http://www.hln.be/hln/nl/(...)ren-naar-Libie.dhtmlquote:"IS staat voor de poort van Europa, de internationale gemeenschap moet tussenkomen om de toekomst van de westerse wereld veilig te stellen." Dat verklaart Angelino Alfano, de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken in de krant 'La Repubblica'. Italië is bereid om duizenden soldaten naar Libië te sturen om IS te bekampen.''
Een dozijn kernraketten waarop? IS gekken bevinden zich bovendien ook nog eens in alle westerse steden op dit moment. Moeten we die soms ook nuken?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn gevoel zegt, pleur er een dozijn kernraketten op en weg ermee. Maar dit soort reacties wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd....
Wil je het uitroeien dan moeten er ook op Westerse landen wat nucleaire bommen worden gegooid.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn gevoel zegt, pleur er een dozijn kernraketten op en weg ermee. Maar dit soort reacties wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd....
Zou wel opruimenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:25 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Een dozijn kernraketten waarop? IS gekken bevinden zich bovendien ook nog eens in alle westerse steden op dit moment. Moeten we die soms ook nuken?
Precies, dat is nou net wat dit alles zo complex maakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:25 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Een dozijn kernraketten waarop? IS gekken bevinden zich bovendien ook nog eens in alle westerse steden op dit moment. Moeten we die soms ook nuken?
Eindelijk een fatsoenlijk idee. Ff insturen naar EU-ideeënbus@hotmail.euquote:Op maandag 16 februari 2015 18:27 schreef Mika-Mika het volgende:
Laten we alle moslims oppakken en in speciale kampen onderbrengen, waar we ze heropvoeden en laten bekeren tot het katholieke geloof.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze kunnen helemaal niet zwemmen.
Als je hoofddoek maar goed zitquote:Op maandag 16 februari 2015 18:32 schreef Warsaw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom komen ze surfend.
Heeft wel een leuk snoetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:32 schreef Warsaw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom komen ze surfend.
Het bij voorbaat uitsluiten is ook dom natuurlijk. Je kan best informeel kijken wat ze nou precies echt willen en in hoeverre ze bereid zijn zich aan de realiteit te conformeren als ze er zelf ook wat goeds voor terug krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:37 schreef Loekie1 het volgende:
Bij Eenvandaag heeft een 'deskundige' weten te vinden die vindt dat het Westen in dialoog moet met IS.
Ik vraag me soms echt af wat voor mensen er achter dat programma zitten.
Nigeria kan ik u dan aanradenquote:Op maandag 16 februari 2015 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
Pfff moet er niet aan denken dat we binnen 10 jaar overal onder het kalifaat leven.(of sneller)
Zit al te plannen naar welk land het veilig is om dan te emigrerenver van het kalifaat
Jij weet ook niet wat IS wil?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:38 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Het bij voorbaat uitsluiten is ook dom natuurlijk. Je kan best informeel kijken wat ze nou precies echt willen en in hoeverre ze bereid zijn zich aan de realiteit te conformeren als ze er zelf ook wat goeds voor terug krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |