die zullen niet veel doen op het moment dat er geen leiders meer zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:25 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Een dozijn kernraketten waarop? IS gekken bevinden zich bovendien ook nog eens in alle westerse steden op dit moment. Moeten we die soms ook nuken?
Het zijn wel dromers maar ze zijn niet gek. Als je boots on the ground hebt dan werkt je 'kruisvaarders vallen moslims aan' verhaaltje wat overtuigender dan wanneer de enige westerse betrokkenheid bestaat uit luchtaanvallen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
IS wil boots on the ground van westerse mogendheden om uiteindelijk een soort einde der tijden strijd aan te gaan, waarna zij winnen en het gezag in heel de wereld overnemen.
Ja, dat zal helpen jaquote:Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn gevoel zegt, pleur er een dozijn kernraketten op en weg ermee. Maar dit soort reacties wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd....
Kwam net een bericht op facebook tegen dat IS een waarschuwing in foto stuurt naar Egypte, met op de foto een kooi vol met vrouwen en kinderen en een brandende toorts ervoorquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Ja gelukkig daar is ons portie dagelijkse IS bangmakerij weer
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Helaas gaat het besef pas indalen als er hier mensen onthoofd worden. Hebben we in Europa wel vaker last van gehad...quote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef Shreyas het volgende:
Dit hele gesodemieter met de IS begint afgezaagd te worden. Elke keer roept de VS en de EU veilig vanuit hun ivoren toren dat de acties van IS barbaars en laf zijn, maar ze doen er niets aan. Dat hele politieke spel om ergens goodwill te kweken zal ons duur komen te staan. Het te achterlijk voor woorden dat as we speak er moslims in Irak en Afghanistan door ons worden opgeleid, zogenaamd om de vrede te bewaren. Dat zal twee jaar goed gaan en dan richt ook die hele meute zich tegen het Westen, maar dat ter zijde.
Het is vrij simpel, we (VS+EU) bemoeien ons er totaal niet meer mee (en halen dus ook geen bootvluchtelingen meer uit de Middellandse Zee) of we leggen met grof geweld bepaalde IS bolwerken van Noord tot Zuid helemaal plat en nemen de collaterale schade voor lief.
Verder zou de EU samen moeten werken om IS strijders en Jihadstrijders volgens een aparte wetgeving te berechten. De wetgeving zou moeten inhouden dat wie daar heen gaat en terugkomt, als oorlogsmisdadiger te boek komt te staan en levenslange gevangenisstraf krijgt. Deze gevangenisstraf moet op een gemeenschappelijke gevangenplaats ergens in Europa worden uitgezeten. De gevangenissen zijn uiteraard humaan en desnoods krijgen die gasten een spelcomputer of wat, maar ze moeten nimmer meer in onze maatschappij rondlopen.
Er komt altijd wel weer eens een of andere mongool tevoorschijn die zichzelf tot nieuwe kalief benoemt. Terreurorganisaties sla je niet neer door de leiding af te knallen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:45 schreef spierbal het volgende:
[..]
die zullen niet veel doen op het moment dat er geen leiders meer zijn.
Doen ze in hun thuisland ook met de mafia.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:15 schreef Irakees het volgende:
Italië?!
A Taliban commander and two senior Afghan officials have allegedly confirmed that Italian forces paid protection money to prevent attacks on their troops – despite strenuous denials from the country.
http://www.dailymail.co.u(...)-attacks-troops.html
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:38 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Het bij voorbaat uitsluiten is ook dom natuurlijk. Je kan best informeel kijken wat ze nou precies echt willen en in hoeverre ze bereid zijn zich aan de realiteit te conformeren als ze er zelf ook wat goeds voor terug krijgen.
Dat soort mensenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:37 schreef Loekie1 het volgende:
Bij Eenvandaag heeft een 'deskundige' weten te vinden die vindt dat het Westen in dialoog moet met IS. 'We weten namelijk niet wat IS wil', volgens deze deskundige. Dus moeten we dat gaan vragen.
Ik vraag me soms echt af wat voor mensen er achter dat programma zitten.
Die heeft wat terroristen gesteund en dat wouden we nog even afrekenen. Op zich toch ook best handig dat men elkaar maar blijft afmaken in die landen, een beetje wapens verkopen in ruil voor olie. IS is zo gek nog niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef Morendo het volgende:
Kan iemand mij even herinneren waarom het westen Kaddhafi ook al weer heeft weggebombardeerd?
Doel je op Lockerbie? Dat was juist vergeven en vergeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die heeft wat terroristen gesteund en dat wouden we nog even afrekenen. Op zich toch ook best handig dat men elkaar maar blijft afmaken in die landen, een beetje wapens verkopen in ruil voor olie. IS is zo gek nog niet.
Ja op papier wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doel je op Lockerbie? Dat was juist vergeven en vergeten.
Beelden van dat ze Rome al in het vierzier hebben ja? Dat gaat rap.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
Zie beelden nu op RTL4.... Rome is on target.........
Geen homofoob, maar liever niet!!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:27 schreef Mika-Mika het volgende:
Laten we alle moslims oppakken en in speciale kampen onderbrengen, waar we ze heropvoeden en laten bekeren tot het katholieke geloof.
Inderdaad op papier. De miljardencontracten over oliedeals werden vrolijk gesloten. Het is meer dat de westerse leiders geloofden in een succes van de 'Arabische lente'.quote:
Politiek is de waan van de dag.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Morendo het volgende:
Het is meer dat de westerse leiders geloofden in een succes van de 'Arabische lente'.
Ik zie ze nog buikdansend op de tafel staan, wat een vreugde, democratie & vrijheid zou het brengen, iedereen die het anders zag was negatief en een zwartkijker.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad op papier. De miljardencontracten over oliedeals werden vrolijk gesloten. Het is meer dat de westerse leiders geloofden in een succes van de 'Arabische lente'.
Let op je woorden jongen. Islam is vrede en liefde. Niets meer, maar zeker niets minder.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:51 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie ze nog buikdansend op de tafel staan, wat een vreugde, democratie & vrijheid zou het brengen, iedereen die het anders zag was negatief en een zwartkijker.
Nou, we zien het... ik ben benieuwd hoe de reactie zou zijn als het vaticaan aangevallen zou worden met een aanslag, zou het dan nog steeds níets met religie te maken hebben..
Het is wel zo ongeveer de Arabische horror lente geworden........ heel naïef waren veel mensen, waaronder ook ik, om te denken dat men zich in islamitische landen kon bevrijden van de ketenen..........quote:Op maandag 16 februari 2015 19:51 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie ze nog buikdansend op de tafel staan, wat een vreugde, democratie & vrijheid zou het brengen, iedereen die het anders zag was negatief en een zwartkijker.
Nou, we zien het... ik ben benieuwd hoe de reactie zou zijn als het vaticaan aangevallen zou worden met een aanslag, zou het dan nog steeds níets met religie te maken hebben..
In Tunesië is het anders goed gegaan. In Algerije en Marokko heeft het geleid tot een verbetering van de positie van het volk en minderheden door o.m. grondwetswijzigingen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Politiek is de waan van de dag.
Natuurlijk, dat staat ook los van mijn opmerking.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Tunesië is het anders goed gegaan. In Algerije en Marokko heeft het geleid tot een verbetering van de positie van het volk en minderheden door o.m. grondwetswijzigingen.
Marokko is een absolute monarchie en Algarije een militaire dictatuurquote:Op maandag 16 februari 2015 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Tunesië is het anders goed gegaan. In Algerije en Marokko heeft het geleid tot een verbetering van de positie van het volk en minderheden door o.m. grondwetswijzigingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |