Geen losse verkoop.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef johnson555 het volgende:
Als je ze opstuurt heb ik wel interesse in die controllers
Haha! Bedanktquote:Op maandag 23 februari 2015 16:00 schreef Fokker101 het volgende:
Ahw dat hondje maakt hem af. Als ik hem kan ophalen en de hond mag aaien, had ik 420-, voor je geboden. Maar ik heb al een PS4. Overigens is dit een gratis up voor jou.
Verkooptruc!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:17 schreef DeFlip het volgende:
Wat een foto van een hond al niet kan doen in een verkooptopic
Het zit je niet meequote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef aniihakobyan het volgende:
Are you seriousd'ahhhh ik heb 2 dagen geleden nog de ps4 van de gamemania gekocht van 400 euro, omdat ik dacht dat die van jou verkocht was
Denk je dat gamemania het nog terugneemt?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het zit je niet meewerd aan het lijntje gehouden door een andere FOK!ker. Erg vervelend..
Voor 200quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Denk je dat gamemania het nog terugneemt?
Denk t niet, en heb alweer een koperquote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen wel. Moet ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Echt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 06:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk t niet, en heb alweer een koper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Echt?
Haha bedankt! Ja hij is verkocht, aardige gozer ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk wezen shoppen![]()
Very nicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha bedankt! Ja hij is verkocht, aardige gozer ook.
[ afbeelding ]
Gelijk wezen shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |