Wat heeft dit met stagaires te maken?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nog slechter dan Rambam dit.
Beetje bedrijven gaan testen, maar ze dan NIET ONTMASKEREN!!!
wtf die gasten betalen gewoon laf ipv te zeggen dat alles gefilmd is en dat ze oplichters zijn!!!
Alberto zou het wel weten!
'vind je dat normaal, deze laptop was niet stuk en toch vraag je 50 euro voor 2 seconden werk!;
'Jij bent een ouwe vieze oplichter"
'alles staat op film en ik zal de politie moeten inlichten'.
Dit is ook een programma van de publieke omroep van ons belastinggeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat heeft dit met stagaires te maken?
Dat heeft niks met het wel of niet volgen van een fatsoenlijke studie te maken. Een mede-stagiair op mijn stageplaats heeft twee masters afgerond en komt niet aan de bak, vanwege het gebrek aan beroepservaring. Hij loopt dus nu stage om die beroepservaring te op te doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:05 schreef Apekoek het volgende:
Dan had je maar wel een echte opleiding moeten doen.
Twee pret masters zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:36 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met het wel of niet volgen van een fatsoenlijke studie te maken. Een mede-stagiair op mijn stageplaats heeft twee masters afgerond en komt niet aan de bak, vanwege het gebrek aan beroepservaring. Hij loopt dus nu stage om die beroepservaring te op te doen.
Dit.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:10 schreef RingBewoner het volgende:
En een Gmail-account voor een programma op de NPO? Beetje ongeloofwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |