en kankeren over je medetokkies
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:53 schreef Liliane. het volgende:
[..]Waarom denkt iedereen dat ik bij de Action werk op FOK!?
ja lees mijn vraagquote:
Oei laat de Indonesiërs dat niet horen!quote:Op maandag 16 februari 2015 21:37 schreef Flitskikker het volgende:
Beter een nepachternaam dan geen achternaam TS
Gewoon zichtbare achternaam voor iedereenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:39 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Oei laat de Indonesiërs dat niet horen!
Helemaal niet, mijn buren hebben recht op een uitkering en ik niet, wij zijn helemaal niet gelijk!quote:Op maandag 16 februari 2015 21:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon zichtbare achternaam voor iedereenIedereen gelijk jwz
Je kunt je toch aanmelden voor Wajong?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:41 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Helemaal niet, mijn buren hebben recht op een uitkering en ik niet, wij zijn helemaal niet gelijk!
Niet als je ooit hebt gewerktquote:Op maandag 16 februari 2015 21:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kunt je toch aanmelden voor Wajong?
Zeker voor 2010quote:Op maandag 16 februari 2015 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jawel mijn buurjongen had dat ook gedaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |