Yes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar, al is het dan gelimiteerd tot de toggle actie. Beter is dan inderdaad om de functie een element mee te geven, dat kan dan een variable zijn of een inline aangeroepen element.
[ code verwijderd ]
1 2 3 | .hidden { display: none; } |
1 2 3 4 5 6 | function toggleClass(el, cls) { el.classList.toggle(cls); } // Dus het showen en hiden van je element doe je met toggleClass(jeElement, 'hidden'); |
Dat sowieso ja, werk altijd met classes om te togglen, seperatie van gedrag en daarvoor bestemde markup. Had even geen aandacht voor de bigger picturequote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Yes.
Ik zou het (zijnde native javascript) toch anders aanpakken.
Maak een css class en noem 'm 'hidden':
[ code verwijderd ]
En definieer je togglefunctie zo:
[ code verwijderd ]
Voordeel hiervan is dat je meerdere eigenschappen kan togglen.
Precies.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, werk altijd met classes om te togglen, seperatie van gedrag en daarvoor bestemde markup. Had even geen aandacht voor de bigger picture
Macht der gewoonte. Het gooit het 'resultaat' expliciet uit het geheugen. Kleine performance win en ik vind het semantisch wat logischer omdat je niks teruggeeft. Zonder werkt het ook prima.quote:
Volgens de specs mogen zowel blank als _blank, maar er zit wel een verschil in betekenis.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef KimJong-un het volgende:
Vraagje, een heel simpel vraagje.
Op mijn werk gebruikt iedereen bij een link: target="blank".
Ikzelf heb het zo geleerd: target="_blank".
Beiden doen het, maar als ik google op HTML5 target = blank dan kom ik alleen _blank tegen als zijnde juist. Wat is de juiste?
Iemand?
Waarom zou je die keuze bij de gebruiker laten? Wij hebben veelal een oudere doelgroep die echt geen idee heeft hoe ze dat makkelijk doen moeten (cmd/ctrl + klik) of rechtsklikken.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:36 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens de specs mogen zowel blank als _blank, maar er zit wel een verschil in betekenis.
Verder ben ik het met KomtTijd... eens dat je ze beter allebei niet gebruikt en de keuze voor het al dan niet openen in een nieuw venster (nieuwe tab) bij de gebruiker neerlegt.
Nice. Ik was in Duitsland twee jaar geleden. Was tof.quote:
Ik wil ook geen editor meer zonderquote:Op maandag 22 juni 2015 00:02 schreef Crutch het volgende:
Multicursor. Ben ik zelf een groot fan van.
Sja voor frontenders gaat dat natuurlijk niet altijd op he.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:04 schreef n8n het volgende:
Multicursor heb je toch heul niet nodig met DRY code
Prusters will be prutsin. Elk concept is net zo goed als hij wordt uitgewerkt.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:19 schreef totalvamp het volgende:
pff ik ben die smart scrollable designs zo zat op me telefoon. Allemaal leuk en aardig dat bootstrap, maar vaak krijg je dan een half werkende site ervoor terug.
Hopelijk gaat die trend snel weer weg.
Ja, maar ik moet nog een mobiele site tegenkomen die precies hetzelfde kan als zijn desktop versie.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Prusters will be prutsin. Elk concept is net zo goed als hij wordt uitgewerkt.
de vraag is meer of je dat moet willen.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog een mobiele site tegenkomen die precies hetzelfde kan als zijn desktop versie.
Ja, als ik bijvoorbeeld op de hoofdsite kan sorteren op provincie maar bij de mobiele versie kun je alleen alles van heel NL zien.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de vraag is meer of je dat moet willen.
dat is zeker een geval van luiheidquote:Op maandag 22 juni 2015 17:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja, als ik bijvoorbeeld op de hoofdsite kan sorteren op provincie maar bij de mobiele versie kun je alleen alles van heel NL zien.
Dat soort dingen
Volgens mij is dat vooral luiheid...
En irritantquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog een mobiele site tegenkomen die precies hetzelfde kan als zijn desktop versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |