Dit is mijn enige account. Daarnaast vind ik het niet zo netjes, dat je tegen mij zegt dat ik op moet kankeren.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:23 schreef Leonos het volgende:
Waarom heb je een tweede account aangemaakt Mapima?

quote:Op maandag 16 februari 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okee mapima. Morgen weer lekker werken bij Action en kankeren over je medetokkies
 Waarom denkt iedereen dat ik bij de Action werk op FOK!?
 Waarom denkt iedereen dat ik bij de Action werk op FOK!?

quote:Op maandag 16 februari 2015 20:53 schreef Liliane. het volgende:
[..]Waarom denkt iedereen dat ik bij de Action werk op FOK!?

ja lees mijn vraagquote:

Oei laat de Indonesiërs dat niet horen!quote:Op maandag 16 februari 2015 21:37 schreef Flitskikker het volgende:
Beter een nepachternaam dan geen achternaam TS

Gewoon zichtbare achternaam voor iedereenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:39 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Oei laat de Indonesiërs dat niet horen!
 Iedereen gelijk jwz
 Iedereen gelijk jwz

Helemaal niet, mijn buren hebben recht op een uitkering en ik niet, wij zijn helemaal niet gelijk!quote:Op maandag 16 februari 2015 21:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon zichtbare achternaam voor iedereenIedereen gelijk jwz

Je kunt je toch aanmelden voor Wajong?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:41 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Helemaal niet, mijn buren hebben recht op een uitkering en ik niet, wij zijn helemaal niet gelijk!

Niet als je ooit hebt gewerktquote:Op maandag 16 februari 2015 21:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kunt je toch aanmelden voor Wajong?

Zeker voor 2010quote:Op maandag 16 februari 2015 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jawel mijn buurjongen had dat ook gedaan

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |