quote:
Kan 'm niet meer vindenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Kan 'm niet meer vinden
Maar ging erom dat die host gepushed werd door de producer om broodjes te smeren of zo, Marc op z'n gemak te stellen en rond te leiden en dat ze nu neer werd gezet als een debiel (haar manier van typen bevestigde dat beeld juist).
Of dat van de rechter is gewoon smal!quote:
nah.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Of dat van de rechter is gewoon smal!
De echte, blijkbaar:quote:
Idd ja en wel erg vrolijk dus twijfelde daardoorquote:Op donderdag 2 april 2015 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De echte, blijkbaar:
https://twitter.com/Phalerieau/status/582164721404653569
Al ziet die er op de foto wel magertjes uit.
Jaquote:Op donderdag 2 april 2015 09:51 schreef Paxcon het volgende:
Dat 'plausibel'-figuur doet deze week mee aan Shopping Queens 'VIPS' op RTL5
Dat was Valerio? Damn, dat was mij echt niet binne geschoten.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Guess who's back, op Dutch Comic Con. Vet kostuum Marcel!
[ afbeelding ]
Is dat al uitgezonden?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:51 schreef Paxcon het volgende:
Dat 'plausibel'-figuur doet deze week mee aan Shopping Queens 'VIPS' op RTL5
Ja.quote:
En op cons lopen altijd leuke chicks zoals de twee dames in de fotoquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:56 schreef W00fer het volgende:
Op Comic Con is iedereen in character. Dus wie weet hij ook wel haha![]()
Nog leuke chicks gespot Marcel?
Hey, jij mag dan wel een pedo-pas hebben maar die van mij moet nog steeds komen met de postquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:29 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hey, jij mag dan wel een pedo-pas hebben maar die van mij moet nog steeds komen met de post
Je werd (vriendelijk) verzocht op te tyfen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:42 schreef De-Dwerg het volgende:
True true, wist ook al dat ze legaal waren van een vriendin van mij. En ook een beetje aan de bitch kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |