abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153361727
Hallo,

Wij hebben onze zoon van 7 met pdd-nos zojuist samen met de juf verteld dat hij na de zomervakantie naar een andere school (cluster 4) gaat.
Hij zal dan met een busje vol met andere kinderen bij huis opgehaald worden, nieuwe vriendjes krijgen op school enz.
Mijn vraag is, hoe hebben jullie je kinderen hier op voorbereid ?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Sabine
pi_153449817
Slaapzak is goedgekeurd :).
En... een nieuw meisje in de klas waar ze een goede klik mee lijkt te hebben (of eigenlijk een meisje wat heel makkelijk met haar omgaat). Dat is toch wel een talent, ze heeft ook een vriendje die dat kan :).
Fake it till you make it...
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:56:20 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_153450287
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:18 schreef visje35 het volgende:
Hallo,

Wij hebben onze zoon van 7 met pdd-nos zojuist samen met de juf verteld dat hij na de zomervakantie naar een andere school (cluster 4) gaat.
Hij zal dan met een busje vol met andere kinderen bij huis opgehaald worden, nieuwe vriendjes krijgen op school enz.
Mijn vraag is, hoe hebben jullie je kinderen hier op voorbereid ?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Sabine
Door te praten en uit te leggen wat er ging gebeuren, maar niet heel ver van tevoren om eerlijk te zijn. En de eerste dag zelf gereden, de tweede dag zou een busje komen (maar dat werd crisis, want er kwam ineens een taxi :( )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:56:51 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_153450310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:42 schreef Nijna het volgende:
Slaapzak is goedgekeurd :).
En... een nieuw meisje in de klas waar ze een goede klik mee lijkt te hebben (of eigenlijk een meisje wat heel makkelijk met haar omgaat). Dat is toch wel een talent, ze heeft ook een vriendje die dat kan :).
Wat heerlijk Nijna! Hier werd oudste gisteren uitgenodigd om mee te doen met een hockeytraining door twee van zijn klasgenootjes, daar zag ik hem ook echt van genieten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')