Niet zomaar iemand hoor....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Jopie78 het volgende:
![]()
![]()
![]()
LOL
Probeer ik nou gewoon iemand onderuit te schoppen
Ik vecht een baan vrij voor jouw doortocht en jij denkt dat ik je hoek. Zo jammer dit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:50 schreef Jian het volgende:
Zit die Jopie nu een elleboogje achteruit te geven![]()
En ik mis Chufi. ..... Oh, shit, achterhoede natuurlijk
Ik zou bijna...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:00 schreef Ygritte het volgende:
Mij treft geen enkele blaam... fijn
Holier than thou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou bijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de OP wel gelezenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Kan hier geen OP als in de COS komen, met onder ieders kop de naam, ik weet van heel veel niet wie wie is
Ja, die had ik gelezen gisteravond en toen kwam ik er niet uit (heeeeel gek), maar nu welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je de OP wel gelezenstaat een foto in.
Meestal is een dergelijk overzicht van boven naar beneden. Hier is het van beneden naar boven.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:32 schreef Deisyy het volgende:
Ja, die had ik gelezen gisteravond en toen kwam ik er niet uit (heeeeel gek), maar nu wel![]()
Dat zal het geweest zijn, ik kreeg het gewoon niet kloppendquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal is een dergelijk overzicht van boven naar beneden. Hier is het van beneden naar boven.
Mijn autistenbrein deed er ook heel lang over om daaraan te wennen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Mijn chaosbrein vond het volkomen logisch!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal is een dergelijk overzicht van boven naar beneden. Hier is het van beneden naar boven.
Mijn autistenbrein deed er ook heel lang over om daaraan te wennen.
4 bro's en verder gewoon mannenavond .....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:27 schreef Voxs het volgende:
Kijk die twee bro's nou cool zijn. En Jian zo enorm vrolijk en Jopie working it
lol dat was het idee ja, jopie had de makkelijkste achterkantquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
4 bro's en verder gewoon mannenavond .....
4.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
4 bro's en verder gewoon mannenavond .....
moest hardop lachenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat was het idee ja, jopie had de makkelijkste achterkant
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:45 schreef Joezi het volgende:
Onze BDS wilde nog graag even zijn C-walk skills laten zien, kiek m goan!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannenavond compleet!quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit moet onze bondage zijnAls je bondage typt weet ie het altijd te vinden
Kettingboek!quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Als je er een boek van zou maken zou ik het kopen.
tering hahaha Joezquote:
en je bonbonnetjequote:
Er moet eigenlijk een vervolgstripje komen. Maar ben nog aan het bijkomen van de snelheid van de scquote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:19 schreef Jian het volgende:
Zo kneuterig DKUp en Jopie met hun kussentjes op de grond voor de TV
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:19 schreef Jian het volgende:
Zo kneuterig DKUp en Jopie met hun kussentjes op de grond voor de TV
Nee ik met mijn moeie hoofd. Zal het morgen aanpassen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ik racistisch verkeerd gespeld?
Te laat, nu heeft iedereen al de verkeerde eerste indruk.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee ik met mijn moeie hoofd. Zal het morgen aanpassen.
Welnee, laat gaan. Behalve Cc valt het toch niemand op.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee ik met mijn moeie hoofd. Zal het morgen aanpassen.
Ook postzegels met foutjes worden uiteindelijk veel meer waard dan postzegels die in de pas lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Welnee, laat gaan. Behalve Cc valt het toch niemand op.
soms wel jaquote:
klopt exactquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
alleen is het meeste wild geen roadkill, toch wederom goed gedaan
ja ik geloof dat ik lies vd roadkill associatie kan bedanken hehquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]Beetje sjeu aan het geheel met die titel he?
Een een beetje van jezelfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik geloof dat ik lies vd roadkill associatie kan bedanken heh
ja ik bednel me nu oo kdat ik daar dus kattenvoer aan het maken benquote:
Vandaar de kattenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik bednel me nu oo kdat ik daar dus kattenvoer aan het maken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |