die heeft een stofzak.... das met zoveel kattenharen niet erg ideaalquote:
Ik heb een siemens 1800 met zak en 3 katten werkt primaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef gateway het volgende:
[..]
die heeft een stofzak.... das met zoveel kattenharen niet erg ideaal
Het valt echt niet mee wat geschikts te vinden.... er zou zoiets als een label moeten bestaan, die de zuigkracht meet. 2000 watt is leuk, maar als de zuigkracht niks is is het nog ruk....
ik heb de vorige versie, werkt top met 3 kattenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef gateway het volgende:
[..]
Het valt echt niet mee wat geschikts te vinden.... er zou zoiets als een label moeten bestaan, die de zuigkracht meet. 2000 watt is leuk, maar als de zuigkracht niks is is het nog ruk....
hier 2 en een euhm.... mixquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb volgens mij deze en die bevalt me super:
http://www.philips.nl/c-p(...)rcyclone-technologie
4 Maine coons in tha house hier
Onzinquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef pvdplanet het volgende:
Let op: zakloze /cycloonstofzuigers werken niet goed met kattenharen.
daar zaten we ook al naar te kijken, kost alleen 70 euro meer dan het model dat we nu op het oog hadden.... 170 vs 240....quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Once you go dyson you never go back!
Heb heel veel plezier van de dyson. De siemens er uit geknikkerd.
wat is dat dan voor onzin??quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef pvdplanet het volgende:
Ik had een Dyson en ook de kruimeldief, beide superkut!quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh? Waarom is dat niet ideaal dan? Ik heb er nog nooit moeite mee gehad... Komen toch genoeg haren af van die twee zwarte haarballen hier in huis...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef gateway het volgende:
[..]
Dit! Het ding is z'n geld ZO waard! Ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
met langhaarkatten zit die zak zo vol, als ik zie wat ik elke dag uit de stofbak haal. Dus nee, geen stofzak meer voor onsquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Oh? Waarom is dat niet ideaal dan? Ik heb er nog nooit moeite mee gehad... Komen toch genoeg haren af van die twee zwarte haarballen hier in huis...
Goed, dan werkt het blijkbaar met jouw kat niet. Mijn supererg uitharende Golden Retriever en langharige kat hebben nooit een probleem gehad met een stofzuigerzak.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:22 schreef gateway het volgende:
[..]
met langhaarkatten zit die zak zo vol, als ik zie wat ik elke dag uit de stofbak haal. Dus nee, geen stofzak meer voor ons
ik zeg ook niet dat het niet werkt met een stofzuigerzak, alleen die zitten zo vol, je blijft aan het stofzuigerzakken kopen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:13 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Goed, dan werkt het blijkbaar met jouw kat niet. Mijn supererg uitharende Golden Retriever en langharige kat hebben nooit een probleem gehad met een stofzuigerzak.
En als hij nog niet helemaal vol zit je zuigkracht verliest.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:50 schreef gateway het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het niet werkt met een stofzuigerzak, alleen die zitten zo vol, je blijft aan het stofzuigerzakken kopen....
dat ook. Pff, je moest stofzuigers op proef kunnen nemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En als hij nog niet helemaal vol zit je zuigkracht verliest.
Werkt echt super hoor. Jaren terug hadden we er één zonder zak die al heel snel niet goed meer zoog maar er is een hoop verbeterd in de tussentijd blijkbaar want we hebben de philips nu 4 jaar en hij doet het nog geweldigquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef pvdplanet het volgende:
We hebben enkele weken geleden de Siemens testwinnaar gekocht bij Makro. Was toevallig in de aanbieding toen we een nieuwe zochten. Zuigt als een malle
Lol, die velgenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:14 schreef Maureentje het volgende:
http://www.bestekeus.nl/p(...)-ref-kieskeurig.html
Deze heb ik al bijna 2 jaar en heb 4 kattenWerkt super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |