Juist wel. In 1980 begon ik m'n tekeningen te signereen met tong80 :quote:
Ken ik nog niet hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef tong80 het volgende:
Een voetbalbondscoach die jonger is dan jezelf
Ik kende je niet in 1980.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel. In 1980 begon ik m'n tekeningen te signereen met tong80 :
En dat er daarna, na alle goede bedoelingen, Ed de Goeij in 1994 nog steeds geen mooie muur kon maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef remlof het volgende:
Dat het IJzeren Gordijn ooit nog eens neer zou kletteren.
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Dat er nog eens een tijd zou komen waarin mensen elkaar liever tekstjes versturen dan in het echt met elkaar te praten.
Wanneer begon internet eigenlijk ? Wanneer werd het als een volwassen medium beschouwd ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:38 schreef FANN het volgende:
Internet kende we toen toch ook nog niet?
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:59 schreef drakin het volgende:
Dat rolschaatsen hun wieltjes achter elkaar kregen en skeelers gingen heten
Het internet begon als Arpanet, een netwerk van het Amerikaanse leger in 1969. Later kregen universiteiten ook toegang. In 1993 werd het voor iedereen opengesteld en vanaf 1995 kon iedereen in Nederland een (inbel-)aansluiting krijgen als ie wilde.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer begon internet eigenlijk ? Wanneer werd het als een volwassen medium beschouwd ?
En was de PvdA nog geen rechtse partij, als schootlikkend hondje van de VVD.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Toen kende Gert Samson nog niet.
Dat er Nederland-drie zou komenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef blessed19 het volgende:
Dat kaal zijn nu veel meer geaccepteerd is dan in 1980.
en vergeet de plastic in de Honing niet, vond ik ook best schokkend toenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
Da er visgenen in groente zouden komen te zitten.
Dat hele bijenvolken zomaar dood kunnen gaan.
Ja dat zat er in 1980 ook nog niet in, toen had je ook nog geen nepversies van honing. Nu is het echt zoeken naar goed spul.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
en vergeet de plastic in de Honing niet, vond ik ook best schokkend toen
Die ken ik niet!quote:
dat was op 28 april, 1994.quote:GEORGE: Really? (Jerry shakes his head) Maybe this will become like a cool thing, living with your parents.
JERRY: (sarcastically)Ya, then maybe baldness will catch on. This will all be turning your way.
GEORGE: Hey believe me, baldness will catch on. When the aliens come, who do you think they're gonna relate to? Who do you think is going to be the first ones getting a tour of the ship?
JERRY: The baldies
In 1994 was ik 32.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die ken ik niet!Ik ben maar 32...
Ik heb het van seinfeld. Het komt voor vlak na de opening van the raincoats van seizoen 5.
[..]
dat was op 28 april, 1994.
Helaas...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef tong80 het volgende:
Het mobieltje
Johnnie en Linda de Mol
Een zwarte president van Amerika
Internet
Een voetbalbondscoach die jonger is dan jezelf
Op zijn kop staande tandpasta-tube
Een kapper die 20 euro kost ipv 18 gulden
Pijltjes gooien een volkssport is
De PVV, met Geert Wilders, de qua peilingen grootste partij van Nederland is. De Centrum Democraten onder Janmaat werd geneerd.
Viola Holt als pin up girl voor de best verkochte Playboy edite zal zorgen
Johan Cruijff Feijenoord landskampioen zal maken
De Rolling Stones in 2005 nog niet uit elkaar zijn
Keith Richards, Whitney Houston en Michael Jackson zal overleven
Eén miljoen mensen aan de Amsterdamse grachten staan in 1988
Dat kaalheid voor de derde oksel standaard zou worden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef blessed19 het volgende:
Dat kaal zijn nu veel meer geaccepteerd is dan in 1980.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 07:51 schreef Knip het volgende:
[..]
Dat kaalheid voor de derde oksel standaard zou worden.
Oksels en benen waren normaal ja in 1980, eerder ook wel hoor, ik weet wel datquote:Op zondag 22 februari 2015 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waren 2 () kale oksels in 1980 al gebruikelijk? Benen scheren en dat soort dingen?
Haaibaaikequote:Op zondag 22 februari 2015 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
In 1980 was het jaar dat ik trouwde tot vorig jaar aan zijn overlijden
Ik werkte toen in Engeland en mijn baas had er een uit de VS laten komen, dus ze bestonden wel, maar waren in Nederland nog niet bekent.quote:
Ah, dan was jij de tijd vooruit, ik kende het toen nog niet....quote:Op zondag 22 februari 2015 20:28 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik werkte toen in Engeland en mijn baas had er een uit de VS laten komen, dus ze bestonden wel, maar waren in Nederland nog niet bekent.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef FANN het volgende:
Haaibaaike![]()
meer weet ik ook niet meer te zeggen
Emoji's (gelukkig) ook nog niet....quote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef Haaibaaike het volgende:
En mobiele telefoontjes waren toen nog niet😀
Jawel, die tekenden we gewoon op papierquote:Op maandag 23 februari 2015 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Emoji's (gelukkig) ook nog niet....
Krijg net deze mail:quote:Op maandag 23 februari 2015 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik boycot de IKEA, dus daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:39 schreef drakin het volgende:
Krijg net deze mail:
http://www.ikea.com/nl/nl/campagne/emoticons.html?cid=nl|em|image|emoticons_wk08|20150223_emoticons&preferedui=desktop
Nu dus zelfs Ikea emoticons
Ook dat al kwamen we er zeer vroeg al, in Amsterdam zat de eerste dacht ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik boycot de IKEA, dus daar heb ik geen last van.
Overigens was in 1980 de IKEA in Nederland amper bekend.
1978 is de eerste vestiging in Nederland geopend volgens wiki. In Sliedrecht of all places.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:46 schreef drakin het volgende:
Ook dat al kwamen we er zeer vroeg al, in Amsterdam zat de eerste dacht ik.
Ik heb het boycotten niet kunnen volhouden.
Sliedrecht is ook een echt werelddorp.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1978 is de eerste vestiging in Nederland geopend volgens wiki. In Sliedrecht of all places.
Overigens is de echt grote groei pas in de jaren 90 gekomen.
Nee tuurlijk niet die waren er ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:51 schreef Kingstown het volgende:
Het waren in het begin heel dure dingen ( 3 x minimum maandloon) dus het is niet zo dat ze nou de toonbank over vlogen. Dus niet zo gek dat er mensen waren die er ooit van gehoord hadden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef obolos het volgende:
De eerste Philips magnetron is in Nederland in 1974 op de markt gebracht.
Kleintjes niet, maar mobiel telefoneren kon wel degelijk, met vrij grote apparaten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef Haaibaaike het volgende:
En mobiele telefoontjes waren toen nog niet😀
Waar kunnen we die tekeningen bewonderen?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel. In 1980 begon ik m'n tekeningen te signereen met tong80 :
Heb geen printer.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waar kunnen we die tekeningen bewonderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |